...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 28 decembrie 2010

GHETUTELE BUCLUCASE.

Buna ziua, dragii mei !

Ufffff, abia m-am intors din oras, plecat fiind de la ora 8 dimineata. Sarcina cea mai importanta pe care am avut-o azi, a fost sa cumpar niste ghetute buclucase, pentru baietelul meu. Credeti ca in Romania, aceasta sarcina este usoara??? Cu modesta mea experienta de tatic, va asigur ca....NU :)

Stati, sa va arat mai intai, buclucasele ghetute, iar apoi, sa va prezint pe indelete, peripetiile:



Totul a inceput aseara, cand am fost pana la supermarketul CORA din Pantelimon, sperand ca voi gasi sa-i cumpar baietelului meu, niste ghetute de iarna. Am intrat la magazinul "Otter", si....mi-au cazut ochii pe un model care mi-a placut instant. Cum, domnisoara care servea, parea intr-o stare buna, zambind cu gura pana la urechi, am rugat-o sa-mi dea un "22" (evident, ma refer la numarul ghetutei, a nu se intelege alta "marime", celebra in randul barbatilor de pe siteul de socializare). :):)

Domnisoara, a intrat in depozit, revenind dupa 2 minute cu ghetutele numarul "22". Subsemnatul, isi freca mainile de bucurie ca a rezolvat foarte repede o problema, pe care n-o rezolvase timp de 2 saptamani, nici la magazinul "Miniblu", nici la "Z", nici la vreo alte 3 magazine, cu imbracaminte si incaltaminte pentru copii.

M-am uitat la ghetute, dupa care, m-am indreptat spre "casa" sa le platesc. Am scos cardul, si...cand domnisoara tocmai ce incepuse operatiunea, m-am mai uitat inca o data la ghetute, de data asta, bagandu-mi mana in interiorul lor, ca sa verific branturile si talpa. Cand am dat cu mana, am observat ca in interiorul unei ghetute, exista un defect major pe talpa, ceea ce facea imposibila purtarea acestora, mai cu seama de un "piticot" de 1 an jumatate.

Bineinteles, a urmat, rugamintea:

"Fiti amabila domnisoara, puteti sa-mi aduceti alta pereche, aceasta are un defect".

In ciuda faptului ca domnisoara in cauza, era extrem de binevoitoare, problema ivita nu avea rezolvare, deoarece....in bunul spirit mioritic, in magazin nu exista decat o singura pereche de ghetute, ale acelui model, care sa fie marimea "22".

Dupa 2 minute de deruta, domnisoara vanzatoare, a gasit solutia. Verificand pe calculator, mi-a comunicat ca, daca merg la magazinul care-l au deschis in Mall Vitan, o sa gasesc acele ghetute, numarul "22".

Aseara, sub nicio forma nu mai aveam chef sa merg la Mall-ul din Vitan, insa....azi dimineata, pe la ora 8,30, impreuna cu prietenul meu Jungle Man, intram voiosi in parcarea Mall-ului. Dupa ce am parcat masina, in pas grabit, ne-am indreptat spre intrarea in Mall, insa....paznicul, ne-a adus la cunostinta faptul ca, magazinele se deschid abia la ora 10 !!!

Instant, m-am intrebat, ce naiba facem pana la ora 10, si....auzindu-ma, domnul paznic, ne-a sugerat sa bem o cafea, la una dintre cafenelele existente in interiorul Mall-ului. Cum, nu aveam alta solutie, mi-am spus ca n-ar fi rau sa bem un capucino, asa ca....ne-am ajezat comod pe fotoliile unei cafenele cu denumire de "fitza" (uite ca-mi scapa numele). Ne-am luat cate un capucino si cate o felie de tort cu ciocolata, si....ne-am pus pe barfit, de ne "sfaraiau" limbile. Cand ne-am uitat la ceas, se facuse deja 10,30, asa ca am luat-o din loc, spre magazinul "Otter". Am intrat in magazin, unde, spre surprinderea mea, am gasit, din nou, niste domnisoare zambitoare si serviabile, asa ca....am solicitat, ghetutele buclucase, numarul "22".

Vanzatoarea, dupa cateva verificari in depozit, a rostit, niste cuvinte pe care speram sa nu le aud:

"Imi pare rau, insa marimea "22" nu mai este, nu am decat "21" si 23"

Aoooooleeeuuu, imi venea sa ma iau la palme, aducandu-mi aminte ca, aseara, mi se spusese ca la magazinul din cadrul Mall Vitan, gasesc marimea "22". Spunandu-i acest lucru vanzatoarei, aceasta, zambind foarte amabil, m-a lamurit:

"Probabil ca aseara, a fost vandut numarul "22", pe care colega mea de la CORA, l-a vazut pe calculator".

Dar, tot ea, dupa niste verificari, mi-a prezentat solutia salvatoare:

"Daca vreti, puteti merge pana la magazinul pe care-l avem in cadrul Centrului Comercial Unirea, pentru ca....mai este 1 pereche de ghetute, marimea 22".

Cum, nu vroiam sa merg pana la Unirea si sa aud aceeasi "placa", am rugat-o pe vanzatoare, sa dea un telefon si sa mi le retina pana ajung acolo, ceea ce s-a si intamplat.

Acum, daca tot imi "rezervase" ghetutele, mi-am spus ca, inainte sa plec la Unirea, n-ar fi rau sa intru la magazinul "Lotto", sa vad daca au ceva "reduceri" si....bine am facut, pentru ca, mi-am cumparat rapid, cateva tricouri, o pereche de pantaloni de trening, 2 jachete si niste ciorapi. Mi-a placut si o geaca, insa....nu aveau numarul meu.

Deja, ma simteam muuuuult mai bine, asa ca, am plecat in pas voios spre Centrul Comercial din Piata Unirii, unde....ajungand la magazinul "Otter", am reusit sa pun mana pe GHETUTELE BUCLUCASE. :):)

La intoarcere, pentru ca, ma lovise o foame de lup si pentru ca...vechile iubiri, nu se uita niciodata, am dat o tura pe la Shaormeria "Dines" de la Foisorul de Foc, unde am "lins" pe nerasuflate cate o shaorma si...evident, o Coca-Cola. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu