...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 8 noiembrie 2010

MIHAELA RUNCEANU.

Buna dimineata, dragii mei!

Bai, fratilor, ce vreme minunata de Delta, a fost in weekend. Acum, vreo 2-3-4 saptamani (cand era frig si urat), i-am spus sotului surorii mele, ca...nu stiu de ce, insa....simt ca, in noiembrie, o sa fie 1-2 weekenduri absolut superbe. Unul a fost si....l-am ratat. Nici nu vreau sa ma gandesc, cat de frumos a fost in Delta.

Acum, dimineata, cand ma intorceam acasa, dupa ce am dus-o pe consoarta la serviciu, ma gandeam in masina, la.....CENZURA.

Da, da, da....nu radeti, pentru ca, nu glumesc absolut deloc, si....o sa va lamuresc imediat.

Cei, apropiati varstei mele, isi aduc bine aminte, CENZURA existenta pe vremea lui Ceausescu. In toate domeniile: televiziune, radio, poezie, film, muzica, samd.

Pe vremea lui Ceausescu, pana si un regizor, care facea un film, trebuia sa fie atent, la continutul acestuia, daca vroia.....ca filmul sau, sa ajunga pe micul si marele ecran, si....sa nu zaca, intr-o arhiva, nedifuzat. Daaaa, daaaa, pentru ca, dupa ce filmul, era terminat, o comisie il viziona si isi dadea sau nu acceptul, pentru a fi difuzat in cinematografe sau la televizor. Din ce spun, martorii, uneori, chiar Ceausescu sau sotia acestuia, il viziona si....dadea verdictul.

La fel, stateau lucrurile si in televiziune. Totul era foarte bine controlat si....CENZURA, functiona perfect.

OK, FARA DOAR SI POATE, ACEA CENZURA, ERA PUR SI SIMPLU, ODIOASA, SI....DELOC SANATOASA.

Insa....acum, cand, de ani si ani de zile, nu mai exista absolut nicio CENZURA, lucrurile sunt ok???

Eu, imi permit a spune ca....NU. Mai mult, indraznesc a spune ca, lucrurile sunt mult mai grave, ca atunci cand, creierul romanilor, era asediat de "ode" aduse conducatorului iubit, de congrese si cuvantari, de filme cu muncitorul comunist de pe santierele Romaniei.

Azi, cand nu mai exista pic de CENZURA, lucrurile, au luat-o razna rau de tot. Ultimul exemplu, este o emisiune care o sa inceapa, pe 15 noiembrie, la una dintre televiziunile de care imi este scarba sa amintesc (nu, nu, nu....nu este OTV, insa...este de pe acelasi palier cu ea).

Stiti, despre ce emisiune este vorba???

Despre un reality-show, vis-a-vis de viata, pe care o duce in prezent, CRIMINALUL...MIHAELEI RUNCEANU. Pentru cei mai tineri, Mihaela Runceanu, a fost o cunoscuta cantareata, care....a fost ucisa cu bestialitate, pe 31 octombrie 1989.



Criminalul acesteia, a petrecut 17 ani in inchisoare si....IN MOD INCREDIBIL, azi....cand, nu mai exista CENZURA, mai precis, incepand cu 15 noiembrie, o sa ajunga, o mica vedeta, personajul principal dintr-un reality-show de televiziune, iar ulterior....o sa-l vedeti, mai mult ca sigur, si pe la Maruta sau....Acces disrect", pe la OTV....samd.

Bai, fratilor, ESTE ABSOLUT STRIGATOR LA CER !!!

Nu o data, am spus ca, pot fi banuit de orice, insa....in niciun caz ca as fi comunist, ca as adera la CENZURA, samd. Nici daca as vrea, nu am cum, pentru ca....provin dintr-o familie, care a avut mult de suferit din cauza comunismului. Bunicul din partea tatalui meu, a fost comisar in politia regala, iar bunicul din partea mamei mele, a fost magistrat. Asadar, provin dintr-o familie cu puternice accente ANTICOMUNISTE.

Insa...o spun raspicat: CENZURA IN TELEVIZIUNE, TREBUIE SA EXISTE !!!

Se subintelege, nu ca sa-i dedicam "ode", conducatorului iubit, nu ca sa vizionam congresele partidului, plenare si cuvantari, insa....CENZURA AR TREBUI SA EXISTE !!!

Pai, cum, fratilor, orice imbecil de realizator de emisiuni tv, daca ii vine o idee si....a doua zi, sefii sai, cred ca acel format de emisiune o sa aduca rating, este difuzata pe micul ecran???

Asa a fost si cu acest criminal al cantaretei Mihaela Runceanu. Un dobitoc, s-a gandit ca, apetitul romanului spre "mediocritate" trebuie hranit in continuare, asa ca....a gasit, ca fiind, o idee foarte buna, sa...realizeze, un reality-show, cu acest criminal. Lumea o sa se uite buluc, ratingul o sa fie multumitor.

Cum sa faci un reality-show tv, cu un criminal odios??? Ok, a ucis cu bestialitate, o tanara cantareata, si-a petrecut 17 ani in puscarie, a fost eliberat, samd. Acum, n-am nimic impotriva, sa-si traiasca, cat i-a mai ramas din viata, insa....sa ajunga, vedeta intr-un reality-show tv, este ceva, STRIGATOR LA CER !!!

Va dati seama, ce o sa fie in sufletul parintilor Mihaelei Runceanu (in caz ca mai traiesc), sau....a fratelui sau a surorii sale, in caz ca are ???

ESTE ABSOLUT STRIGATOR LA CER !!!!

Un comentariu:

  1. Este intr-adevar strigator la cer. Am citit un articol pe tema asta. Se pare ca este un fel de 'inchisoare a pacatosilor', unde apar reprezentanti...ai celor 7 pacate capitale: lacomia, desfraul etc etc. De ce e in stare omu pt rating.....Adevarul ca stam asa de bine ...cu toate in tara asta....incat un criminal nenorocit pe post de marioneta la televizor, e bomboana de pe tort....asa inainte de Craciun.

    RăspundețiȘtergere