...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 8 decembrie 2010

Supermarket Auchan.

Buna dimineata, dragilor!

Aseara, am fost in Auchan, sa fac cumparaturile saptamanale, si.....sa-i indeplinesc dorinta surorii mele, care vroia sa-i cumpar o sanie, pentru baietelul ei.

Initial, ma rugase duminica, iar eu.....ascultator, m-am urcat in masina si....am incercat sa intru in Auchan. Am specificat bine, "am incercat", pentru ca.....atat in parcarea de la suprafata, cat si in parcarea subterana, era nenorocire, nici nu aveai loc sa te misti cu masina, dar....sa mai gasesti si un loc liber.

Bineinteles ca, am renuntat imediat, insa....ma gandeam...:):)

Acum 3-4 ani, cand s-a deschis Auchan in cartierul Titan, foarte multi dintre cunoscutii mei, strambau din nas, cand auzeau ca....subsemnatul, isi face cumparaturile in Auchan. Pana atunci, mi le faceam in Mega Image.

Auzeam frecvent:

"Draga, eu nu ma vad mergand in Auchan, pentru ca este un supermarket de cartier. Eu imi fac cumparaturile in Carrefour sau.....la Mega Image".

Eeeeee, anii au trecut, criza financiara s-a accentuat, si....pe zi ce trece, hulitul Auchan, a devenit din ce in ce mai plin.

Curand, vorbeam cu o fitoasa, care, acum vreo 2 ani, nici nu vroia sa auda, a-si indrepta limuzina, spre cartierul Titan, sa mearga la cumparaturi in Auchan, si....nu mi-a venit a crede, cand am auzit-o, spunandu-mi:

"Mirciulica, sa stii, ca am fost si eu in Auchan, cu o prietena, si.....nu mi-a venit sa cred, ce diferenta de preturi, este intre Carrefour si Auchan. Ce proasta am fost ca nu m-am dus mai din timp. De acum, numai in Auchan, o sa-mi fac cumparaturile. Poate ne vedem sa bem si o cafea".

Am inceput sa rad, insa....nu m-am putut abtine sa-i spun:

"Artisto, buna dimineataaaaaaaa, in sfarsit, criza, te-a facut sa lasi fitele la o parte si....sa descoperi si alte variante de aprovizionare decat, mult trambitatul Carrefour, pe care-l gasesti in mai toate Mall-urile. Insa, cu... cafeluta, este mai dificil, pentru ca, a mea constiinta, nu-mi da voie, sa beau o cafea in amaratul de Auchan, cu o gingasa si suava faptura, ca tine. Poate, daca....voi avea vreo data, drum prin centru, o sa bem cafeluta, intr-unul dintre barurile care te reprezinta".

Asadar, fratilor, usor dar sigur, acest banal supermarket de cartier, numit Auchan, castiga din ce in ce mai multi clienti, chiar si dintre cei....care, acum 2-3 ani, considerau o rusine, sa-ti faci cumparaturile, in alta parte decat in Carrefour-urile din vestitele Mall-uri.

Acum, in nemernicia mea nevinovata, pentru ca....isi are "izvorul" in prostie, ma gandesc, in continuare:

DACA, MAI TINE CRIZA INCA VREO 3-4 ANI???

Credeti ca, poate.....aceste persoane, o sa descopere si...METROUL, spre exemplu??

Sau....autobuzul, 336 ??? :):)

Pai, cum, mai frate, sa ajungi a merge cu metroul si a-ti face cumparaturile in Auchan, pana si eu, in nemernicia mea nevinovata, recunosc sincer, ca....este suprema umilinta. :):)

Nici nu stiu, ce-o sa-i spun, distinsei mele amice, fitoasa pana la Dumnezeu, daca....peste vreo 2 ani, o sa ma sune si o sa-mi spuna:

"Mai, Mirciulica, sa stii ca, te-am ascultat, si....cand trebuie sa ajung, dintr-o parte in alta a Bucurestiului, imi las masina la o "gura" de metrou, imi iau o cartela si.....calatoresc cu metroul, ajungand in 30 minute, fata de 1 ora si jumatate. Nu credeam, ca se ajunge, asa de repede."

Spuneti, voi, ce-o sa-i spun eu, acestei distinse domnite, daca o sa ajunga sa-mi spuna asa ceva??? :):)

Nu de alta, insa....acum vreo 5-6 luni, cand....intr-o zi, trebuind sa ajung din Titan in Militari, la o oara de trafic maxim, am decis sa-mi las masina la statia Titan si sa iau metroul pana in Militari, am ajuns in 30 de minute. Insa....cand i-am spus distinsei mele amice, aceasta mi-a replicat:

"Cum, naiba, poti sa mergi cu metroul??? Eu, n-as putea sa merg cu toti jegosii, prefer sa fac 1 ora si jumatate, insa....sa merg in masina mea".

Bai, fratilor, destul de rar, insa.....mai merg si eu cu metroul, si.....din contra, am vazut, lume foarte bine imbracata, si de buna calitate, care circula cu metroul. Insa, multi jegosi si jegoase, vai de steaua lor, le-am vazut la semafor, cand sunt in trafic, conducand limuzine de zeci de mii de euro. :):)

CE BINE AR FI, SA MAI TINA CRIZA ASTA, VREO 3-4 ANI.....nu de alta, insa....in mod sigur, penuria financiara, ar reaseza aceasta societate, avariata grav si aproape ireversibil, de parvenire si snobism. :):)

Un comentariu:

  1. Buna ziua !

    Sunt studenta a Academiei de Studii Economice din Bucuresti si efectuez o cercetare privind perceptia cunsumatorilor asupra magazinului Auchan.

    Nu am la cine sa apelez astfel incat rezultatele studiului meu sa fie relevante si de aceea am decis sa va rog sa completati chestionarul urmator:

    www.isondaje.ro/sondaj/264502977/

    Nu ar trebui sa dureze foarte mult. Mentionez ca pentru completarea chestionarului NU sunt necesare date personale, precum numar de telefon, adresa sau nume. Cercetarea este efectuata DOAR in scop educativ, pentru redactarea lucrarii de licenta, iar raspunsurile sunt anonime.

    Va rog mult sa ma ajutati si va multumesc anticipat pentru timpul acordat si pentru amabilitatea de a raspunde intrebarilor.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere