...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 30 noiembrie 2010

A merge cu trenul....o rusine!

Buna dimineata, dragii mei!

In primul rand, vreau sa urez "La multi ani", tuturor Andreelor si Andreilor, sa fiti sanatosi si fericiti!

Azi, vreau sa scriu, despre ceva, ce m-a facut sa rad cu lacrimi si sa-mi fac sapte cruci. Acum cateva zile, n-am avut ce face si.....mi-am aruncat un ochi pe stupida si penibila emisiune "Acces Direct". Da, da, da, nu radeti, desi.....foarte rar, uneori, mai simt nevoia, sa ma prostituez intelectual.

Si...in acele 10-15 minute, cat m-am uitat, invitata in platou, era o duduie, pe nume Silvia Pop. Nu ma intrebati, cu ce se ocupa distinsa domnita, pentru ca....habar nu am, insa...stiu, cu siguranta ca...este fosta nevasta a unui celebru fotbalist, Ioan Timofte, si....fosta prietena, a unui talentat fotbalist de la Dinamo.

Stati, s-o si vedeti.





Trebuie sa recunoastem, ca....este o femeie frumusica si destul de interesanta, asta nimeni n-o poate contesta. Insa....distinsa doamna, era extrem de furioasa, pe un ziarist de la nu stiu ce revista de can-can, care....dupa o cearta, pe care a avut-o cu ea, s-a apucat sa scrie in presa ca.....EA, in timp ce avea o relatie cu baiatul lui Dinu Patriciu, pe ascuns, se vedea si cu baiatul, unui politist celebru, undeva in provincie.

Si....dupa spusele acelui ziarist, ca sa ajunga in acea localitate de provincie, pentru a se vedea cu cel de-al doilea barbat, distinsa doamna.....facea saptamanal naveta cu TRENUL.

Eeeeeee, tocmai acest fapt, a scos-o din minti pe frumusica domnita! Era extrem de contrariata de faptul ca, s-a scris in presa despre ea ca, MERGE CU TRENUL, cand ea.....are masina si.....a mers o singura data cu trenul, cand era mai tanara.

Bai, fratilor, "deranjul" mare nu era ca, acel ziarist a scris ca.....a umblat cu 2 barbati in acelasi timp, nici alte amanunte mai mult sau mai putin picante, dar....faptul ca a ponegrit-o in presa, sustinand ca MERGE CU TRENUL, a fost picatura care a umplut paharul, devenind de....neacceptat.

Apropos.....VOI, dragele mele, MERGETI CU TRENUL ???

Cele care, stiti ca.....in loc sa va urcati in masina, purtand, bineinteles, o pereche de ochelari de soare, cat mai "tipatori" si cat mai mari (asa, cat jumatate de figura), de-a lungul timpului, ati ales sa mergeti cu TRENUL, nu trebuie sa va mai spun ca, meritati toata stigmatizarea posibila, pentru ca....sunteti niste ratate, sarantoace si vai de capul vostru.

Cum, puteti sa mergeti cu TRENUL ??? Cum, puteti sa va injositi in asa hal??? :):)

Sa va vada lumea cu geamantanul, pe peron, iar apoi....iesind din gara??? :):)

Brrrrrr.....ce gretos si rusinos!!!

Mda, dupa cum lesne se poate observa, cel putin, in societatea de azi, femeile nu se mai rusineaza ca, accepta sa se casatoreasca cu un bosorog libidinos, cu carnea "fleasca" si caruia ii miroase gura, sau....ca le "umplu" gurita, pe rand, toti smecherii de pe Dorobanti, sau.....ca se destrabaleaza prin reviste si emisiuni de "2 lei", insa......sunt extrem de rusinate, sa calatoreasca cu TRENUL.

Nu mai spun de tranvaiul 40 sau....troleibuzul 90! :):)

Decat o asemenea rusine, mai bine....ALEG MOARTEA ! :):)

Cum, sa le vada lumea, pe ele, marile DIVE, cu ochelari de soare mai mari decat "ochelarii" cailor, cum merg cu mijloacele de transport in comun??? :):)

P.S. Aceasta faza, mi-a adus aminte de un episod, petrecut, acum ani de zile, in emisiunea "Big Brother", cand....participantii, la emisiune, au avut ca sarcina, sa plimbe o vacuta prin curte.

Toti s-au conformat, in frunte cu vestitul Ernest, cu exceptia unei domnite....care, sub nicio forma nu a acceptat, amenintand ca, decat sa plimbe vacuta prin curte, mai bine, iese din emisiune.

In fata unui astfel de comportament, curiosi, ziaristii, s-au interesat de copilaria acelei domnite, afland cu stupoare ca, pana in urma cu vreo 7-8 ani, a trait la tara, intr-un sat amarat, si.....ghici, ce facea???

Eeeee, daaaaaa, ati ghicit!!!

Bunicii, la care statea, o trimiteau cu vacile la pascut. :):)

Insa, dupa cum, poate va mai aduceti aminte, in timpul emisiunii, Big Brother, aceeasi domnita, a facut o criza de isterie, cand i s-a spus sa plimbe, acea vacuta, prin curte.

Si....ce circ a mai facut:

"Cum, eu, sa plimb vacuta prin curte??? Draga, in niciun caz, mai bine, ies din emisiune!" :):)

Intr-un cuvant: Sa te fereasca Dumnezeu, de taranul parvenit !!! :):)

Un comentariu:

  1. Mda, recunosc, merg cu trenul. Deh, ce sa fac...mi-au placut intotdeauna barbatii pasionali, cu temperament vulcanic si, conform principiului: ai grija ce-ti doresti! :)), am avut parte de cel mai infocat sot cu putinta =)), astfel incat la divort, cand am „indraznit” sa cer macar contravaloarea a jumatate din masina, mi s-a sugerat sa iau flexul si sa-mi iau jumatatea. Mi-a trasnit prin cap sa procedez astfel, dar eram convinsa ca, pana sa termin „injumtatirea”, m-ar fi trasnit pasionatul cu un topor in spate :D. Asa ca, in intelepciunea mea, am luat copiii, mobila-n plasa si-am plecat. Neavand masina si vrand ca printesa mea sa doarma intr-un pat in cele 9 ore pe care mi le petrec pe drum cand merg in Ardeal (la originile mele natale), sunt nevoita sa merg cu trenul. Rusine sa-mi fie!!!! Kitty

    RăspundețiȘtergere