...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 21 decembrie 2010

Studii??? Daaaa, postuniversitare sau....doctorat.

Buna dimineata, dragilor!

Ce faceti??? Iar, trageti chiulul de la munca? Iar stati pe internet, cand pe bloguri, cand pe siteul de socializare???? :):)

Ia, spuneti sincer, ceva....vreo "bunaciune" masculina sau feminina, la orizont???

Hai, daca tot nu aveti chef de munca (cine naiba, are).....hai, sa discutam un pic despre....STUDII :)

Da, taticu, nu am baut nimic, si....va lamuresc imediat, de unde mi-a venit ideea. Am butonat si eu, in aceasta dimineata site-ul, exact cum faceti si voi, si....mi-au cazut ochii pe profilul unei doamne. Tipa, arata foarte bine, era si frumusica, insa, nu acest lucru este important, in ceea ce vreau sa spun, ci....ceea ce era precizat, in profilul ei, la studii.....DOCTORAT. :)

Bai, privindu-i "moaca", si...spun eu, pricepandu-ma intr-o oarecare masura la oameni, pun pariu ca, nu poate avea, sub nicio forma, studii de....DOCTORAT. :):)

Fiti atenti, dragalasilor, ca sa intelegeti ceea ce vreau sa spun, trebuie sa va inarmati cu rabdare si sa cititi, pentru ca....deja, v-ati obisnuit ca, am prostul obicei, sa despic firul in 4, in loc sa spun simplu si concis, cum este acum la moda...."Buna. Esti o femeie superba, vreau sa fac dragoste cu tine". :):)

Asadar, revenind la subiectul nostru, dupa, ce am iesit din profilul acelei tipe, convins fiind ca...."moaca", n-o recomanda, nici pe departe, ca avand studii de DOCTOR in vreo activitate, mi-am adus aminte cu nostalgie de niste vremuri, demult apuse.

Cand aveam vreo 18 anisori, pe langa faptul ca eram mare crai, si.....plin de fite si figuri, mai aveam si destui bani, cat sa-mi permit, ceea ce nu-si permiteau nici cei care, erau deja in campul muncii.

Scoala, nu mi-a placut niciodata, dupa clasa a IV-a, asa ca....toata ziua, cat era de lunga, ma distram cu vagabontii din liceu si cu "bunaciunile" pe care le agatam, cu o usurinta foarte mare.

Taticutul meu, cu toate ca, dorea sa fie, destul de indulgent, in realitate....ERA DISPERAT !!! Peste vreo 2 luni, urma sa sustin examenul de bacalaureat, iar eu....aveam in dotare, un singur caiet, pe care scriam la toate materiile, atunci cand ma nimeream a fi la scoala si.....se intampla, foarte rar.

Evident ca....am luat "bac-ul", insa....nu voi intra in amanunte :):)

Buuuun, am terminat liceul, si.....m-a pocnit un noroc chior. Dorind sa muncesc (asta a fost salvarea mea), mama, a apelat la o relatie si.....am ajuns sa intru intr-o institutie, mai mult decat reprezentativa.

In prima zi, cand am ajuns la locul de munca, prin jurul meu, nu vedeam decat costume si cravete, asa ca......nu m-a mirat, de ce, tatal meu, inainte sa plec de acasa, nici nu a vrut sa auda, a ma imbraca in blugi si tricou, ci.....in pantaloni, camasa si cravata. (costum, nu aveam)

Vazand eu, cum sta treaba, am inceput sa prind gustul costumului si al cravatelor, m-am prins imediat ca, multe fete se uitau dupa mine la metrou sau pe strada, asa ca.....am inceput sa-mi fac costume la "comanda", pe care plateam bani grei, sa-mi cumpar camasi, cravate si pantofi.

Axiomatic, a urmat....facultatea. Nu mai intru in amanunte, insa.....ceea ce vreau sa spun, este ca, MEDIUL IN CARE-TI DESFASORI ACTIVITATEA, este vital, pentru "amprenta" care ti-e pusa pe figura.

V-ati uitat vreo data, la o dansatoare la bara, comparativ cu o functionara de la o banca??? Nu mai explic, insa....stiti ce vreau sa spun.

Acum, in mod clar, de cele mai multe ori, dansatoarea la bara, castiga infinit mai bine decat o functionara de banca, asa ca.....daca vrea "tatisoara" ei, oricand.....poate sa plateasca taxa de scolarizare la o obscura facultate particulara si dupa 3 ani, in timp ce isi flutura tatisoarele la bara, poate sa fluture si....diploma de economista sau jurista. :)

Insa, daca-i privesti figura, o sa constati ca....indiferent, de cate facultati o sa mai faca, niciodata, nu o sa aiba aceeasi morga (bai, vedeti ca nu ma refer la morga unde se duc cadavrele), cu a unei functionare de banca, care a facut o facultate.

Deci, tampitel cum sunt, a trebuit sa va chinuiesc si sa fac un "ocol" imens, ca sa spun esentialul:

DACA ESTI ATENT, NUMAI SI PRIVIND, O POZA PE SITE, ITI POTI DA SEAMA, DACA....RESPECTIVA DOMNITA, ARE SAU NU, STUDII SUPERIOARE, NU MAI SPUN DE POSTUNIVERSITARE SAU....DOCTORAT.

Se vede pe figura, nu stiu cum sa va explic, insa......stai, stai, stai, sa va dau un exemplu.

Acum 1 an si vreo 2-3 luni, am dat cu ochii pe site, de o domnita, ale carei poze, m-au lasat fara aer. Bai, nene, picioare superbe, pantofi cu toc, rochite elegante, etc, etc, etc. Pozele, extrem de reusite, chiar...prea reusite, ceea ce m-a dus cu gandul ca.....era fotomodel. Privind, la sectiunea "studii", scria ca are....postuniversitare.

Bai, nene, ceva nu se "pupa", intre figura ei (desi....era o femeie frumusica) si studiile postuniversitare. Am ajuns sa vorbim la telefon, insa...parerea mi-am mentinut-o, din ceea ce am observat in discutiile cu ea.

A doua seara, simtind nevoia clara sa ma conving, o invit la o cafea, desi....era vreo 10 noaptea, iar....peste 1 ora, eram fata in fata. Tipa, arata superb, avea niste picioare, de-ti lua aerul, insa.....sub nicio forma, prestatia verbala, nu putea sa ma convinga ca, are macar facultate, nu mai spun, studii postuniversitare.

Cand a facut primul dezacord gramatical, am spus ca.....poate s-a intamplat, insa.....cand a urmat si al doilea, al treilea, mi-a fost extrem de clar ca, sub nicio forma, nu poate avea nici macar facultate.

Cu un ochi pe piciorusele ei frumusele, puse in evidenta de niste pantofi cu toc, extrem de eleganti si....cred ca si foarte scumpi, motanelul de tomberon, si-a luat inima in dinti, si-a ucis timiditatea excesiva si....a intrebat:

"Auzi, dar, ce studii postuniversitare, ai facut?"......adaugand, evident, ca sa nu bata la ochi, faptul ca, subsemnatul, dupa ce a terminat facultatea, si-a jurat ca, alta scoala nu mai face, cat o trai. :):)

Tipa, m-a privit incurcata, si....m-a intrebat:

"La ce te referi, nu inteleg?"

Cand mi-a raspuns asa, mi-a venit sa rad, insa.....i-am dat niste lamuriri.

Tipa, razand, cu gura, pana la urechi, mi-a spus:

"Nuuuu, nici nu stiu ce-s alea, studii postuniversitare, am vazut si eu, pe site, ca iti poti alege, si.....am ales sa scriu studii postuniversitare. Eu, am doar liceu, nici n-am avut timp sa fac scoala, pentru ca, mereu am avut contracte in Europa si Asia."

Asa ca, inca o data, subliniez: INVATATI SA CITITI "SEMNELE", peste ceea ce se precizeaza intr-un profil :):)

P.S. FOARTE IMPORTANT !!!!!!!

Nu vreau sa se inteleaga gresit, ca...subsemnatul, ar considera persoanele fara studii superioare, ca fiind de calitate indoielnica....NICI VORBA !!!

Sa nu uitam ca, singurul meu prieten, este Jungle Man, care are doar liceu, lucreaza la metrou, sau....ca, sora mea geamana, are tot liceul, sau ca.....cumnatelul meu, cu care imi place extrem de tare sa comunic, are tot....liceul.

Ma amuzam doar de prostia unora, care....aleg sa mentioneze in profilul de pe site-ul de socializare, ca au studii care mai de care, mai "inalte", uitand ca.....peste perdeaua de "fum", exista semne clare care.....arata adevarul. :):)

Hai, va pup pe toti, iar maine, daca am chef, am sa scriu, cum m-a abordat azi dimineata pe site, un homosexual simpatic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu