...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 10 decembrie 2010

MIRCIULICA, UNDE MERGI DE....REVELION?

Buna seara, dragii mei!

Stiti, ce ma enerveaza, cel mai tare, in aceasta perioada???

Va spun imediat: O INTREBARE !!!

"Mirciulica, si....unde, pleci de Revelion?"

Nimic, nu ma enerveaza, mai tare, decat.....aceasta stupida intrebare !!!

Si....cand, raspund ca....nu plec nicaieri, replica este aceeasi:

"Cum, nu pleci nicaieri? Stai acasa? Hai, ca....nu pot sa cred."

Alooooooooo......lamuriti-ma si pe mine, DE CE, TREBUIE SA PLEC, NEAPARAT, DE REVELION???

Nu pot sa plec, tot timpul anului, in orice weekend, oricand mi se "scoala" (in fine, in ultimul an, chiar puteam pleca in orice zi a saptamanii), asa ca....DE CE, TREBUIE SA PLEC DE REVELION???

De ce, trebuie sa fiu, neaparat, in "ton", cu.....MAJORITATEA???

Bai, fratilor, nu sunt eu "Gigi bogatul", insa.....cine ma cunoste, stie prea bine, ca.....de-a lungul muuuuultor ani (nici nu mai stiu cati), zi de zi, am "spart" bani peste bani...la mine, neexistand sintagma "bai, nu prea am bani".

V-am spus, de nenumarate ori ca, nu fac parte din acea categorie care, conduce o limuzina de 30 mii de euro, iar in buzunar, are fix....1 milion, lei vechi. Sau....isi petrece 1 saptamana, in vara, la Madrid, revelionul la Viena, iar in restul anului, strange din buci.

Nu, tati, fratele vostru, si pe....12 februarie, 19 aprilie, 20 mai, 31 iulie, 6 august, 10 septembrie, 14 octombrie, 27 noiembrie, 18 decembrie, cheltuieste, la fel de mult, atat pe mancare, pe dulciuri, fructe, pariuri, restaurante, si....alte lucruri care-i plac.

Asa ca.....daca nu este cu mare deranj, poate....pe viitor, ma crutati, de intrebari de genul "Unde, pleci de Revelion?", pentru ca.....NU PLEC NICAIERI !!!

Imi aduc aminte, de un Revelion, in care, a trebuit sa dau o fuga, pana la un foarte renumit hotel din Bucuresti, pentru ca.....asta este, aveam o "obligatie" si....nu am putut refuza invitatia.

Am ajuns acolo, pe la ora 23, si....pana a venit "smecherul" sa ma ia, am stat cateva minute in receptia hotelului, maaaare, luminoasa si impresionanta.

Si....am inceput sa privesc, cum....rand pe rand, intrau in hotel, pitipoance peste pitipoance, cu acele fete de tarancute nemancate si privire tampa, imbracate sclipitor, si....avand fustita pana la fund, insotite de distinsi domni, IMBRACATI LA COSTUM (imagine absolut penibila, pentru ca....pe majoritatea dintre ei, costumul statea ca naiba), vazandu-se de la o posta ca, sunt genul de barbati care, imbraca costumul, la revelioane, nunti si botezuri, iar in plus.....nici figura, nu-i ajuta deloc.

In fine, dupa aceste cateva minute, in care....privirea-mi, mi-a fost chinuita de un "chici" absolut, am ajuns in salonul rezervat de smecherul, care-mi facuse invitatia.

Nu am stat, decat, pana pe la ora 2, insa....la iesirea din hotel, am avut o imensa surpriza. In fata hotelului, zarva mare, erau 3 masini de salvare, sange pe jos, si....2 tineri cu capul spart.

Din discutii, am inteles ca, acei 2 tineri, dansau linistiti, intr-unul dintre saloane (cred ca chiar, cel principal) si....la un moment dat, s-au trezit cu alti 2 tipi, care i-au pocnit cu o sticla in cap, absolut fara motiv.

Dupa cateva minute de soc, am zambit amar, aducandu-mi aminte ca, sunt roman, traiesc in cea mai retrograda tara din Europa, cu cel mai necivilizat si frustrat popor, care....percepe o sarbatoare ca REVELIONUL, o buna ocazie, de a se da in stamba, de a-si arata "muschii" si...."smecheria", de a tipa si urla, din toti rarunchii.

Cand eram mai tanar, aproape an de an, faceam revelionul, intr-un club, insa....acum, cand burtica-mi este la un nivel respectabil, iar sistemul nervos, vai de capul sau, prefer, sa prind momentul de 12 noaptea, in casa, imbracat intr-un trening, tinandu-mi baietelul in brate, spunandu-i "La multi ani", in timp ce-l pup pe obrajor. :):)

Apropos, anul trecut, de Revelion, baietelul meu, avea 6 luni de zile. La 12 noaptea, dormea linistit, insa....subsemnatul, s-a dus si la luat in brate, l-a pupat si....i-a soptit "La multi ani".

Bai, fratilor, de-a lungul vietii, ani la rand, saptamana de saptamana, zi de zi, am batut, toate barurile, restaurantele, piscinele si cluburile de fite, insa....va spun clar:

NIMIC NU SE COMPARA, CU MOMENTUL DE LA 12 NOAPTEA, PE CARE IL POTI TRAI, TINAND IN BRATE UN PRUNC, CE DOARME LINISTIT, PUPANDU-L SI SPUNANDU-I....LA MULTI ANI !!!

Nu va pot dovedi, insa....credeti-ma pe cuvant !!! :):)

Un comentariu:

  1. Bellini " restaurant - club - bar pe la Universitate . Sus era o muzica linistata care te imbina la a te relaxa si a comanda ... limuzina nunta bucuresti

    RăspundețiȘtergere