...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 26 octombrie 2010

Prietenia, intre o femeie frumoasa si una....uratica.

Buna dimineata, dragii mei!

Tocmai ce, am terminat de mancat si cel de-al treilea pateu cu branza....tocmai ce, mi-am aprins o tigare si....sunt 100% pregatit, sa atac, un subiect extrem de interesant:

SOLIDARITATEA SI PRIETENIA INTRE FEMEI.

Inainte de a ma apuca, sa "disec", subiectul de mai sus, voi face cateva precizari, pentru o doamna, "lorelay", care a postat, 2 comentarii, pe blog, la....subiectul de ieri.

Draga mea "lorelay", te asigur, ca....citesc, orice comentariu, care este postat la.....un comentariu scris de mine, si.....iti sugerez, a nu te impacienta, datorita faptului ca...cifra care, semnaleaza, la finalul postarii scrise de subsemnatul, prezenta unor comentarii ale altora, este minuscula. Doar si pentru singurul motiv ca, atunci cand o persoana este interesata sa citeasca, ce au scris altii, vis-a-vis de o parere de-a mea, stie unde sa caute si....nu se "impiedica" de.....cifra minuscula, care arata existenta, acelor comentarii.

Ca sa folosesc o metafora, subsemnatul, stie sa distinga CALITATEA, unor sani, chiar daca mai mici, nesiliconati si....nu, ostentativ, scosi in evidenta. Asa ca, draga mea....nici aici, "MARIMEA" nu conteaza, chiar daca, ne referim, la marimea, cifrei care semnaleaza existenta unor comentarii, la ceea ce am scris eu.

In plus, nu era, dorinta mea expresa, sa scrii pe blog, in loc sa-mi scrii pe site, ci....m-am gandit ca, avand in vedere ca scrii bine, parerea ta, conteaza in ochii altora. Daca-mi scrii pe site, imi scrii degeaba, avand in vedere ca, eu sunt deja convins, asupra unui fenomen, si....NU EU SUNT CEL CARE TREBUIE AJUTAT CU O PARERE (referindu-ma, la cazul "Urziceni").

Dar, vorba Catalinei, care ti-a raspuns (vezi, ea a vazut cifra minuscula), chiar daca-ti da dreptate, macar....este un "inceput". Dupa ce, o sa devina un "exercitiu", dupa ce....mai multi cititori, vor sparge gheata, o sa ajungeti sa interactionati cu placere, sa aduceti in discutie noi subiecte, etc, etc.

Buuuuu. Acestea fiind lamurite, sa trecem la.....SOLIDARITATEA SI PRIETENIA INTRE FEMEI.

Ieri, nici nu apucasem sa postez comentariul, in finalul caruia, spusesem ca....azi, voi scrie despre SOLIDARITATE SI PRIETENIE INTRE FEMEI, si....am auzit "bip-ul" care anunta ca, am primit un sms, dupa cum urmeaza:

"Solidaritate feminina? Nu exista decat in 2 situatii: interes personal si sa te "consoleze" cand esti la pamant, pentru ca, prin comparatie, ea este mai bine si....parca ii vine sa se bucure, nu?"

Cand am citit sms-ul, in mod clar, am inceput sa rad, gandindu-ma ca, nici nu se putea mai bine, sa receptez un "reper", de unde sa incep "disectia" subiectului.

Asadar, vis-a-vis de SOLIDARITATEA FEMININA, atat de bine, a "prins", toate aspectele, sms-ul distinsei mele amice de pe site (stewardesa, de profesie), incat....sincer, nici nu as mai avea, ce scrie, in plus. A reusit, intr-o fraza, sa puna punctul pe "i", infinit mai bine, decat, as fi reusit eu, in....10 fraze. :)

Asa ca, ce-a mai ramas??? PRIETENIA INTRE FEMEI.

Mai, fratilor, de-a lungul vremii, cunoscand atatea si atatea femei, fiind foarte apropiat de ele, intelegandu-ma perfect cu ele, alegandu-le cu prioritate, ca parteneri de discutii, am vazut, muuuuuuulte prietenii, la prima vedere, insa.....doar APARENT.

Azi, voi scrie despre, cea mai imposibila dintre prieteniile feminine: PRIETENIA INTRE O FEMEIE FRUMOASA SI UNA, URATICA. :):)

Am vazut multe prietenii, intre, o femeie frumoasa, cu un corp foarte reusit si.....o femeie insipida, inodora, incolora.

Din capul locului, mereu am avut dubii, fata de acest gen de prietenie, insa....de fiecare data, eram contrazis si....catalogat ca superficial.

Atat de doamna frumoasa si "bine" la corp (cu care, alegeam sa atac subiectul), cat si....de doamna insipida, inodora, incolora, cu care.....nu alegeam sa atac subiectul, insa....eram 100% convins, ca....daca as face-o, mai ales ea, m-ar cataloga ca...superficial. :):)

Am incercat adesea, sa-i explic doamnei frumose si "bine" la corp, ca....indiferent, cat ar vrea, sa se minta singura, NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA, nu este posibila, o prietenie, intre ea si.....cealalta femeie, mult mai putin reusita, estetic.

Si....nu era vorba de superficialitatea subsemnatului! Din contra.

Bineinteles, ca....de fiecarte data, eram contrazis si facut superficial, ca m-ar interesa, numai "ambalajul", bla, bla, bla.

Insa (!!!), peste o vreme, ori....primeam un sms, ori....aveam ocazia, sa aud "live", smiorcaielile femeii frumoase si "bine" la corp, cu privire la, NEMERNICIILE, pe care, a ajuns sa i le faca, prietena ei, insipida, incolora, inodora. :):)

Si....sa vezi, atunci, ce-mi auzeau, urechile:

"A dracului nenorocita, urata naibi, am crezut ca-mi este prietena. Cum, sa-mi faca mie asa ceva. Stramba naibi."

Etc, etc, etc...

Superficialul, privea sau asculta amuzat. Pentru el, lucrurile, fiind, mai mult decat simple:

a) Cand esti frumoasa si arati bine, nu ai cum sa ai ca prietena sincera, o femeie, cu un aspect fizic, ce trece neobservat. Trebuie sa fii, oligofren, sa nu realizezi, ca...acea femeie, chiar daca iti zambeste si iti susura in ureche, tot soiul de cuvinte frumoase, in sinea ei....TE URASTE DE MOARTE (!!!), te considera o fitoasa, pentru ca esti curtata de "n" barbati, samd. Nici nu mai adaug, jenanata situatie (pentru femeia uratica), care....iesind cu tine (femeia frumoasa), in oras, la film, intr-un club, restaurant, etc, in mod evident, asista la aceleasi scene, in care, ochii barbatilor, sunt mereu atintiti spre tine, si....tu esti, cea care, ii intereseaza.

b) Mai mult, trebuie sa te gandesti, cum ii povestesti, prietenei tale, uratele, ca....te-a sunat "x", te-a invitat "y", ti-ai pus-o cu "z", mai sta...."a", "b" si "c", la rand.....poate, poate, o sa le dai atentie, iar ea, uratica.....nu este sunata si invitata de nimeni.

c) Cand, va intalniti, tu....frumusica, pe tocuri, cu ciorapei cu banda, cu glezna fina, cu frumusetea chipului, cu....hainele, care pica, perfect pe tine, iar ea....o femeie, care indiferent in ce s-ar imbraca, nu atrage atentia.

Toate aceste lucruri, nu sunt bazaconii, "izvorate" din mintea unui superficial, ci....REALITATI (!!!), mai mult decat confirmate, in nenumarate cazuri.

Cea care, este frumoasa si "bine" la corp, ori este retardata, ori....face pe proasta, sustinand ca, ii poate fi prietena, o femeie, care...este cu mult, sub nivelul sau, din punct de vedere estetic.

Prietena sa, uratica, este drept, ii zambeste in fata, insa....in sufletul ei, O URASTE DE MOARTE (!!!)....pentru ca, este frumoasa, bine construita fizic si mereu in centrul atentiei.

Iar, cu prima ocazie, o sa i-o dea la "capatana", de n-o sa se vada, asa cum....nu o data, m-am amuzat copios, asistand, la....smiorcaielile, celei frumoase, siderata, de loviturile primite, de la cea mai buna prietena a ei...uratica. :):)

Stiti prea bine ca, mereu, acord, "exceptiei", un anumit procent, insa....in cazul, prieteniei intre o femeie frumoasa si una uratica, NU ACORD ABSOLUT NICIUN PROCENT, "EXCEPTIEI", convins fiind, ca....in fiecare caz, in care as fi contrazis, este doar o chestiune de timp, pana ce, femeia frumoasa, mi-ar trimite un sms si mi-ar spune...."AI AVUT DREPTATE" :)

12 comentarii:

  1. prieteniile dezinteresate si cu un fundament real exista doar intre persoanele similare (statut social, nivel intelectual, aspect fizic, etc.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, altfel prieteniile nu supravietuiesc. Si as mai puncta un aspect: elementul constant, prezent in oricare tip de prietenie, fie intre doua femei frumoase sau urate etc....este INVIDIA. La noi, invidia naste complexe, frustrari ...din cele mai variate si ...mai prostesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca INVIDIA este prezenta inseamna ca acea relatie nu este nici pe departe prietenie!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Invidia ia multe forme, de multe ori este latenta si apare in situatii critice, decisive.In functie de miza, invidia se manifesta sau nu.
    Eu vorbesc din experienta personala,am invidiat si eu la randul meu, fie aspectul fizic , fie o anumita situatie care mie mi se parea fericita si de care eu, sufleteste, duceam lipsa in momentul respectiv. Ce-i drept, pe termen scurt, fara rautati, fara consecinte nefaste. Si, da, acele persoane imi sunt prietene si la ora actuala. Dar e o diferenta intre invidia daunatoare, razbunatoare si forma la care ma refer eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. La finalul acestui comentariu voi fi acuzata fie de partinire, asta ca sa ma exprim diplomat, fie de 'prestare servicii de ordin sexual' ( acum, chiar sunt diplomata). Dar sa-i dam drumul :-P

    1. 'Cazul prezentat de tine imi e total nefamiliar'. Aici trebuia sa te opresti cu expunerea, pt ca afirmatia de mai sus nu-ti ofera argumente concrete sa combati subiectul articolului de azi, corect?. De obicei 'nefamiliaritatea', lipsa unor dovezi clare iti anuleaza dreptul de a da o replica autentica pe o anumita tema. Aaaa....daca vrem sa vorbim, doar sa ne aflam in treaba, adica mult si prost, e ok. Dar nu cred ca e cazul aici.
    2.'Femeia foarte frumoasa...sincer o compatimesc pt ca desi este foarte admirata, este foarte rar iubita (si mai ales de alte femei)' Pai cum ramane cu solidaritatea umana, indiferent de sex? O compatimesti? - serios? - crezi ca o doare pe ea undeva ca o compatimesti tu? ;Este f rar iubita si mai ales de alte femei' - in ce baza emiti judecati de valoare? Esti de profesie psiholog, ai facut cumva sondaj de opinie...sau esti tipul femeii foarte frumoase ? Formularea corecta ar fi trebuit sa includa 'cred', 'presupun', 'consider ca'. Si de cand criteriul estetic conditioneaza existenta sau lipsa iubirii....fie din partea suratelor, fie din partea sexului tare? ....Mi se pare mie sau te 'intersectezi' cu unul din punctele sustinute de autorul articolului de azi?
    Invidia face parte dintr-un set de trairi umane, absolut firesti. Omul nu e facut numai din trasaturi pozitive. Daca ai fi citit comentariul meu cu atentie, ai fi inteles la ce m-am referit.
    3.'Categoriile de femei pe care le-ai descris acolo sunt subiective'. Cum altfel sa fie daca nu subiective, personale. As da un copy paste la definitia cuvantului 'subiectiv' din dex, dar ma rezum la a-ti atrage atentia ca acea categorie subiectiva a fost sustinut de un exemplu din viata lui personala. ( deci...o sa mi-o 'iau' in ultimul hal, dupa remarca asta :D )
    Interesant link-ul propriului blog intr-un comentariu. Nu vad legatura cu tema articolului, dar na...ma abtin...ca as incepe o noua discutie despre ipocrizie, si n-am spatiu. :)
    Trebuie sa recunosc ca ai punctat si lucruri frumoase si de bun simt in legatura cu prietenia intre femei, cu care sunt de acord si le impartasesc. Crede-ma ...stiu ce inseamna si o prietenie adevarata si ma bucur de ea :)
    In schimb al 2 lea comentariu e o 'bijuterie' vulgara care manjeste esenta comentariului precedent, pt ca este un simplu atac la persoana, nimic mai mult. Feedback real? - cred ca glumesti. Asta e tot ai vazut/vezi in articolele postate pe acest blog?: un amarat de nr de tel scris la inceputul fiecarui articol?? Cu ce te deranjeaza pe tine asta? - Nu poti citi ce scrie sub el?
    Inchei tot cu vorbele tale: 'Cand exista suflet deosebit, profunzime,sentimente....un nr de tel, nu mai conteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda....nu pot sa spun ca ma surprinde miscarea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce straniu, sa postez comentariu, la....comentariul, scris de mine. :) Ceea ce m-a facut sa scriu, este comentariul precedent, al Catalinei. Cine o sa-l citeasca, nu o sa inteleaga mare branza, pentru ca...doamna "lorelay", a sters, cele 3 comentarii, postate anterior, la care Catalina facea referire. Insa, draga Catalina, citindu-ti comentariul, trebuie sa recunosc ca, M-AI APARAT, infinit mai bine, decat am facut-o eu, atunci cand, am sunat-o pe doamna "lorelay" (cu care ma cunosc), alegand, sa dicut in particular cu dansa, in loc, sa-i dau replica pe blog. Asa este, primul comentariu, din cele 3 scrise de aceasta, era....ABSOLUT SENZATIONAL, dar....urmatoarele 2 comentarii, au fost niste atacuri sub centura, adresate subsemnatului, absolut nefondate, culmea....de la o persona, pe care o stimez si o respect. Sa fim seriosi, au fost niste atacuri, mult mai marsave, decat, altele, la care am facut fata cu succes, pentru ca....spre deosebire de acele persoane, doamna "lorelay", fiind extrem de inteligenta, a stiut sa "imbrace", toata mizeria, intr-un ambalaj intelectual. PACAT....PACAT....PACAT.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. La ce anume te referi cand spui ca ai sters: la cele doua comentarii la care eu am dat replica sau la un raspuns civilizat si sustinut de argumente pertinente la ceea ce am spus eu?

    Ai fi fost mai mult decat binevenita :)

    Ai ales sa-i raspunzi personal? Nu stiam ca un articol de pe un blog, cu o anumita tema, cu scopul de a angrena cititorii in diferite discutii , utile si interesante...necesita interventii personale, cu autorul articolului in persoana.
    Sirul nesfarsit de replici cum ii spui tu ...ar putea fi feedback-ul real pe care l-ai mentionat intr-un comentariu. Oamenii reactioneaza si interactioneaza...in camp deschis....fie anonim , fie dezvaluit...in felul lor, iar eu cred ca asta e de apreciat, mai ales ca stilul autorului nu e usor de acceptat. E un inceput, nu?
    'ai simtit nevoia sa-l aperi pe Mircea'? - nu comentez replica asta din respect pt proprietarul blog-ului

    RăspundețiȘtergere