...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 7 octombrie 2010

Te rog sa alegi: EU...SAU...AMANTA?

Buna seara, dragii mei!

Ce m-a facut, sa scriu, la aceasta ora? Un sms, primit acum, cateva minute, care suna cam a disperare sau....ironie maxima. Eu, totusi...l-am luat in serios. :)

"Buna. Daca tot esti atat de destept si le stii pe toate da-mi un sfat. Sunt casatorita insa sotul are o amanta iar acum a plecat de acasa. Ce sa fac pentru ca am si 2 copii."

Primul lucru, pe care l-am intrebat, tot prin sms, a fost...."Cum a ajuns sotul sa plece de acasa?".

Am intrebat, pentru ca....aveam o presimtire, care....S-A ADEVERIT.

Doamna, dupa ce, a aflat de amanta sotului, a facut scandal monstru si....i-a pus in vedere sa aleaga: ori ea, ori amanta.

CAZUL TIPIC.....SI.....ETERNA GRESEALA !!!

Draga mea, acum, nu-ti voi raspunde numai tie, ci....si multor alte femei, ajunse in situatia ta.

ATENTIE.....ESTE DOAR O PARERE, NICI MACAR UN SFAT !!!

Primul lucru, pe care trebuie sa-l faci, este sa te uiti in oglinda si sa te intrebi daca-l iubesti pe sotul tau?

Daca, raspunsul este "da" (insa iubire adevarata, nu ca cea a Columbenilor), atunci....din punctul meu de vedere, nu exista decat, o singura cale:

DESPARTIREA....INDIFERENT DACA....VEI RAMANE MARCATA PE VIATA!

Iubirea adevarata, este precum cristalinul unui ochi, si....odata "ciupit" (nu trebuie neaparat sa-ti vezi sotul cu maciuca in alta "pestera", ci....este suficient, sa vezi ca este interesat de alta femeie), relatia dintre voi, nu mai poate continua.

Azi, este tot mai intalnita sintagma "Il iert sau...o iert", pentru ca....multi, urla cu 7 guri ca iubesc, insa.....sunt departe de acest sentiment, iar atunci, normal, poti ierta.

Daca insa, faci parte, din uriasa majoritate (scuzati pleonasmul), pe care-i gasesti, in fiecare sambata (cand nu este post), la toate bisericile, cu alaiul dupa ei, si....spun "da", dintr-un reflex, iar apoi isi pun inelele pe deget, atunci, poate, crezi ca merita, sa ti cont, de parerea unui handicapat ca mine.

Personal, nu cred ca iti iubesti sotul, pentru ca....in caz contrar, nu mai intrebai, ce poti sa faci, ci....chiar cu sufletul si inima sfasiata, deja....stiai ce trebuie sa faci.

Da, da, da, nu casca ochii mari, pentru ca....asa este. Daca-l iubeai cu adevarat, si te insela, ai fi realizat singurica ca, nu mai poti sta langa el, nici macar 5 minute, indiferent cat de mare era suferinta.

Insa, probabil, ca iubesti, precum, iubeste majoritatea in ziua de azi, asa ca....nu-ti poti permite sa pierzi o casnicie, pentru o domnita, cu care sotul, si-o trage.

Si in acest context, trebuie sa-ti spun ca, AI FACUT O GRESEALA, ABSOLUT IMENSA !!

Sub nicio forma, nu trebuia, sa-ti pui sotul sa aleaga intre tine si....amanta!!!

SUB NICIO FORMA, pentru ca, in aceasta situatie, 99% dintre barbati, aleg....AMANTA, SI....PLEACA DE ACASA.

Hai ca, iti si explic de ce. :)

Sunt un barbat la 38-40 de ani, casatorit cu tine si....imi place o pustoaica de 25 de ani, colega de serviciu cu mine.

Aratand, destul de prezentabil si....mai tanar, decat varsta pe care o am, tipa....nu ma respinge.

Incep tatonarile, si....dupa o vreme, accepta sa iasa cu mine la o cafea.

Evident, o sa-mi spuna ca, este prima data cand face asa ceva, ca se simte destul de vinovata, insa....ii plac, si....daca nu lezam pe nimeni, mai putem iesi impreuna.

La auzul acestor vorbe, instant....simt cum, mi se "scoala" maciuca de mandrie, si....chiar cred ca, am eu ceva special de....aceasta tipa, desi, stie ca, sunt casatorit, accepta o relatie cu mine.

Ok...poate fi adevarat, si...sa fie prima data cand accepta asa ceva, insa....poate sa si minta, spunand acest lucru, de fiecare data cand ajunge, intr-o astfel de situatie.

Dar, deh, sunt barbat, si....imi place sa cred ca: SUNT PRIMUL SI SINGURUL! :):)

Ce nu stiu eu, la acel moment, este ca....in 99% din cazuri (cel putin in ziua de azi), daca o femeie te place, merge cu tine, si....daca ai 7 neveste acasa.

Relatia continua, ajung sa ma culc cu ea, imi spune ca sunt minunat la pat, bla, bla, bla :)

Insa...GHINION....sotia afla. :)

Si...afland, dupa un scandal monstru, ma pui sa aleg:

TU SAU...AMANTA.

Crede-ma pe cuvant, in 99% din cazuri, alegerea este...AMANTA !

Pentru ca, barbatul, in acel moment, este total acaparat de cealalta femeie, de sexul cu ea, de cuvintele magulitaoare pe care i le spune, si....nu poate renunta la ele.

Asa ca, fortat fiind, sa aleaga....ALEGE, AMANTA.

Dramatic este ca, tot intr-un procent, coplesitor, apropiat de 100%, dupa ce, barbatul, pleaca de acasa, si....AMANTA a castigat batalia de la distanta, cu sotia, interesul fata de acel barbat, ii scade, pe zi ce trece, pana ajunge sa-i dea "papucii".

Nu credeti? Pai, ciuliti urechile in jur, si....nu va uitati in gura imbecililor de psihologi, care va spun numai prostii, departe de realitate.

De ce, AMANTA....dupa ce, castiga batalia cu sotia, nu mai este interesata, de acel barbat???

Va spun tot eu.....si....este perfect logic.

Atunci, la inceput, cand a acceptat sa aiba o relatie cu acel barbat casatorit, este clar ca....in primul rand, l-a placut, insa....ATENTIE MARE (!!!), a inceput si batalia cu sotia...de la distanta.

Nu credeti? Pai....daca aveti amici "smecheriti", insa....cu adevarat, nu din cei care, poarta tricourile cu gulerul ridicat, puteti sa-i intrebati, ce-i excita cel mai tare, cand ajung in pat cu o femeie casatorita?

Va spun eu, parerea mea, si....poate o sa va confireme si ei !

TOCMAI CA, ESTE CASATORITA SI....IN MOMENTUL CAND, ACEA FEMEIE, ESTE "POSEDATA" DE EI, SE SIMT....EXTREM DE BINE.....GANDINDU-SE CA, SUNT MAI TARI DECAT, SOTUL ACESTEIA.

Exact, asa este si in cazul femeilor....exista razboiul de la distanta.

DA, DA, DA, OK....NU POT GENERALIZA, EXISTA SI EXCEPTII, CAND NU ESTE ASA, CI....PUR SI SIMPLU, AMBII AMANTI, AU IMENSA NEVOIE, UNUL DE ALTUL, INDIFERENT DE SITUATIA LOR SOCIALA, INSA....FOARTE RAR.

O sotie, EXTREM DE RAR, poate sa castige un razboi cu o amanta, in momentul in care isi pune sotul sa aleaga. De obicei, pierde.

Daca vrei neaparat, sa-ti pastrezi sotul, cu toate ca....daca-l iubesti cu adevarat, nu vad, cum, mai poti sta macar 5 minute langa el, atunci...repara cat mai repede imensa gafa !!!

Nu de alta insa, peste 2-3 luni, amanta sotului tau, o sa-i dea un mare sut in fund, si....o sa treaca la altul, insa tu....in aceste 6 luni, o sa faci atac de cord, n-o sa pui, "geana pe geana"....si....NU UITA....AI 2 COPII, CARE SUFERA CUMPLIT !

Fii femeie desteapta si....tine cont de ceea ce iti spun.

In plus, in afara personajelor derutate si intunecate la minte, care....cred ca, sunt doar, o inutila prelungire a penisului, crede-ma pe cuvant ca, intotdeauna am relationat absolut perfect cu FEMEILE, si....din acelea, "super smecherite", de unde....ciulind urechile, AM INVATAT MUUUUUUULTE.

Doar, nu crezi ca, tot ce stiu, am invatat de la barbati, care....mereu discuta de....cat de "coiosi" si macho, sunt ei.

Urmatoarele teorii, sunt deja AXIOMATICE, nu mai trebuiesc demonstrate:

a) cu o femeie smecherita si inteligenta, niciodata un barbat, nu poate castiga un razboi, ci....cel mult 1-2 batalii, neinsemnate;

b) cu o amnata smecherita si inteligenta, niciodata, o sotie, nu poate castiga, nici macar acele 2-3 batalii neinsemnate, cu atat mai putin, razboiul de la distanta, daca....din prima faza, cand a aflat, IL PUNE SA ALEAGA.

Asa ca....TU....repara cat mai repede, IMENSA GRESEALA, iar, voi, celelalte, care poate, cititi, aceste randuri....BAGATI BINE LA CAP !!!

Credeti-ma, sunt multe AMANTE SMECHERITE, care joaca pe "mize mari", si....m-ar ucide si mi-ar scoate ochii, daca ar vedea ce va spun...DRAGELE MELE, SOTIOARE.

Insa, niciodata, cat sunt de "gura sparta", nu v-am precizat un lucru: Candva, demult...AM FOST "JUCATOR" SI....CUNOSC TOATE TRUCURILE :)

Ok, pana o sa incepeti iar sa ma injurati si sa ma faceti ingamfat, dragele mele sotii, nu incercati, in astfel de situatii, ca cea, a doamnei de care am vorbit, sa va puneti barbatul sa "ALEAGA". Sigur....nu veti fi aleasa.

Facand acest lucru, credeti-ma....il pierdeti!

Bine, este un fel de-a spune ca il pierdeti, pentru ca....dupa 2-3 luni, cand amanta o sa-i dea un mare sut in fund, aveti mari sanse sa se intoarca cu "coada intre picioare". :):)

In mod firesc, daca il iubiti si v-a inselat, n-ar mai trebui sa stati nici 5 minute langa el, insa....daca, tot nu vreti sa-l pierdeti, nici macar pentru 2-3 luni, pana se plictiseste, amanta de el, NU-L PUNETI SA ALEAGA, IN ASTFEL DE MOMENTE !!!

2 comentarii:

  1. Buna,

    Un articol vechi dar de actualitate pentru mine. Am 34 de ani si un copil de 5 ani. Eu nu i-am cerut sa aleaga, am ascultat calm cand mi-a zis de amanta; mi-a zis ca nu vrea sa renunte nici la mine nici la ea. Si i-am oferit asta sperand ca escapada va trece candva desi acum se declara indragostit de cealalta. Pe mine zice ca ma iubeste si nu se vede cu nimeni altcineva "construind" un viitor, dar acum simte ca ii lipseste ceva, ca n-a trait destul. Nu stiu daca am facut bine si habar nu am cum se va termina asta. Sunt 2 saptamani de cand il impartim dar nu stiu cat rezist. Nu vreau sa il pierd pentru ca dupa 15 ani de relatie si 9 de casnicie inca mai il vad ca jumatatea mea, desi el acum simte ca n-a experimentat destul si se comporta ca un adolescent. Spera si el ca e doar o faza, dar nu vrea sa ma minta ca va trece sigur ca nu stie si ca e indragostit de cealalta. Aveti un sfat ca barbat? Multumesc pentru opinia sincera.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promit ca maine voi scrie un comentariu, cu care sper....sa te ajut. Interesant subiect.

      Ștergere