...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 16 octombrie 2010

PROSTITUTIA INTELECTUALA.

Buna seara, dragii mei!

Imi cer scuze, atator cititori, care, si...azi, precum in fiecare zi, au intrat pe blogul meu, insa....n-au mai gasit, comentariul cotidian. Cand m-am uitat la sectiunea "statistici", si....am vazut cate accesari am avut azi, mi-a fost ciuda ca, pur si simplu, nu mi-am facut timp, sa scriu.

RECUNOSC, AM STAT "CALARE" PE MECIURI SI PARIURI.

Insa, desi, la o ora destul de tarzie (este ora 0:30), si....sigur, multi dintre voi, ori sunteti in lumea viselor, ori....in cea, a "orgasmelor", incerc sa scriu cateva randuri. :)

Si...tocmai, pentru ca, sunt foarte obosit, am sa abordez, un subiect, mai simplut, pe care....de multa vreme, mi-am dorit sa-l aduc in discutie....PROSTITUTIA.

Din nou, ca sa nu existe dubii, voi incepe analiza, accesand "Dex-online", de unde voi reda, cu "copy si paste", definitia exacta a termenului:

PROSTITUTIE: "Faptă (infracțională) comisă de femeia care practică relații sexuale cu diverse persoane pentru a-și procura mijloacele de existență."

Sau...

"Ocupație a femeii care întreține relații sexuale contra unei plăți sau a unor avantaje materiale; (p. ext.) stare în care membrii societății duc o viață sexuală instabilă, schimbându-și partenerii. ♦ casă de ~ = bordel. 2. (fig.) înjosire, folosire degradantă a calităților, a talentului."

Din capul locului, asa handicapat si frustrat cum sunt, mi-as permite sa aduc, cateva micute amendamente, acestor definitii, prezentate in Dex.

Dupa cum, simplu, se poate observa, orice definitie, preluata din Dex, cu referire la "PROSTITUTIE", este atribuita, in general femeilor.

Nimic mai fals, cel putin in ziua de azi! Bineinteles....DOAR O PARERE!

Si...pentru ca, intotdeauna cand deschid gura, nu-mi place sa cad in penibil, voi incerca sa si argumentez:)

Pana la un punct, definitia este corecta, insa....nu cuprinde intregul spectru, al prostitutiei, si....omite, niste aspecte, ceea ce azi, sunt din ce in ce mai evidente.

Dar, sa incepem, usor, fara sa ne grabim. :) Si...sa discutam, intai, de prostitutia feminina.

Asadar, PROSTITUTIA FEMININA, din punctul meu de vedere, se imparte in 2 categorii:

a) femei care recunosc ca sunt prostituate, le gasesti in hoteluri, pe site-uri de specialitate, in bordeluri clandestine, in saloane de masaj (drept paravan), samd.

Despre aceste femei, am toata STIMA (!!)...si, nu glumesc si nici nu sunt, ironic.

Da, da, da, am toata stima, pentru ca, si-au ales o meserie extrem de grea, pe care....nu oricine o poate face, si....CEL MAI IMPORTANT (!!!), prin faptul ca, recunosc deschis, "indeletnicirea" lor, si-au asumat si stigmatul societatii.

b) femei care, sunt la fel de protituate, insa....nu recunosc, nici "arse" cu tigarea acest lucru, din contra....mai fac si pe MIMOZELE. Acest exemplar de femei, le gasesti pretutindeni (in televiziuni, in presa, in banci, in ministere, in mari companii nationale si multinationale, in spitale, scoli, samd)

Toate aceste femei, stipulate la punctul "b", sunt cel putin, la fel, de prostituate, ca si cele de la punctul "a", cu singura diferenta ca, n-o recunosc.

Insa, din punctul meu de vedere, sunt, cu mult, mai stigmatizabile, decat femeile prezentate la punctul "a", doar si pentru faptul ca, au pretentia, si....de multe ori le reuseste (cu ajutorul "media"), sa reprezinte si vectori sociali.

Iar, aceasta pretentie, o au, numai pentru faptul ca, spre deosebire de femeile prezentate la punctul "a", ELE....au ocazia, sa lucreze la un pupitru de televiziune, sau....sa prezinte o emisiune, sau....sa fie "asistente" la o televiziune, sau....sa fie "directoare" la o multinationala, spital, minister, agentie guvernamentala, samd.

Insa, daca macar, pentru o secunda, acceptam realitatea, femeile de la punctul "b", fac exact acelasi lucru, ca si cele de la punctul "a", adica....isi "vand" trupul unor barbati, ce le sunt superiori ca functie si..."relatii", pentru o viata buna si indestulatoare, chiar daca...nu le vezi, in holuri de hoteluri, in cazinouri, in cluburi, in bordeluri, saloane de masaj, samd.

Asa este, "oficial", au chipurile....o relatie, cu acel "barosan" (de cele mai multe ori, mult mai in varsta ca ele, gras, burtos, plin de gusi si....care-i miroase gura), insa.....SA FIM SERIOSI....daca n-ar fi vorba, de "pozitia" si "relatiile" barosanului, acele distinse domnite, nici un scuipat n-ar da, pe un asemenea exemplar masculin.

Asa ca, potrivit definitie din DEX, aceste femei, nu sunt incadrate la "PROSTITUATE", pentru ca, deh...."oficial", au o relatie, insa, in realitate, se prostitueaza, in cel mai clasic, stil cu putinta.

Asadar, deja, PRIMA IMENSA "SCAPARE" DIN DEFINITIA....PROSTITUTIEI. :):)

Acum, sa vorbim un pic de PROSTITUTIA MASCULINA, si...din punctul meu de vedere, se imparte, din nou, in 2 categorii:

a) barbati care sunt "gigolo" (pentru care, am tot respectul, avand in vedere ca recunosc si...isi asuma si stigmatul public);

b) barbatii care, la fel cum am prezentat mai sus, au "oficial", relatii cu diverse doamne (de cele mai multe ori, grase si urate), si...stau cu ele, pentru avantaje materiale ("pila" pusa profesional de "taticul" grasanei si uratei, banutul vilutele si masinutele, excursiile prin lume, samd). Din nou, daca-i spui, unui astfel de barbat, ca...se PROTITUEAZA, te da instant in judecata, si....te persifleaza la tribunal, aratandu-ti verigheta sau....aducandu-si cu el, grasana si urata, ca sa confirme in fata judecatorului, ce relatie minunata au ei, si....cat de mult se iubesc. In REALITATE, insa...daca grasana si urata, n-ar avea bani, acel barbat, nici macar un scuipat, n-ar da, pe o astfel de femeie.

c) barbatii care....ATENTIE (!!!!)....SE PROSTITUEAZA INTELECTUAL (!!!);

Da, da, da....daca, primele 2 categorii de prostitutie masculina, sunt mai mult decat cunoscute, aceasta....a treia categorie, anume...."PROSTITUTIA INTELECTUALA", nimeni, dar....absolut nimeni, n-a adus-o vreo data, in discutie.

Hai sa vedem, ce inseamna, dandu-va un banal exemplu:

Acum ceva vreme, am intrat pe profilul unei tipe de pe site, la vreo 28 de ani, care, asa este, arata absolut "BETON", era cladita, cum se spune in cartier...."in ciuda pulii" :)

Insa, daca la corp, arata "beton", uitandu-te la figura ei, nu vedeai decat vulgaritate si prostie, iar descrierea, postata la profil, era mai mult decat edificatoare..."Pentru distractie....CAUTAMA" (!!!)

Si....curios, cum sunt din fire, am aruncat si eu un ochi, pe comentariile, pe care domnii, i le scriau la profil. In marea majoritate, erau numai "buze rosii", postate de indivizi, la acelasi nivel intelectual, cu cel, al....distinsei doamne.

Insa, erau si vreo 3 barbati, destul de fini, cititi si educati (cel putin asa se desprindea din poza si descriere), cu mult peste nivelul "fufei", din toate punctele de vedere (mai putin, poate....fizic).

Mi-a ramas in minte un comentariu, ceva in genul:

"Buna. Esti o femeie, atat de FINA SI DRAGUTA, mi-ar placea sa stam de vorba"

Baiiii, nene, tipa respectiva, v-am spus, nu numai ca arata "beton" ci....pur si simplu, era facuta "in ciuda pulii", insa.....numai figura de FINUTA, nu avea. Avea o mutra de "panarama" in cel mai pur stil cu putinta.

Aici intervine, PROSTITUTIA INTELECTUALA !!!

Acel barbat, de care v-am spus, i-a deschis profilul, s-a uitat la poze, a placut-o si, ca sa aiba sansa de a o cunoaste, a inceput s-o complimenteze absolut gratuit, constient fiind ca este o distrusa.

Hai, sa presupunem, ca....cei doi, ar fi ajuns, fata in fata, la o cafea:

EL...finut, stilat, scolit, vorbind si scriind corect, gramatical;

EA...super "beton" la corp, insa...cu privire de pitzipoanca "intarziata", cu un ras zgomotos si imbecil, agramata, cu care....poti doar, sa razi ca prostul.

Ce credeti ca s-ar fi intamplat??? Cumva, asa...cu ajutorul unui inel fermecat, s-ar fi ridicat fufa, la nivelul distinsului domn, din punct de vedere al comunicarii, al imaginii, tinutei, samd???

EU....SPUN CA....NU !!!

Din contra, ca sa ajunga cu fufa in pat, acel domn s-ar fi PROSTITUAT INTELECTUAL, intr-un mod cumplit, coborand discutia, la nivelul respectivei. :):)

RESTUL....ESTE AXIOMATIC, PENTRU A DEFINI, CEEA CE INSEAMNA, UN ASTFEL DE COMPORTAMENT. :):)

Deci...din nou, o alta imensa "scapare" a definitiei, privind....PROSTITUTIA :)

Iar, PROSTITUTIA INTELECTUALA (!!!), prezentata in exemplul de mai sus, imi pare cea mai grava, din toate categoriile de prostitutie, existenta. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu