...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 4 noiembrie 2010

Baietii, cu mansete albe si....butoni de aur.

Buna ziua, dragilor.

Azi dimineata, dupa ce, mi-am lasat consoarta la serviciu, am mers la spital, la Grigore Alexandrescu, cu baietelul meu, pentru schimbarea pansamaentului.

Dupa ce, am terminat treaba la spital, daca, tot eram aproape de Piata Victoriei, mi-am spus ca, n-ar fi foarte "peste mana", sa intru in pasaj, sa ajung in Crangasi, cu....destinatia Militari, unde, sa le fac o vizita, parintilor mei.

Zis si facut. Ajuns in Militari, in fata blocului, unde, am copilarit, am dat sa-mi parchez masina, in fata scarii, bucuros fiind, ca...era loc "berechet".

Am parcat masina, mi-am luat copilul de pe bancheta din spate, si....cand sa inchid masina, aud o voce:

"Crezi ca, ai parcat bine masina, in fata scarii?"

Ma uit, si....vad un tip, aproape de varsta mea, moment in care, ma gandesc ca, poate....o fi locul sau de parcare. Insa...tipul, adauga:

"Uite-te pe toti stalpii, au pus, semne cu 'parcarea interzisa' si....mai nou, vin nenorocitii, si....ridica masinile".

Belesc ochii cat "Casa Poporului", ma ciupesc de obraz, sa vad daca, nu cumva visez (parintii mei stau acolo de 30 de ani, acolo am copilarit), si.....il intreb pe tip, ce naiba sa fac.

Tipul, dragut, imi da solutia:

"Uite, trage masina in fata magazinului meu, si....lasa-mi un numar de telefon. Daca, vin nenorocitii, te sun".

Ii las imediat un numar de telefon, ii multumesc, imi mai fac cruce, inca o data si....sun la interfon.

Bai fratilor, nu stiu daca, multi dintre voi, cunoasteti cartierul Militari. Problema cu locurile de parcare, exista, in toate cartierele, insa....in Militari, problema este extrem de grava, lipsa locurilor de parcare, fiind mai mult decat vizibila.

Macar, in Titan, primarul, a amenajat, zeci de mii de locuri de parcare (tot, insuficiente, insa....reprezinta mai mult, decat....nimic)......unul dintre aceste locuri, il am si eu, si....platesc la Primarie, o taxa derizorie. (60 ron/an).

Insa, in Militari, problema locurilor de parcare, este extrem de grava, si....in loc sa construiesti, locuri de parcare, pui semne cu "parcarea interzisa" si....te apuci a "ridica" masini, in disperare.

INCREDIBIL.....CAT TUPEU !!! Insa, nu a fost totul. :):)

Cand, am plecat din Militari, am ajuns la Cotroceni, am trecut pe langa Palatul, celui mai important om al tarii, si....usor, usor, am ajuns pe Cheiul Dambovitei, cu directia....Izvor....Piata Unirii, samd.

Eeeee, in ce luna suntem??? Parca in....NOIEMBRIE (!!!).

Cam, cat timp, credeti ca, ne mai despart, pana ce, fulgii de nea, o sa ne "mangaie" cojoacele, iar zloata si mizeria...gleznele??? Cat....poate 1 luna???

Incredibil, insa....Cheiul Dambovitei, este in plin proces de schimbare a asfaltului. :)

Unii dintre voi, cei care, poate....sunteti obisnuiti a fi extrem de superficiali, si....orizontul de gandire, sa nu depaseasca, granita....."ochelarilor de soare", poate veti fi, tentati a spune...."Care este problema, foarte bine, ca...decoperteaza asfaltul vechi, inlocuindu-l cu un strat nou".

Da, da, da....era foarte bine, insa....daca, aceasta operatiune, era facuta acum, 6-7-8 luni, la inceput de primavara, dupa o iarna, care....a distrus, mare parte din carosabil, inclusiv, Cheiul Dambovitei, unde....chiar pe acel tronson, unde, se fac acum lucrarile de asfaltare, erau niste gropi, destul de suparatoare.

SCHIMBI ASFALTUL IN LUNA NOIEMBRIE, CAND....PESTE, POATE NICI 1 LUNA, INCEPI, A-L DISTRUGE DIN NOU CU...."ANTIDERAPANT" ????

Eeeeee.....voi credeti ca, primarul, este atat de prost???

Nuuuuu, dragii mei, nici vorba, m-am gandit, am despicat firul in "4".....si....cred ca, am gasit explicatia. :):)

Baietii, schimba acum, repejor, stratul de asfalt, mai mult ca sigur....cu material, ieftin si de proasta calitate (insa, devizul, sigur...."umflat" bine), si.....daca, in primavara, o sa spunem "Baiiii, cate gropi sunt pe Cheiul Dambovitei si abia au asfaltat, acum 3-4 luni", cei care, au facut lucrarea, impreuna cu primarul, vor striga la unison....LUCRAREA A FOST BUNA, IARNA A FOST DE VINA !!!

Poti, sa le mai spui ceva??? :):)

Bai, fratilor, traim intr-o tara de tot rahatul, plina de hotomani, si....smenari. :)

Cum, sa ridici in disperare, masini, intr-un cartier, in care....locurile de parcare amenajate, sunt....jenant de putine???

Cum, dupa o iarna extrem de grea, sa nu schimbi asfaltul, nici in primavara, nici in vara, nici in toamna, si....cand, te mai desparte, poate, 1 luna de....calvarul zapezii, sa incepi a asfalta???

FARA COMENTARII !!! :):)

Insa....NU UITATI !!!

Romania, o sa iasa din criza, numai dupa ce, ordinarilor de pensionari si....tarfelor de mamici, le vor fi "taiate", pensiile, respectiv....indemnizatiile de crestere copil. :):)

Sper ca, nu sunteti, atat de naivi, sa credeti, ca....o "micuta" risipa de bani, ca cea, cu asfaltarea, in luna noiembrie, plus....alte mii de astfel de "micute" smenuri, ale baietilor cu maneci albe si butoni din aur, scufunda bugetul tarii !!!

Nuuuuu, dragii mei, vina este, exclusiv, a....ordinarilor de pensionari, care se incapataneaza sa traiasca si.....a tarfelor de mamici, care....dupa ce, ca, le-a "mancat" au mai avut obraznicia, sa....procreeze. :):)

Ei, cu pensiile si indemnizatiile de crestere copil, SUNT DUSMANII TARII !!! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu