...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 26 ianuarie 2011

BARBATII DE PE SITE-UL DE SOCIALIZARE.

Buna seara, dragii mei!

In aceasta seara, ma apuc sa scriu, cand este trecut de miezul noptii cu 25 de minute. Acum am ajuns acasa si....chiar ma gandeam in masina, daca sa mai scriu sau nu, cand ajung acasa. Dupa o gandire scurta, intre fumul de tigara si melodia de la radio, alesesem varianta sa nu mai scriu nimic in aceasta seara, pentru ca.....subiectul pe care vroiam sa-l aduc spre gandirea voastra, este destul de consitent si....nu merita sa scriu despre el, pe "fuga".

Insa, ajuns acasa si deschizand blogul, am gasit un mesaj postat la un comentariu mai vechi "Poza nereala", lasat de o persoana anonima (mai nou, am setat sa-mi fie lasate mesaje pe blog si de persoane care nu vor sa-si decline identitatea) si care....imi solicita sa-mi spun parerea despre BARBATII DE PE SITEUL DE SOCIALIZARE unde ne intalnim cu totii zilnic, despre pozele lor cu Brad Pitt sau alti actori aratosi, si....nu in ultimul rand despre pozele cu "maciuci" erecte pe care le posteaza la profile.

Fiind un subiect mai usor de abordat (a nu se intelege neimportant, nici vorba de asa ceva), care nu o sa ma solicite foarte mult, am hotarat ca in seara asta, sa scriu despre: "BARBATII DE PE SITEUL DE SOCIALIZARE".

Buuuun. Asadar, cand am scris acel comentariu, mai vechi, intitulat "POZA NEREALA", evident ca, am dat exemple si m-am referit la practicile absolut halucinante ale distinselor doamne (eu, pe ele le stiam), care.....aleg sa posteze poze nereale, cu femei frumoase, iar in dese randuri (fara a generaliza), daca ai ghinionul sa ajungi a privi o poza reala, trimisa pe mess, iti pui mana instinctiv la ochi si spui..."Brrrr, dar urata mai esti, sora mea, n-ai nici sare, n-ai nici piper". In fine, cine vrea sa stie parerea intreaga, nu trebuie decat sa citeasca comentariul mentionat mai sus (il gasiti in "Arhiva blog", in cadrul lunii septembrie 2010).

In plus, as putea sa mai semnalez faptul ca, EXTREM DE PUTINE PROFILE DE FEMEI, au poze ce sunt actualizate constant, incat...sa sti sigur ca in realitate, arata aproximativ la fel ca si in poze. In rest, in 90% din cazuri, credeti-ma pe cuvant ca, in realitate, domnita nu arata nici pe departe asa cum o privesti in poze, iar acest lucru se datoreaza unor practici "neelegante", de care segmentul feminin de pe site, nu este deloc strain.

Acum, AXIOMATIC, tot ce am scris in acel comentariu "POZA NEREALA", cu siguranta este valabil si pentru barbatii de pe site, as spune intr-o proportie si mai mare.

Mi-am mai aruncat si eu cate o privire, din cand in cand, si.....m-am luat cu mainile de cap, dupa cum urmeaza:

a) majoritatea dintre ei, nu stiu de ce, considera ca, atunci cand pozeaza, trebuie musai sa-si ia o figura de mare macho;

b) majoritatea dintre ei, in pozele pe care le posteaza pe site, poarta ochelari de soare, iar....orice prost stie ca, respectivul accesoriu, atat in cazul femeilor cat si in cazul barbatilor, reda o nota de "interesant" (pentru ca mascheaza trasaturile), iar in multe cazuri, cand isi dau ochelarii jos, iti vine s-o iei la fuga;

c) foarte multe poze facute langa limuzine Bmw, daca nu ale lor, macar ale....vecinilor, prietenilor, etc;

d) foarte multe poze in pielea goala (piscina, mare, etc), sfidand penibilul;

e) deasemenea, multe poze in care acei barbati stau atat de incordati, incat, cred ca dupa ce au facut fotografia, au "dat" in....febra musculara;

f) si...nu in ultimul rand, pozele nereale, reprezentand actori draguti sau....barbati sexy, la ani distanta de realitate din spatele profilului sau....mai jenant, reprezentand "maciuci" erecte;

Asta, asa, ca un rezumat, a ceea ce insemna....pozele postate de o mare parte dintre barbati. :):)

Daca ma refer la celelalte date de la profil, jalea este si mai mare:

a) majoritatea, sunt insurati si au si copii, insa ascund acest lucru;

b) foarte multi "scortosi" din viata de zi cu zi, care ocupa posturi de manageri si tin lectii de moralitate colectivului, seara, in spatele unui profil fara poza reala, se milogesc dupa o masturbare pe web, sau....se milogesc de o domnita, sa-i lase..., facand oferte peste oferte.

c) un segment insemnat, il reprezinta barbatii, care...luati la bani marunti, sunt "varza", insa profitand de procentul insemnat de "suficienta" din randul doamnelor de pe site, isi aroga o imagine de mare spiritual, intelectual, samd.

d) barbatii analfabeti, care scriu un mesaj ce contine 5 cuvinte, in care este imposibil sa nu fie un dezacord gramatical, de genul "Mi-ar PLACE sa te cunosc" (in loc de mi-ar PLACEA), mesaj ce este trimis cu "copy si paste" la..."foc" automat;

e) cei mai penibili dintre penibili, care dupa ce trimit acel mesaj cu "copy si paste", si....vad ca nu primesc reactie, incep sa injure sau...sa-i cumunice distinsei doamne, cat ar tine-o ei in p--a, ce iar face, cum i-ar face, etc, etc.

Si....lista poate continua, stiu femeile mult mai bine ca mine, pentru ca, tot ce stiu, este tot ca urmare a discutiilor cu femeile de pe site.

INSA (!!!), EXISTA UN MARE...."INSA" :):)

Hai sa nu ne umplem de ipocrizie, sustinand ca....aceste categorii de barbati enumerati mai sus, isi permit un asemenea comportament, daca FEMEILE, nu ar achiesa.

Sa fim seriosi doamnelor, pentru ca...stiu sigur ca domnii de calitate, care nu se regasesc in enumerarea de mai sus, o stiu prea bine.

Incerc sa fiu echidistant, insa....imi este imposibil sa nu-mi aduc aminte de "specimene" peste "specimene" de femei, care mai de care, dupa cum urmeaza:

- acel tip de femeie, care, profitand de faptul ca are in jur numai prosti, incepe sa scrie la profil, intr-un mod ironic evident, ceva de genul "Ma multumesc cu putin. Credeti ca puteti sa-mi scrieti macar doua fraze care sa nu contina emoticoane?"

Credeti-ma ca nu bat campii: cand le abordezi si isi dau seama ca nu esti un ciumpalac, nici nu stiti, cu ce viteza bat in retragere. :):)

Asadar, iata un segment de femei, care se "combina" perfect cu categoriile de barbati enumerate mai sus. :):)

b) "fomistele" care fac pe mironositele, insa....au foamea in gat mai mult decat un aurolac, si care....CREDETI-MA PE CUVANT CA, in ciuda celor scrise la descriere, cauta exact acel barbat cu ifose de macho si minte "putina", care eventual sa inceapa a o "sponsoriza" in iesirile in oras si....nu, numai.

c) categoria femeilor care traiesc si respira doar pentru a razbuna faptul ca un ciumpalac, nu demult, a parasit-o, iar acum....cauta sa se razbune pe barbatii de pe site, primii care ii intra in mana. Credeti ca acel gen de femeie, se da in "vant" dupa un motanel ca mine????

Pai, ce sa faca cu mine???? :):):):):):):)

Poate...sa-i spun "Stai, opreste-te, pentru ca....te invat eu cum sa fii o adevarata "jucatoare", sau....vezi ca aici, te-au tradat ochii, aici....glasul, vezi ca ai uitat ce mi-ai spus acum 2 zile si....niciodata cand minti, nu trebuie sa uiti ce ai mintit, etc, etc. :):)

Asadar, inca o categorie de femeie, care se imbina perfect cu barbatii descrisi mai sus. :):)

d) segmentul femeilor, care....desi, ajunse la o varsta de peste 30 de ani, sunt atat de naive si de nepregatite pentru viata, incat....si baietelul meu de 1 an jumatate, ar rade de ele, femei care....cauta si intra in dialog, numai cu barbati care au poze la profil, fara copii sau scriu ca sunt singuri. IDIOTENIA ESTE ATAT DE MARE, SAU....POATE DISPERAREA, INCAT, NU MAI TREC PRIN FILTRUL GANDIRII INFORMATIA, PENTRU CA "FLTRUL" EXPERIENTEI DE VIATA, PRACTIC NU EXISTA.

Asadar, inca o categorie de femei care se combina perfect cu barbatii descrisi mai sus. :):)

ATENTIE MARE!!!! N-AM SPUS CA GENERALIZEZ, insa....ok, sunt multi barbati sarlatani si badarani pe site, dar...sa nu uitam ca, acel comportament il au pentru ca...."tine" in fata multor femei :):)

Numai eu si...STITI CA NU MINT, am fost nevoit sa le dau peste nas unor zeci de doamne, este drept, frumoase si "bine" conturate fizic, care....doar pentru faptul ca am interactionat cu ele, incepusera deja sa ma "ia" cu texte de 2 lei: "Pai, tu ai o familie si....vrei sa vorbesti cu mine. Sa stii ca eu nu sunt din acelea care, bla, bla, bla".

JENANT SI RUSINOS, pentru niste femei trecute de 30 de ani, care....imi descopera blogul, dupa ce timp de 2 luni de zile, intra din cand in cand pe profilul meu, FARA SA CITEASCA DESCRIEREA, pentru ca, daca ar citi-o, ar fi imposibil sa nu vada blogul, ci....se uita doar la poze ca DISPERATELE, iar cand dau de baietelul meu, incep cu cugetari de genul "Altul care vrea sa mi-o traga".

Baiiiii, absolut sincer, n-am eliminat niciodata posibilitatea ca, motanelul de tomberon sa adulmece si sa-si plimbe limbuta printr-o "zona" epilata si curata, situata intre 2 picioruse frumoase, insa.....VA SPUN SINCER, a cam trecut 1 an si ceva, de cand, n-am ajuns cu nimeni de pe site, intr-o asemenea situatie, desi....intru zilnic pe site.

Aaaaaaa, "BUNA DIMINEATA", hai ca s-a descoperit America!!! Asadar, elegant este sa iei in vedere si varinata: "DAR, MOTANELUL, O VREA SA SI-O TRAGA CU MINE?", pentru ca.....vedeti voi, are si motanelul un sistem de referinta, care credeti-ma: este infinit mai drastic decat al multor domnite "infricosate" de posibilitatea ca...motanelul, desi are un copil si o relatie, vrea se le "babardeaca". :):)

Una peste alta, fara a avea pretentia ca ceea ce scriu zilnic, are valoare de adevar absolut, totusi....din nou, ca de fiecare data, ma voi baza pe un lucru extrem de sigur: TIMPUL....numai el, o sa decida, daca pe acest blog, pun punctul pe "i" sau....mananc cacat :)

Asadar, desi apreciez mult "femeia", chiar si cea a zilelor noastre, care nu mai are aproape nimic in comun cu "femeia" atat de frumoasa, fina si feminina, de acum 20 de ani, TOTUSI, sunt obligat sa fiu echidistant si....sa pun semnul "EGAL" intre multe comportamente si categorii de femei si barbati, de pe site-ul de socializare, unde ne intalnim aproape zilnic. :)

Va pupicesc cu drag, mai trag o tigara si....imi bag "boticul" de motanel in plapuma :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu