...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 15 decembrie 2010

SIMPLU: Cine nu beleste ochii...beleste "altceva".

Buna dimineata, dragilor!

Azi, voi scrie, despre ceva, care.....cel putin din punctul meu de vedere, este.....pe cat de simplu, pe atat de adevarat, ca si regula generala.

Dar, ca de obicei, este....DOAR O PARERE, neavand pretentia, de a avea valoare de....adevar absolut. :):)

In ultima vreme, am tot vazut, pe la toate televiziunile, discutandu-se, despre un subiect, care....din punctul meu de vedere, trebuia inchis de multa vreme.....MOARTEA MADALINEI MANOLE.

In vara, la momentul nefericitului eveniment, am scris cateva comentarii, expunandu-mi parerea. Pentru mine, un singur lucru, m-a interesat.....ACEL COPILAS NEVINOVAT.

Ca, s-a sinucis cunoscuta cantareata, chiar nu m-a interesat, si.....la momentul respectiv, in acele cateva comentarii, am expus si argumentatia.

Acum, la aproape, jumatate de an, observ ca.....subiectul nu este deloc inchis. Tema prezenta, o constituie faptul ca, sotul defunctei, inca de acum vreo 2 luni, a fost vazut, in compania unei blonde, prin restaurante, pe strada, si....chiar petrecand noptile impreuna.

In ipocrizia, tipic, romaneasca, ne tot intrebam:

Ce-o face, sotul defunctei, cu acea blonda, la nici 3-4 luni, dupa ce......si-a inmormantat sotia??? Oare.....o "babardeste"?

Pe toate canalele de televiziune, unde este discutat subiectul.....aceasta este intrebarea: o "babardeste" sau.....nu???

Bai, fratilor.....este deja axiomatic ca....o "babardeste", ca.....doar, nu petrec noptile impreuna, uitandu-se la clasoare de timbre sau....jucand table.

INSA.....DE CE, SE MIRA TOATA LUMEA???? :)

Stati putin.....din umilul meu punct de vedere, nu trebuie sa fi expert in psihologie umana, ca......privindu-l pe sotul defunctei cantarete, sa-ti fie mai mult decat clar, urmatorul profil: barbat mincinos si cu mare talent de a juca "teatru".

Repet, atata timp cat, oricine isi da cu parerea, cred ca am si eu dreptul sa am o parere, asa ca......nu vad, absolut niciun motiv, pentru care.....toata lumea se mira ca, la nici 3 luni de la moartea cantaretei, sotul ei, care.....parea distrus de durere si jale, in vara, acum....isi petrece noptile impreuna cu o blonda.

In plus, si.....aici, pot intelege furia familiei, distinsul domn, mai beneficiaza si de tot ce i-a ramas in urma mortii cantaretei (ma refer la bunuri materiale si financiare).

Da, fratilor.....de ce va mirati???

Aceste lucruri se intampla frecvent. De ce, nu va uitati la figura distinsului domn, si.....privindu-l, nu cred ca ar trebui, sa va mai puneti vreo intrebare.

Pot intelege, furia familiei, si eu....as turba de nervi, sa constat ca......la nici 3-4 luni de la moartea unei rude de-a mea, care i-a fost sotie, distinsul sot, ce parea atat de devastat si indurerat, aproape tavalindu-se la mormantul cantaretei, isi petrece noptile cu o.....alta femeie. Iar, in plus, i-a mai ramas si toata averea respectivei.

Daaaa, cred ca este un sentiment, extrem de dureros, insa....inca o data, subliniez (!!!!!).

DE CE VA MIRA???? ERA, SUFICIENT, DOAR SA IL PRIVITI, SI.....N-AR FI TREBUIT SA MAI AVETI VREUN DUBIU!!!

Pe acest barbat, nu l-am vazut si nici nu stiam cum arata, pana in ziua cand, Madalina Manole a murit, insa.....nu ma intrebati, de ce, dar....cand l-am privit la inmormantare si.....ulterior, pe la cimitir, nu am avut absolut niciun dubiu, ca.....ceva nu este in regula.

Dar, asa cum....am precizat si in acele comentarii, scrise in vara, nici cu Madalina, nu era nimic in regula.

Hai, sa nu ne mai cacam pe noi, pentru ca.....lucrurile erau extrem de clare.

Casnicia lor, ERA O HAZNA, URAT MIROSITOARE, chiar daca, cantareata, nu pierdea nicio ocazie, sa declare public, ca.....este o oaza de liniste si iubire.

Poate gresesc, insa.....in acea casnicie, nu a existat IUBIRE, asa ca, nu trebuie sa mire pe nimeni ca, la 3-4 luni de la moartea cantaretei, sotul....isi petrece noptile cu alta femeie.

Daca iubesti, dupa un astfel de soc, ani de zile, esti la "pamant" si.....numai de futai, nu-ti mai arde. In conditii firesti, daca o iubea......durerea si suferinta, l-ar fi desfigurat. Si....dupa, cum bine ati putut observa, distinsul domn, nu s-a "uscat" pe picioare, mereu....avea un tonus destul de bun, iar in prezent, la nici 6 luni......este destul de infloritor, petrecandu-si noptile cu alta femeie.

Intotdeauna, am considerat ca....TREBUIE SA ACCEPTI REALITATEA, indiferent cat de dureroasa este, pentru ca.....altfel, nu te vei putea ridica, niciodata.

Asa, ar trebui, sa faca si familia cantaretei, sa accepte REALITATEA, sa nu-si mai puna intrebari, de genul:

Cum poate nenorocitul, sa se reguleze cu alta femeie, la cateva luni de la moartea fetei noastre?

Ba da, dragilor: POATE, FOARTE BINE SI LINISTIT, SI.....O SA POATA SI IN CONTINUARE !!!

Ceeee, v-ati fi asteptat, cumva.....sa se "tarasca" de durere, sa nu fie om, ani de zile, sa mearga la cimitir, zi de zi, si.....sa-si planga durerea???

SUNTETI FOARTE NAIVI !!! ERA SUFICIENT SA VA UITATI LA....."MOACA" SA !!!!

Pentru ca.....cine stie....cunoaste. :):)

Imi aduc aminte, de un alt caz....foarte recent, de....SOT INDURERAT.

Acum, vreo luna de zile, s-a sinucis o talentata cantareata de opera.

Ca, ma credeti sau....nu, inca...de prima data, cand l-am vazut la televizor, pe sotul acesteia, cum povestea....nefericitul eveniment, in prostia si nemernicia mea, atat de bine "conturata", candva, de o distinsa doamna, necunoscuta, care printr-un sms, mi-a transmis ca...."sunt o banala prelungire de penis", mi-am spus:

"A iubit-o asta, pe cantareata de opera, cum....l-am iubit eu pe Ceausescu. Il doare in cot ca si-a taiat venele. Uita-te la figura lui, ce linistit povesteste si....cum, se chinuie sa para.....devastat de durere".

Poate, daca, la acel moment.....mi-as fi facut, publica parerea, la un post de televiziune, cred ca....in 30 de minute, deveneam, cea mai urata si blamata persoana din tarisoara noastra, fiind catalogat ca un nebun, plin de rautate.

Urmarea???? Nu stiti ???? :):)

Eeeeee, nu sunteti bine pusi la punct cu.....noutatile.

Distinsul domn, exact, in seara zilei, in care....si-a inmormantat sotia, a intrat pe contul sau de Facebook, si.....ATENTIE (!!!).....si-a modificat, datele de la starea civila, precizand ca este "necasatorit", si ca.....este in cautare de partenere.

Cand, a doua zi, a fost intrebat de o televiziune: "Cum domnule, la cateva ore, dupa ce iti ingropi sotia, intri, pe un site de socializare, si....iti modifici profilul, specificand ca esti singur si cauti partenere???"......penibilul domn, a inceput sa explice, cum....de fapt, a incercat sa intre in contul de facebook, al sotiei......prin contul sau. (CE ENORMITATE !!!).

PENIBIL....ABSOLUT PENIBIL.

Dar....daca, imediat, dupa moartea solistei de opera, as fi spus ca.....sotul, care facea eforturi, sa para extrem de indurerat, in realitate....il durea fix in pula, de moartea acesteia, cred ca.....concetatenii mei, si....mai cu seama, partea feminina, ar fi fost in stare sa ma omoare cu.....pietre.

Bai, fratilor....candva, am cunoscut, o scursura de barbat, insa....bine situat in societate, si care....avea o vorba:

DACA, NU BELESTI OCHII.....BELESTI "ALTCEVA".

Distinsul personaj, era o scursura de om, chiar daca....pozitia din societate, il facea foarte respectat....dar....cu aceasta vorba, recunosc, a avut dreptate !!!

In viata, in relatiile cu oamenii.....DACA NU BELESTI, OCHII.....BELESTI "ALTCEVA". :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu