...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 25 octombrie 2010

S-o luam....pas cu pas!

Buna dimineata, dragii mei !

Nu stiu daca, sunteti in asentimentul meu, insa....mie, imi pare ca, afara, cel putin, dimineata, miroase a iarna. :)

Azi dimineata, dupa ce mi-am dus consoarta la serviciu, si, dupa ce, la intoarcere, ca in fiecare dimineata, m-am dat jos din masina si mi-am cumparat niste pateuri, am sesizat, in mod clar, mirosul iernii.

Brrrrr.....detest iarna, insa, nu datorita gerului, ci....a zapezii. Daaaa, urasc zapada!!! Daca as trai iarna, la Aspen, in mod sigur nu m-ar deranja, insa...traiesc in capitala, celei mai retrograde tari, din Europa (poate cu exceptia Albaniei, insa...nu mai sunt atat de sigur).

Revenind, la subiectul discutat ieri, am sa prezint situatia, sms-urilor primite. De data aceasta, n-au fost deloc multe, doar 7, dar....toate au subliniat faptul ca, acelui tip, sub nicio forma, n-ar trebui, sa i se acorde incredere.

In plus, am primit un sms, chiar de la impricinata, dupa cum urmeaza:

"Citind postarea de astazi si recitind, am realizat un lucru. Situatia, este chiar mai naspa decat am vrut sa vad. Problema este alta, ai dat locatiile si domnul iti citeste blogul sau asa spune, la sugestia mea. O fi bine, o fi rau?"

Draga mea, amica din Urziceni, cunoscandu-te ca persoana si ca "potential" intelectual, imi este imposibil sa cred ca, in existenta ta, ti-ar putea atrage atentia, un altfel de barbat, decat....un fin intelectual.

Mizand pe acest lucru, sunt absolut convins, ca....distinsul domn, pe langa faptul ca este inteligent si fin, ca si prezenta masculina, stie sa ridice mana, cu fairplay. Si....in acest context, sa dea "cartile" pe fata, sa-ti arate ca, inainte de toate, iti respecta inteligenta, si....nici nu doreste, sa-ti acorde statutul de...victima colaterala. :):)

Sa fim seriosi, din ce mi-ai spus, si....dupa 5 ani de relatie, in mod clar, distinsul domn, inca o mai iubeste pe "fosta" (ESTE SI NORMAL), si....trebuie sa recunoasca si sa accepte ca, cel putin pentru o vreme, nu poate, sufleteste, sa construiasca, ceva "serios".

Aaaaa, daca hotarati, sa aveti, o relatie "lejera", fara implicare sentimentala, totul este perfect. :):)

Apropos, de "reactiile" cititorilor, de pe blog. Cu cateva zile in urma, o amica de pe site, imi atragea atentia ca, ar trebui sa fac ceva, vis-a-vis de posibilitatea ca cititorii, sa posteze cu usurinta, comentarii la ceea ce scriu pe blog. Sa vina cu idei, sa vina cu propuneri, sa se produca o emulatie intre noi.

Eu, i-am spus de atunci ca, SE MINTE SINGURA, crezand ca, majoritatea gandeste ca ea. Eu, deja, eram convins, ca...acest blog, destul de antipatic si neplacut total urechii, ajungand sa fie citit, de sute si sute de persoane, deja, s-a produs...UN MIRACOL.

De ce, spun ca, s-a produs un miracol ??? Imi dati voie sa fiu sincer, ca de obicei ???

Pai, atunci....sa fiu sincer. S-a produs un MIRACOL, avand in vedere, apatenta uriasa, a societatii, fata de fariseism, ipocrizie, superficialitate, samd.

Pare straniu, insa....in societatea de azi, daca esti sincer, daca spui lucrurilor pe nume, daca....te comporti normal, ajungi, sa fi aratat cu degetul si sa ti se spuna ca esti nebun.

Sa scrii pe un blog, sa-ti consumi din energie si timp, sa-ti spui mintea la contributie, pentru a posta o parere, care....poate, o sa ajute o persoana, sa ia o decizie sau sa actioneze, intr-o anume directie, asta....nu o face oricine.

Stiti de ce ??? Ca sa faci, acest lucru, trebuie sa simti, ca te "hraneste" spiritual, aceasta activitate. Altfel, n-ai absolut nicio sansa.

Spre exemplu, pe domnita din Urziceni, parerile voastre (unele patanii, ce puteau fi narate, aici pe blog, la sectiunea comentarii), puteau s-o ajute, si...s-o avertizeze in plus, asupra faptului ca...intra, pe un drum, foarte periculos.

Insa, zecile de femei care, numai ieri, au citit comentariul, n-au simtit vreo nevoie, sa-si prezinte parerea. De ce??? Simplu....extrem de simplu (iar o sa ma risc, chiar daca cota de antipatie, o sa bata, alte si alte recorduri):

Pentru ca, solidaritatea feminina, la fel ca si prietenia, este un SOFISM. Daca intre barbati, de bine de rau, mai exista solidaritate si prietenie, intre femei, este extrem de rara.

In plus, nu o data, am fost catalogat, ca...as fi superficial. Din pacate, distinsele domnite, n-au avut, acea secunda de luciditate, sa realizeze ca, daca stau serios si se gandesc, macar raportand situatia, la acea zi, in care m-au facut superficial, in timp ce, subsemnatul, isi consuma timpul, scriind pe blog, de un subiect oarecare, incercand sa-si faca publica o parere, ELE....PROFUNDELE, acelasi timp, poate, l-au consumat, cu un imbecil pe site, trimitandu-si "buze rosii" si facand misto, sau.....mai mult, poate, la ora cand eu scriam pe blog, ELE....aveau, gurita "plina" :):)

Dar, dupa cum subliniam si mai devreme, intr-o societate, ca cea, in care traim: Normalul, devine anormal, si....viceversa.

Deja, acest blog, A PRODUS UN MIRACOL, pentru ca, subsemnatul nu este nici persoana publica, nici nu posteaza subiecte de muzica sau film, nici nu este vreun macho, care sa posteze pe blog, fotografii infatisandu-l in tinute "sumare", ci....din contra, este extrem de dur in exprimare, nu face promisiuni, nu vinde iluzii, este sarcastic si antipatic.

Cu toate acestea, SA FIM SERIOSI SI SA VEDEM REALITATEA !!!

Pana, o sa apucam, a trai, ziua, in care, pe acest blog, vor avea intiativa cititorii, vor propune subiecte pe care sa le discutam, isi vor "rupe" din timpul lor, cateva zeci de minute, pentru a posta comentarii, si....a lua atitudine, o sa mai treaca, multa apa pe Dunare.

Mai cu seama, ca....stiti prea bine: NU MA MINT SINGUR!!! Acest blog, este citit, pentru ca, reprezinta "altceva", decat, "cliseele" standard, pe care le contin alte bloguri, insa....pana, sa ajunga a fi un taram, care sa produca emulatie intre noi, niste necunoscuti, din toate colturile tarii, mai avem, muuuuuulta paine de mancat.

S-o luam usor, pas cu pas, si....poate, ceea ce pare azi, imposibil, peste o vreme, o sa fie perfect realizabil. Asa cum, la fel de imposibil, mi s-a parut, atunci cand am deschis acest blog, si faptul ca.....mizand doar pe reteaua Neogen (plina de maniaci si maniace sexual, frustrati si frustrate, monumente de prostie si suficienta), acest blog, o sa supravietuiasca, cu atat mai putin...sa "creasca", continuu.

P.S. Maine, stiu, despre ce, am sa scriu: PRIETENIA INTRE FEMEI. :):)

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti impartasesc parerea, lorelay, in legatura cu 'comentariul ascuns' si 'cifra minuscula'. E greu de sesizat si mai mult ca sigur ca trece neobservat.

    Oricum e un inceput....:)

    RăspundețiȘtergere