...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 19 noiembrie 2010

ZIUA INTERNATIONALA, IMPOTRIVA FUMATULUI.

Buna seara, dragii mei!

Fratilor, este 12 noaptea, si.....m-am enervat, atat de tare, incat, m-am apucat sa scriu.

Daca nu stiati, va spune subsemnatul: Ieri, 18 nov 2010, a fost ziua internationala, impotriva fumatului.

Nu stiam, insa....am aflat si eu, acum, cand a trecut de miezul noptii, vazand un reportaj, la televizor. M-am ambitionat s-o vad pana la capat, si....pe langa faptul ca, mi-a venit sa vomit si nu puteam crede, cate imbecilitati notorii, puteau fi spuse, in acel reportaj, la final....acum, cand scriu, am sa fumez cu nesat, 3-4 tigari. :):)

Ca de obicei, am sa-mi argumentez opinia.

Asadar, in acel reportaj, se facea apologia "fumatului pasiv", cat de periculos este sa stai langa un om care fumeaza, se dadeau tot felul de procente, privitoare la pericolul celor care "fumeaza pasiv", de a face cancer pulmonar, bla, bla, bla :)

CE CACATURI, CATA IPOCRIZIE SI CATA MINCIUNA !!!

Hai, s-o luam, pe rand.

De cat timp se fumeaza in lume???

Nu stiu....cel putin, de cateva sute de ani.

Ok...sa presupunem ca, a fuma, este cel mai crunt viciu, dupa droguri, asa cum sustin toti imbecilii pe la televizor si in presa.

Insa....ce facem cu celelalte ???

Cu bautura....spre exemplu??? Sunt imbecili si imbecile, care, merg la supermarket, de unde isi cumpara o sticla de vin, frumos ambalata, crezand ca....beau un lichid sanatos, avand la baza struguri.

Candva, am aflat de la o persoana, care stia mai mult ca sigur, ca.....o sticla de vin, naturala, costa cel putin.....40-50-60 ron, iar in general, acel vin este exportat, restul....cel de 10-20 ron/sticla, este facut din "chimicale", fara doar si poate.

De unde sa existe atata "vita de vie", sa satisfaca, atat cererea interna cat si exporturile???

Acea persoana, stia de aceste lucruri, de la un personaj cu afaceri in zona "vinurilor".

Dar....de acest lucru si pericolul imens la care se supun consumatorii, nimeni nu vorbeste.

Asta, ca sa nu mai spun ca, spre exemplu, subsemnatul, care fumeaza 2 pachete/zi, dupa consumarea acestora, nu devine inconstient, violent, vulgar, samd, asa cum, de cele mai multe ori, devin cei care consuma....alcool :)

Nu mai vorbesc de alte bauturi alcoolice, care se consuma la "greu", si....in a caror componenta, "chimicalul" este predominant.

Buuuuun. Ok.....ce urmeaza??? Mancarea.....daaaaa, mancarea si dulciurile.

Cate femei, care-si tarasc fundul imens, pulpanele si bratele gelatinoase, fata rozalie si plina de grasime, vedem in fiecare zi???

Cati barbati, cu burti imense, cu gusi, cu funduri imense, samd, vedem zilnic???

Daaaaa, stiu....cu totii, sunt bolnavi cu "glanda", eterna explicatie, a celor care, baga in ei ca spartii, de cand se trezesc si pana adorm.

De ce, nu exista "ziua internationala, contra grasanelor si grasanilor", viitori siguri pacienti, ai sectiilor de cardiologie si....nu numai ???

Ok....acum, hai sa luam, in discutie, toate prostanacele si prostanacii, care....ne arata cu degetul, pe noi, scarbosii fumatori, aratandu-ne, o rosie, un ardei gras, un mar, o para, pe care ei, le cumpara zilnic din SUPERMARKET (!!!).....si.....mananca sanatos.

Pentru, cei care, se erijeaza in lupi moralisti, si....arata cu degetul pe fumatori, am cateva cuvinte:

Sunteti, mai prosti ca noaptea, putiti de prostie si superficialitate, si.....o sa va explic si de ce.

Bai, idiotilor.....eu, NICIODATA (!!!), nu cumpar legume si fructe din supermarket.....ci.....doar din piata. Cand cumpar, incer sa gasesc, cele mai mici mere, pere, urate la imagine, la fel procedand si cu legumele. Desi, urate, sunt singurele legume si fructe, care mai au o sansa sa fie cat de cat naturale. Cu cat sunt mai mari si mai frumoase (ca cele din supermarket), cu atat sunt mai pline de "chimicale".

Noi, fumatorii, bagam in corp....TUTUN. Idiotilor, tutunul, se fumeaza de sute si sute de ani.

Voi, cretini fara minte si judecata, usor de manipulat, de toti labagiii, care va vorbesc de "hrana sanatoasa", dati fuga la SUPERMARKET, de unde cumparati, numai legume si fructe de import, pline de "E-uri", dar care....arata superb.

Prin piata, nu calcati, pentru ca....sunteti mult prea prosti si....mult prea snobi. Cumparati din SUPERMARKETURI, usturoi chinezesc, plin de chimicale, in loc sa cumparati, din piata, ustoroiul romanesc de la tarani.

La fel si....rosiile. Mancati ca niste cretini, in luna decembrie, ianuarie, februarie, martie, samd, rosii, gasite in supermarket, la fel faceti, pana si vara, fiindu-va lene sa mergeti in piata, bagand in voi, toate chimicalele, cu care sunt pline.

Daca, tot ne stigmatizati, pe noi, fumatorii, poate ar fi bine sa stiti, ca....la ora actuala, cu exceptia, rosiilor, gasite in piata, pe timpul verii (la unii tarani), restul rosiilor, nu sunt crescute in pamant, ci....in niste "bureti", aflati la 40 cm deasupra pamantului, si....sunt hranite, prin niste conducte.....cu preparate chimice, in proportie de 100%, ce le face sa creasca si sa se inroseasca, intr-un timp record.

Nu stiati, caraghiosilor, nu??? :):):)

Dar.....voi, o dati inainte cu fumatul!!!

Subsemnatul, are 37 de ani si aproape 4 luni, iar pe site, cat si pe blog, are postate, poze reale si mai ales....RECENTE (!!!).

Priviti pozele, sa vedeti si voi, cum arata un om, care fumeaza de 21 de ani, si....a consumat zeci de mii de tigari, a baut, mii de litri de coca-cola, a pierdut mii de nopti, prin cluburi, restaurante, jocuri de noroc, la futut, samd.

Uitati-va dracului, la pozele mele, si....apoi, uitati-va in oglinda!!!

Nu mai spun ca, majoritatea dintre voi, poate sunteti si mai tineri ca mine, cu ceva ani, aratand, cu mult mai in varsta ca mine. Voi....cei, nefumatori, LUPII MORALISTI, care va este frica sa stai langa noi, cand fumam, si care....va alimentati si traiti SANATOS !!!

Aaaaaa, stai, ca uitasem! Sa va uitati si....la parul meu. Va spun eu, N-AM NICIUN FIR DE PAR ALB....IN CAP !!! Apoi, uitati-va si la parul vostru!!!

Hai, ca, va spun, ce probleme de sanatate am: CU SISTEMUL NERVOS SI CU...."TENSIUNEA".

Insa, in niciun caz, de la fumat, ci.....de la minciuna, ipocrizie, falsitate, lipsa de caracter, samd....pe care am intalnit-o la "greu" in viata, dar, mai ales, dupa un an, 2009, in care, am primit, niste lovituri absolut naucitoare, pe la spate, de la niste oameni, pe care ii iubeam, cu tot sufletul.

Bai, caraghiosilor.....TREZITI-VA !!!!

Oricand, este de preferat sa FUMATI, decat sa curga "slanina" pe voi, sa aveti "gusi", sa aveti mainile ca niste "pernute", sa tociti blugii intre picioare, de la cata grasime aveti pe bulane, samd.

In plus, nici macar, nu stiti, ce cumparati din SUPERMARKETURI !!!

Subsemnatul, este expert in a face "piata", insa....spre deosebire de voi, intotdeauna, alege din piata, cele mai urate legume si fructe, singurele, care au o sansa, sa mai fie naturale.

In final, sa va mai spun ceva:

NICIODATA, NU MI-A FOST FRICA, CA AM SA MOR DE LA FUMAT, CHIAR DACA FUMEZ ENORM !!!

Insa, imi este tare frica, ca....intr-o zi, avand tensiunea mare, pot face un atac cerebral, de la dezgustul pe care-l am, fata de minciuna, ipocrizie, falsitate, clicee, samd.

Auzi, tu....ZIUA INTERNATIONALA IMPOTRIVA FUMATULUI !!!

Ce imbecilitate, si....cati prozeliti, are aceasta zi!!!

Stati linistiti, idiotilor, cei care credeti in asemenea aberatii, NICIODATA nu veti muri, pentru ca, stati langa un fumator, insa....cu siguranta, o sa dea cancerul in voi, daca mai mancati, legume si fructe din SUPERMARKET !!!

Asta, ca sa nu mai vorbesc de....STRES. Insa, cu toate ca, este cel mai mare pericol, al vietii noastre, bineinteles.....nu exista, O ZI INTERNATIONALA IMPOTRIVA STRESULUI (la serviciu, mai ales, unde.....majoritatea angajatilor, sunt tratati ca niste sclavi).

Uite ca, s-a facut, aproape 2 noaptea.....mai fumez o tigare si ma culc :):)

Un comentariu:

  1. :) Tocmai mi-am aprins o tigara si beau in cinstea ta (n-as putea altfel, avand in vedere cata pasiune ai pus in aceasta postare) un pahar de vin, nu de supermarket, ci de struguri adevarati, primit de la un prieten din Ardeal. Sa traim! Kitty

    RăspundețiȘtergere