...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 6 octombrie 2010

RECUNOSC, AM "PRESTAT" LA CINE AM VRUT !

Buna seara, dragii mei!

Azi am tot "hoinarit" prin oras cu amicul meu "Jungle Man", asa cum singur se autointituleaza si....promit ca, in viitorul apropiat ii voi dedica un comentariu pe blog, asa cum i-am promis demult ca o voi face.

Acum, seara, m-am "exilat" in bucatarie pentru faptul ca fumez ca un turc, acompaniat de laptop si, simtindu-ma extrem de bine, mi-a venit din nou pofta sa scriu, cu toate ca, dimineata, tocmai ce am scris un comentariu pe blog.

Asadar, din nou, cu stiuta-mi idiotenie o sa "mazgalesc" ceva despre..."unele, altele" , asa cum, atat de frumos, am fost gratulat zilele trecute de catre o distinsa doamna.

Asa ca, voi, cei care, dintr-o regretabila eroare continuati a-mi citi "mazgalelile" idioate, asezati-va comod pentru ca.....o sa dureze :)

Am multe in cap, pe care vreau sa le "astern" in acest comentariu (idiotenii, evident), si....voi face tot ce este posibil sa le randuiesc in asa fel incat sa aiba o anumita logica.

Punctele de la care pleaca constructia acestui comentariu sunt, doua mesaje primite in seara asta cu putin timp in urma, de la 2 tipe care-mi citesc blogul.

Voi incepe cu prima, care imi spune:

"esti extraordinar!!! pe cuvant!!! ca o gura de aer ..de munte!!! spui lucrurilor pe nume cu atata usurinta ...cum multi ar trebui sa invete sau macar sa incerce s-o faca!! macar partial!!! eu nu inteleg...d c ti-ar da cineva mesaje prin care sa incerce sa te "puna la colt"?! ma tot gandesc si nu pricep! oricum nu le iese!! ca nu si-au ales bine omul!!! si totusi....care e problema lor?! uf uf uf... cred ca multi dintre noi am avea de nevoie de ajutor de specialitate...dar pt unii e grav de tot!!! fereasca Bunul Dumnezeu!! te pup! o seara excelenta!! PS: daca nu ai voie sa te enervezi..e bine sa inveti sa n-o mai faci!! ai prea multe de spus ca sa-ti pierzi vremea cu nervi.....si esti un baiat prea destept ca s-o faci"

Dragii mei, cei care ma considerati extraordinar, credeti-ma pe cuvant si, stiti ca, nu v-am mintit niciodata: Nu numai ca nu sunt extraordinar ci...dimpotriva, sunt un personaj, mai mult decat banal. :)

In plus, din nou, credeti-ma pe cuvant, ca....de-a lungul umilei mele existente, NICIODATA (!!!), nu am excelat prin nimic.

- la scoala (primara, liceu, facultate), am fost un elev banal;

- profesional, la fel de banal;

- sexual, la fel de banal;

- financiar, din nou....banal;

- social, bineinteles, cum altfel decat tot...banal;

Ceea ce va face sa concluzionati ca as excela, catalogandu-ma ca "extraordinar", are o explicatie, pe cat de banala, pe atat de des intalnita.

SUNT UN OM INTELIGENT !!!

Iar, dupa cum bine cunosteti, inteligenta, este un dar....NATIV.

Insa, nu este suficient sa te nasti inteligent ci....pentru a trage foloasele de pe urma acesteia, trebuie sa mergi la "sala", zi de zi, si sa faci exercitii pentru cel mai important "muschi" al corpului....CREIERUL, cu ajutorul caruia, inteligenta nativa se poate exprima.

Asadar, singurul lucru extraordinar pe care subsemnatul l-a facut in viata sa, a fost, continua obsesie in a-si supune creierul, zi de zi, la o serie intreaga de "exercitii".

Stiti prea bine ca, niciodata nu mi-a placut sa ma mint singur asa ca, vreau sa subliniez, extrem de clar ca, daca azi, un individ banal, cum este subsemnatul, este catalogat ca fiind "extraordinar", asta se datoreaza numai, degradarii spirituale continue la care este supusa societatea prin mijloacele "media" care promoveaza exclusiv personaje "de cosmar".

Daca acest blog, "DOAR O PARERE", ar fi existat acum 20 de ani credeti-ma ca, m-as fi facut de rusine in fata muuuuuuultor personaje care, daca s-ar fi apucat sa scrie, ar fi facut-o, infinit mai bine.

Pentru ca, acum 20 de ani, atat femeile cat si barbatii, gandeau si se comportau infinit mai sanatos ca azi.

FEMEILE, erau experte in a-si etala gandurile si framantarile, atat verbal cat si scris, si...majoritatea, erau "corigente" la sex, cu toate formele sale.

Azi, daca nu "prestezi" unei "bunaciuni" si...."altfel" decat este firesc, in mod clar nu te ridici la nivelul "smecherilor" cu Bmw X5, care beau sampanie de 10 milioane, lei vechi/sticla.

Iar daca, scrii pe un blog, in mod clar esti un frustrat, fara niciun reper in viata, o inutila prelungire a penisului.

Apoi...BARBATII. Acum 20 de ani, erau mandri a se plimba prin parc cu femeia iubita, precum si a-i scrie scrisori in care sa-si exprime sentimentele si, se considerau extrem de rusinati cand, datorita faptului ca erau mult prea "incinsi"......uneori, "terminau", mai repede decat si-ar fi dorit.

Azi, aceeasi barbati, sunt extrem de rusinati a mai scrie ceea ce gandesc sau simt si, sunt extrem de mandri cand, inainte de a "presta" pentru prima data la o "bunaciune", ca sa nu aiba cumva surprize "neplacute", fac un drum pana la farmacie de unde isi procura o pastila de "Entran forte" (absolut naturala si fara pic de efecte secundare) cu ajutorul careia, "apetitul" este garantat minimum 6 ore.

Daaaaa, daaaa, daaaaa.....oficial, de cativa ani incoace, a dat "performanta" peste masculinitatea romaneasca si, bineinteles, nimeni nu cumpara "ajutoare", dar....daca consultati net-ul, reprezentantii firmei Entran, isi arata imensa satisfactie pentru epuizarea din ce in ce mai rapida a stocurilor aduse in tara.

Ca o fi prost vreunul dintre masculi, cand primeste un sms de la o domnita care, a doua zi constata ca are o anume "dificultate" la mers, sa recunoasca ca pastila Entran forte este absolut miraculoasa. :)

Desi foarte rar, cand imi doream, sa raman in "istorie", inca de acum 4 ani utilizam Entranul Forte, iar acum ma amuz teribil, cand vad ca....la televizor, a aparut reclama.

Pentru "capetele patrate", care se vor grabi sa ma catalogheze impotent, am o precizare:

Vorbiti cu iubitul si...hotarati, ca macar o data, sa ia o pastila de Entran Forte, ocazie cu care, veti avea posibilitatea sa vedeti diferenta intre un avion de "linie" si unul supersonic. :):)

Insa, barbatilor care poate citesc acest comentariu si, nu au stiut pana acum de Entran Forte, le transmit, urmatoarele:

Luati aceasta pastila, numai cand prindeti o "bunaciune", fara prea mari dotari la "mansarda" si care stiti ca evalueaza calitatea unui barbat dupa numarul de ore "prestate".

Garantat, a doua zi, veti fi, personajul principal din discutia acesteia cu prietena ei care, trebuie sa afle totul.

Altfel, credeti-ma, nu merita!!! IN NICIUN CAZ NU LUATI PASTILA PENTRU O FEMEIE PE CARE O RESPECTATI SI O INDRAGITI !! Traiti acele, cateva zeci de minute de amor, asa cum ne-a lasat Dumnezeu, pentru ca.....satisfactiile, atunci cand pui si suflet, sunt infinit mai mari, decat 3-4 ore de "sex-sport", cu o panarama obsedata. :)

Buuuun. Hai ca, am divagat destul asa ca, CU MAXIMA SINCERITATE, subliniez faptul ca, nu sunt cu nimic mai extraordinar decat alte milioane de oameni ci doar...fac exercitii zilnice pentru cel mai important muschi al corpului.

Acum, am sa vorbesc despre al doilea mesaj primit in seara aceasta de la o tipa care imi spunea ca ma expun prea mult pe blog, cu toate informatiile si pozele postate.

Ce inseamna, A TE EXPUNE ? Consider ca este un subiect extrem de interesant si care merita disecat.

Hai sa vedem, cum ma expun eu:

- am postat poze, pana si numarul de telefon;

- am vorbit deschis despre viata mea si despre neajunsurile din ea;

- am recunoscut deschis derapajele mele.

OK, IN MOD CLAR M-AM EXPUS.

Daca maine as intra intr-un partid politic si, sa presupunem ca, as ajunge sa candidez la functia de senator, dusmanii mei ar face imediat public tot ce am recunoscut sincer pe acest blog.

Rezultatul? Cum poporul roman exceleaza la orice, insa....nu la a vedea adevarul de dupa perdeaua de "fum" care ii este prezentata, in mod clar ca as pierde orice sansa de a ajunge senator.

Degeaba sunt un om corect, care n-am inselat pe nimeni in viata, care mi-ar fi imposibil sa ma imbogatesc pe "spinarea" amaratilor care "trudesc" pe 800 ron/luna, mintindu-i cu nerusinare si promitandu-le "marea cu sarea", pana ma voteaza.

Da....DEGEABA.

In ochii distinsului popor roman, as ramane ca un destrabalat (culmea, ca nu sunt), care a "bifat" destul pe un site de socializare, samd.

In acelasi timp, cu toate ca, contracandidatul meu, poate ca si el a "bifat" la greu, insa prostituate de "2lei" pe care a trebuit sa le mai si plateasca, a participat la betii crunte, jocuri de noroc samd, nerecunoscand public, RAMANE IMACULAT.

Asadar, in mod clar, intr-o astfel de situatie, as pierde, datorita faptului ca...M-AM EXPUS PUBLIC.

Insa...GHINION !!! Pentru ca, desi mi s-a propus de cateva ori, n-am sa intru niciodata in politica, doar si pentru neinsemnatul motiv ca, seara...cand, in genunchi mi-as face rugaciunea si as avea dialogul meu cu Dumnezeu, nu stiu cum as putea sa-i explic prezenta mea in acel "teritoriu".

Asa ca, deocamdata, cei care au vreun "gand", nu pot decat sa ma pupe in fundulet. :)

Da, pot sa privesc pe oricine in ochi si sa recunosc orice din ceea ce am trait, inclusiv faptul ca, daca am avut chef si mi-a placut, am "prestat" in ce fel am vrut si cum mi-a placut.

Treaba mea la cine am "prestat" si felul in care am "prestat", insa cu siguranta pot spune un lucru: niciodata n-am "prestat" pe la funduletul paros al vreunui "superior". :)

Acum, cu umilinta, as avea cate ceva de spus despre ceea ce cred ca inseamna ADEVARATA EXPUNERE !

Atunci cand, esti femeie si ai ajuns la 30 de ani fara a-ti "exersa" zi de zi creierul si a-ti sporii COMPREHENSIVITATEA, abia atunci te expui cu adevarat.

Cum ???

Pai, spre exemplu, pe un individ ca mine, care iti vorbeste deschis si iti recunoaste sincer orice "derapaj" comis in viata, il stigmatizezi, considerandu-l un idiot care, ori, "mazgaleste despre unele, altele", ori este o inutila prelungire a penisului, iar....DOMNUL PETRESCU DANIEL (aleatoriu, am ales un nume), si el....interlocutor pe site, cu un profil, "zamislit" impecabil si cu o prestatie "verbala" fara cusur, il consideri un adevarat domn. :)

Coroborat si cu faptul ca, habar nu ai sa distingi REALITATEA ce se afla in spatele perdelei de fum care iti este prezentata, usor dar sigur, intri pe un drum in care CU ADEVARAT TE EXPUI IMENS.

Daca ai mare noroc, patesti precum niste amice de-ale mele despre care am povestit in comentariile anterioare, pierzand diverse sume de bani sau....cateva masini.

Dar, poti avea si ghinion, pierderile fiind absolut insurmontabile, fara a mai detalia. Firesc, este valabil si pentru.....barbati. :)

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu