...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 4 octombrie 2010

Prelungire inutila a...penisului.

Dragii mei, pentru cei care, incepand sa citeasca, acest comentariu, si....pe buna dreptate, nu vor intelege "mare branza", trebuie sa-i informez ca, pentru a intelege, este necesara, citirea, comentariului precedent, scris tot azi, intitulat "Unde duce, suferinta".

Sper sa nu fiu foarte "lung" si plictisitor, macar de data aceasta :):)

Asadar....pe scurt: Azi, pe la ora 16:30, am primit un sms, culmea....pe numarul de "Orange", foarte rar utilizat, de subsemnatul, in care scria, textual:

"Concluzie: esti doar un personaj fara noima, fara niciun reper in viata, frustrat si pe deasupra si plin de el. Pe scurt, o prelungire inutila a penisului".

Am citit sms-ul, si...firesc, spun eu, primindu-l pe numarul de Orange, si....nu pe numarul de Vodafone (0734.465.075), pe care l-am facut public, m-am intrebat, cine o fi, de unde are numarul meu, samd.

I-am raspuns, rugand expeditorul, sa spuna cine este. In mod evident, in niciun caz, sa-si decline identitatea (am convenit ca nu voi cere niciodata acest lucru), ci....referindu-ma, la faptul ca....daca....sau...nu....are legatura cu ceea ce scriu pe blog.

Bine, eu...n-am mai facut aceasta precizare, din primul sms, pentru ca....am PRESUPUS, ca expeditorul, este suficient de inteligent, incat....sa inteleaga.

In fine, nu stiu ce a inteles, insa....a revenit cu un sms, in care imi scria: "Nu conteaza, parerea ramane", iar ulterior, cand i-am precizat ca, nu i-am cerut sa-si decline identitatea, ci....sa precizeze, daca....parerea sa, despre mine, are legatura cu ceea ce am scris pe blog, expeditorul anonim, mi-a raspuns:

"Important este, sa si intelegi sensul cuvintelor. Sfat prietenesc: incearca sa-ti faci ordine in ganduri si sa nu mai cauti iluzii".

Baiiii, fratilor, dupa cum am promis, si...nu am rostit un "cliseu" sau un banal sofism, pentru mine, ORICE PARERE conteaza, vis-a-vis de ceea ce scriu pe blog, atat cele de apreciere cat si cele nefavorabile. In plus, niciodata, n-am sa tratez O PARERE a vreunui cititor, cu dispret.

Mai mult, mi-am declinat identitatea, nu scriu, anonim, am zeci de poze postate in cadrul comentariilor, mi-am facut public si TELEFONUL....deci, dupa cum...si un oligofren, poate observa, VA TRATEZ CU RESPECT.

Insa, am avut o singura rugaminte! Nu v-am cerut sa va declinati identitatea, o sa vedeti ca....si daca, o sa ma injurati prin sms-uri, nu am sa ripostez, dar....FITI INTELIGENTI, PENTRU CA....DETEST PROSTIA.

Oricand, sa ma ironizeze si sa ma injure un om inteligent, insa....FITI INTELIGENTI.

Nu poti scrie cuiva, dupa ce....iti solicita, sa-ti declini identitatea (am stabilit, doar ca cititor al blogului), mai mult....iti explica si ca la clasa a-3-a, ca:

"Important este SA SI INTELEGI SENSUL CUVINTELOR".

Iar apoi, ca sa nu lasi vreun dubiu, vis-a-vis de "suficienta-ti" dezarmanta, sa adaugi... "Sfat prietenesc: incearca sa-ti faci ordine in ganduri si sa nu mai cauti iluzii".

Mai, oameni buni, v-am spus mereu, injurati-ma, balacariti-ma, jigniti-ma, insa....FITI INTELIGENTI !

Daca, nu puteti singuri, apelati la ajutorul unui prieten si....compuneti impreuna, un sms, atat de jignitor si odios, daca considerati ca-l merit, incat....sa nu-l uit toata viata.

INSA....FITI INTELIGENTI, LA NAIBA !!!

Cum sa-mi spuna cineva, dupa ce, se presupune ca a citit macar, cateva comentarii de pe acest blog, ca......SA NU MAI CAUT ILUZII ????

Uite, la naiba, chiar nu sunt rau, si...v-am oferit, toate instrumentele sa ma jigniti anonim, insa....ce poti sa-i raspunzi unei persoane, atat de "SUFICIENTE", care imi da un sfat prietenesc: SA NU MAI CAUT ILUZII ???

Aloooo....spuneti-mi, un singur COMENTARIU de pe blog, unde eu, prin ceea ce am scris, par un naiv care....CAUT ILUZII !!!

Pe langa faptul ca, niciun comentariu, scris de mine, nu contine, vreo informatie sau trimitere, ca....as cauta vreo iluzie, ci...din contra, ma gandesc, daca...acea persoana, care, mi-a trimis, acel sms, azi, la ora 16:30, stie ce inseamna, cuvantul ILUZIE???

Pentru a nu altera in vreun fel, explicatia termenului, am s-o preiau din DEX, cu "copy si paste":

ILUZIE: Percepție falsă a unui obiect prezent înaintea ochilor, determinată de legile de formare a percepțiilor sau de anumite stări psihice sau nervoase. 2. Fig. Situație în care o aparență sau o ficțiune este considerată drept realitate; speranță neîntemeiată, dorință neîndeplinită; amăgire; himeră. ◊ Expr. A(-și) face iluzii = a nădăjdui sau a face să nădăjduiască lucruri irealizabile; a (se) amăgi. A-și pierde iluziile = a rămâne dezamăgit. [Var.: (înv.) iluziúne s. f.] – Din fr. illusion, lat. illusio, -onis.

Cum sa-mi spui ca, trebuie sa renunt la iluzii, cand.....EU, in comentariile mele, pot fi condamnat pentru orice, de la sarcasm si ironie, la o oarecare vulgaritate si duritate in exprimare, pana la....PROSTIE, insa....NICIODATA (!!!).....ca as fi vreun visator care crede in....iluzii :)

Sau....sa-mi spui, ca trebuie sa inteleg sensul cuvintelor, cand tu...nici dupa 2 sms-uri, in care ti-am explicat ca la clasele primare, nu ai fost in stare sa alegi, unul dintre cele 3 raspunsuri, posibile:

a) da...sunt un cititor pe blogul tau;

b) nu sunt cititor al blogului tau, insa te-am vazut pe strada, imi pari dobitoc si handicapat;

c) NU VREAU SA-TI SPUN...sau...elegant spus..."Nu are importanta daca sunt cititor al blogului tau"

Nu stiu cine a fost expeditorul sms-ului, insa....tind sa cred ca o femeie.

De ce spun acest lucru?

Pentru ca, primul sms, s-a terminat, printr-o formula, uzitata, numai de femei, care imi spunea ca sunt: O PRELUNGIRE INUTILA A PENISULUI. :)

Stimata doamna, nu stiu daca sunt sau nu....doar, o prelungire, inutila a penisului, acest lucru, il vor decide cititorii, de-a lungul timpului, insa....am si eu doar cateva cuvinte de spus, acum....cand, aproape ca imi incep meciurile:

Eu, nu m-am suparat, poate si pentru faptul ca, sunt CALIT, de-a lungul umilei mele existente, am vazut atatea persoane ca dvs., care se umpleau de penibil, cand deschideau gura, incat....mi-am format, o maxima ingaduinta fata de acestea. Insa, daca....pe viitor, veti mai deschide gura, asa cum ati facut-o azi, cu subsemnatul, si....daca veti avea, ghinionul, sa....fiti intre oameni INTELIGENTI SI COMPREHENSIVI, credeti-ma ca....nu veti lasa vreun dubiu, asupra faptului ca....sunteti doar, o prelungire inutila, a unor "accesorii" fizionomice feminine. Care, acelea? Alegerea, va apartine! :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu