...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 27 decembrie 2010

CE AM PIERDUT, CU ADEVARAT.

Buna dimineata, dragilor !

Gaaaaata, Craciunul a trecut, sunteti ghiftuiti, bauti, unii ati admirat craciunitele din cluburi, altii....pe cele din dormitor, samd. :):)

Azi, dupa ceva vreme in care am scris intr-un trend mai glumet, voi scrie serios, sau.....macar, despre un subiect serios.

Vineri seara, dupa ce am am facut cumparaturi si am rezolvat niste probleme, l-am infascat de brat, pe Jungle Man (stiti personajul, din comentariile mele), si....m-am dus sa ma joc la "bile" (slot machine sau "pacanele").

Nu ma mai jucasem de muuuuulta vreme, si.....chiar aveam chef. Din pacate, asa cum dealtfel, ma asteptam, daca doresti sa te joci la "slot machine", cel putin in Romania, sansa sa te distrezi, este absolut "nula", pentru ca.....sunt atat de "stranse" aparatele, sa nu dea niciun castig ci....doar sa-ti ia banii, incat, ti se face greata.

Nu conteaza cati bani am jucat, important, este, ceea ce vreau sa spun. Dupa o anumita suma, Jungle Man, deja isi pierduse confortul, insa....se abtinea sa comenteze, fapt care l-am apreciat, insa....stiu ca nu era absolut deloc incantat.

Bineinteles, era vorba de banii mei, nu de ai lui Jungle Man. In fine, dupa ce m-am jucat cateva ore, m-am dus acasa, am facut bradul, am pus cadourile pentru baietelul meu, si....am incheiat seara, scriind pe blog un comentariu.

Acum, mi-as dori, sa explic niste lucruri, atat lui Jungle Man cat si celor care, gandesc ca el.

Ok, ok, ok......sa joci bani la "slot machine", cel putin in Romania, dupa cum spuneam, este jaf la drumul mare, nu ai absolut nicio sansa, sa te distrezi, ci doar sa "decartezi".

Ok, ajungi sa pierzi o anume suma de bani (mai mica, mai mare, nu are importanta). Imediat, poti incepe a te gandi:

"Baaiiii, am pierdut x suma de bani. Mai bine imi luam....etc, etc, etc"

Pana la urma, ce ai pierdut??? NISTE BANI. Atat, NISTE BANI, nimic mai mult.

Hai, nu va aruncati ochii peste cap, ci....citici cu atentie, ce vreau sa spun. :):)

Toata lumea este afectata, atunci cand pierde bani, din diverse activitati. Insa, pe foarte putini, i-am vazut afectati, cand au pierdut, cu fiecare zi care trecea, lucruri infinit mai importante decat banii:

- caracterul si verticalitatea;

- bunatatea si mila;

- corectitudinea si constiinta;

- bunul simt;

Etc, etc, etc.

Hai sa va povestesc, CE AM PIERDUT, EU, CU ADEVARAT, in ultima vreme. De multe ori am spus-o ca, anul 2009, pentru subsemnatul, a fost un an "criminal", in care m-am tarat ca un caine si.....nu credeam ca ma voi mai ridica vreo data.

In acel an, loviturile au venit una dupa alta (parca a fost un facut), de la cativa oameni, pe care ii iubeam si ii consideram "familia" mea.

Nu conteaza, ce, cum, cine, si....ce s-a intamplat, chiar nu are niciun pic de importanta, ci doar un singur lucru conteaza:

Dupa acel an, 2009, subsemnatul, niciodata nu o sa mai fie, omul care era inainte de cele intamplate. Indiferent cat as vrea sa ma mint (oricum, n-o fac), in mod clar, niciodata, nu voi mai fi, asa cum am foat pana la acele evenimente.

Prima PIERDERE, si....cea mai importanta, a fost DISTRUGEREA TOTALA A SITEMULUI NERVOS. Lasand la o parte, tensiunea arteriala, care a luat-o razna in acel an, ajungand la cote foarte mari, postandu-ma la granita "atacului cerebrar", mult mai importanta, este ceea ce a ramas, dupa dezastrul trait, la nivel nervos.

Azi, la aproape 2 ani distanta, cu toate ca fizic si mental mi-am revenit total, semnele care imi indica faptul ca SISTEMUL NERVOS ESTE ABSOLUT DISTRUS, le simt in fiecare zi.

Ce inseamna acest lucru?

Va spun imediat, cu maxima sinceritate. Pana in 2009, eram o o persoana incredibil de sufletista, si.....justitiara. Am purtat "n" razboaie contra nedreptatii pe care o intalneam, m-am zbatut ca un leu, pentru multe persoane, fara a avea cel mai mic interes, si....cred ca multi, nu ma vor uita, din cei care au avut de-a face cu mine.

Azi, dupa ce am trait acel an 2009, la nivel de sitem nervos, sunt o leguma, iar....din omul sufletist si justitiar, nu a mai ramas decat o "amintire".

In prezent, daca vad o nedreptate, si daca as vrea, nu mai am nervii sa lupt contra ei, pentru ca.....5 minute de nervi si scandal, ma aduc in pragul situatiei de a chema salvarea. Asa ca, tratez lucrurile cu multa indiferenta, pentru ca, altfel, se poate intampla, ceea ce medicii (si...nu numai unul), m-au avertizat in mod foarte clar: ATAC CEREBRAR SI.....PARALIZIE, datorita tensiunii arteriale foarte mari.

Azi, daca vad o dobitoaca sau un dobitoc, cum intra pe un drum gresit, ascultandu-i aberatiile (stiti voi, dobitocii, sunt si foarte siguri pe ei), nu mai am puterea sa-i avertzez, sa vorbesc cu ei, sa le fac capul "patrat", incercand sa-i fac a intelege ca gresesc, ci....adopt varianta, care ma pune la adapost:

NU MA BAG, NU COMENTEZ, II LAS SA FACA, CUM II "TAIE" CAPUL.

Inainte sa pierd, in anul 2009, energia pozitiva si sistemul nervos, cand eram intr-o astfel de situatie, cu vreun apropiat, ma transformam intr-un leu, si.....nu ma lasam, pana nu imi epuizam, toate instrumentele pentru a-i arata ca greseste si.....o sa regrete pe viitor.

Nu-i vorba, in 98% din cazuri, in ciuda tuturor eforturilor, nu rezolvam nimic, dar....peste o vreme, prin viu grai, la telefon sau printr-un sms, respectivele persoane, imi spuneau:

"Sa stii ca ai avut dreptate. S-a intamplat exact asa cum ai spus. Imi pare rau ca nu te-am ascultat".

Daca, esti o persoana care nu iei atitudine, care nu existi pe palierul verticalitatii cu orice risc, practic....TRAIESTI CA O PLANTA.

Din pacate, dupa imensa pierdere din anul 2009, subsemnatul, toata viata, o sa fie nevoit sa traiasca ca o PLANTA, ignorand aproape tot ce se intampla in jurul sau, tratand cu indiferenta lucrurile care reclama o atitudine ferma, pentru ca....in caz contrar, ATACUL CEREBRAR, imi bate la usa.

STITI CE INSEAMNA, O ASTEFL DE PIERDERE, PENTRU UN OM CA MINE???

ENORM....ABSOLUT ENORM !!!!

Aceata pierdere, pur si simplu, nu poate fi cuantificata, cu atat mai putin in bani.

Daca ma intrebati, raspunsul nu poate fi decat unul singur:

DA, PREFERAM SA PIERD BANI, DE 100 DE ORI MAI MULT, DECAT AM PIERDUT IN VIATA, INSA....SA NU FI TRAIT ACELE EVENIMENTE DIN ANUL 2009, IAR AZI.....SA AM SISTEMUL NERVOS "BETON" SI....PUTEREA DE A ACTIONA FERM.

A doua pierdere, la fel de importanta, survenita tot in anul 2009, este INCREDEREA IN OAMENI.

Pana in anul 2009, aveam mare incredere in oameni, chiar daca....eram uns cu toate alifiile, incat sa stiu a cantari corect, vorbe, fapte, gesturi, etc.

Puterea de a avea incredere in oameni, venea din imensa putere a sistemului nervos, a capacitatii de a socializa, chiar si cu persoane, demne de dispret. Subsemnatul, a acordat incredere maxima, chiar si unor persoane, care se incadrau perfect in palierul destinat "scursurilor" sociale si morale, crezand ca puterea exemplului, o sa schimbe situatia in bine.

AZI, NU MAI AM INCREDERE IN NIMENI !!! CU O SINGURA EXCEPTIE: BAIETELUL MEU !!!

Pentru cei care, se grabesc a condamna o astfel de atitudine, le pot explica extrem de simplu:

DACA NU TE "TINE" SISTEMUL NERVOS, ORICE INCREDERE PE CARE O ACORZI UNEI PERSOANE (iar eu cand acord, o fac 100%), SI....CARE, ULTERIOR SE DOVEDESTE A FI GRESITA, ESTE UN IZVOR DE NERVI, CONSUM INTERIOR, SAMD.

Iar, subsemnatul, daca ajunge la o astfel de stare, spectrul unui accident vascular, urmat de paralizie, este foarte probabil.

Asadar, dragul meu Jungle Man: CE AM PIERDUT ACUM 3 ZILE???

NISTE BANI.....NIMIC MAI MULT.

Ce am pierdut in anul 2009??? Stii prea bine.

Bani, oricand in viata, poti avea, sa nu ai ce face cu ei, insa....ce am pierdut eu in anul 2009, nimeni, niciodata, nu-mi va restitui !!!

Hai, capul sus, nu va intristati, insa....BAGATI LA CAP !!! :):)

In final, hai sa va povestesc ceva, extrem de amuzant.

In comentariul scris in noaptea de Craciun, imi exprimam dezacordul fata de taranoii parveniti, care....pentru a se da in spectacol (din pacate unul ieftin), distrug cu fiecare an, un mit atat de frumos cum este....Mos Craciun.

Aseara, la un post de televiziune, in cadrul unei emisiuni de stiri, vedeam la televizor, un dobitoc, imbracat in Mos Craciun, care....ATENTIE.....se chinuia sa intre de afara, pe geamul de la dormitorul unui apartament de bloc. In dormitor, o cretina impreuna cu fetita ei, urmareau scena. Fetita, nu numai ca nu parea deloc incantata sau vrajita de dobitocul care se chinuia sa intre pe geam (din afara apartamentului, evident, dar....uite ca nu stiu la ce etaj se petrecea actiunea), ci....din contra, parea vadit speriata.

Distinsa cretina, incerca sa-si linisteasca copilul, rostindu-i:

"Fetita mamii, uite-l pe Mos Craciun, intra pe geam sa-ti aduca darurile".

Bai, nene, imi pare rau ca nu pot sa va descriu imaginea, dobitocului, care se chinuia sa intre pe geam (bine ca n-a cazut, sa-si rupa gatul), imbracat in Mos Craciun, insa, atat de prost deghizat, incat....si pisica mea, si-ar fi dat seama ca nu are cum sa fie Mos Craciun.

Dupa ce, in sfarsit, a reusit sa intre in apartament, a inceput sa vorbeasca cu fetita. Avea o voce tanara, in fine.....nici nu mai este necesar a comenta. TOPENIE MAXIMA!!!

Pur si simplu, nu inteleg un lucru: taranoii astia, daca tot vor sa iasa in evidenta, nu inteleg, de ce, sunt cretini??? Cum sa alegi un baiat tanar, sa faca pe Mos Craciun, fara barba alba, fara voce imbatranita, fara par alb, deghizat extrem de prost, etc, etc???

Cat de idiot poti sa fi, sa pui in scena, un asemenea "chici"??? Si....ca grotescul sa imbrace forme infinite, sa-l mai pui sa intre si pe geamul de la dormitor, legat de funii. :):):)

In Romania, "chiciul" nu are limite. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu