...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 5 octombrie 2010

NU POT VINDE...ILUZII.

Buna dimineata, dragii mei!

Hai ca, in dimineata asta, vreau sa fiu..."scurt si la obiect" :) Sa vedem, daca-mi iese. :):)

Asadar, ieri am scris 2 comentarii:

- Unde duce, suferinta;

- Prelungire inutila a...penisului;

Stati, nu-mi sariti in cap, pentru vulgaritatea titlului, celui de-al doilea comentariu, scris ieri, pentru ca...NU AM NICIO VINA.

Ieri, printre alte gratulari, o domnita, care mi-a trimis un sms, dupa ce...probabil, a citit comentariul "Unde duce suferinta", in final, mi-a spus ca sunt...O PRELUNGIRE INUTILA A PENISULUI. :)

Nu am sa discut acum, "capacitatile" intelectuale ale domnitei in cauza, pentru ca, am facut-o in comentariul anterior, insa...dupa o noapte "alba", in care, minut de minut, m-am framantat si m-am gandit, ce a condus-o, sa ma gratuleze, asa de frumos....mi-a cazut "fisa". :)

In comentariul, "Unde duce, suferinta", am povestit despre o tipa (cititi comentariul si o sa intelegeti), care....de acum 1 an, de cand s-a despartit de prietenul ei, cu care a avut o relatie de 5 ani, sufera in continuu, a ajuns in ultimul hal, din punct de vedere fizic, si....aproape ca nu mai are nimic in comun, cu frumusetea de femeie, care se poate vedea in pozele de pe site, pe care le are atasate la profilul sau, poze....facute acum 1 an si 2 luni.

In plus, am povestit si ceea ce i-am spus, in stilu-mi bine cunoscut, si....recunosc, nu am menajat-o absolut deloc.

Probabil ca, distinsa doamna, care mi-a dat sms-ul, dupa ce a citit acel comentariu, in care povesteam de acea tipa, din strafundurile inteligentei si comprehensivitatii cu care a inzestrat-o Dumnezeu, a inteles imediat ca....trebuie s-o compatimeasca pe cea, despre care am povestit eu, si....totodata, sa ma faca "praf" pe mine, cel care, mi-am permis sa discut, DESCHIS SI SINCER CU...RESPECTIVA.

Ok....recunosc, am fost extrem de dur cu acea tipa, atat, fata in fata, cat si....in comentariul scris pe blog, insa.....hai sa vedem, reactia ei, dupa ce a vorbit cu mine si....dupa ce mi-a citit comentariul scris pe blog, al caruI, personaj principal, era.

Am sa prezint mai jos, mesajul pe care aceasta, mi l-a trimis, aseara, pe site:

"Buna seara...sa stii ca artista iti urmeaza sfatul...am sters toate mesajele,toate pozele si am aruncat tot ceea ce ma mai lega de respectivul...deci primul pas l-am facut...Vreau sa iti multumesc inca odata ptr sinceritatea ta si sa te rog sa imi dai ocazia sa ma revansez atunci cand imi voi reveni ....cu o saorma si un suc...multumesc...te pupik "

Nu credeti? Sunteti tentati, sa presupuneti ca, fabulez??

Ok, foarte bine, priviti, poza de mai jos:



Am pozat, exact mesajul pe care mi l-a trimis pe site, si...se poate vedea, data si ora, cat si...continutul mesajului, prezentat mai sus. Singurul lucru, pe care l-am facut, a fost sa acopar, cu o bucatica de hartie, nick-ul ei, din motive, ce nu mai trebuiesc a fi prezentate. :)

Alooo, domnita, care m-ai facut ieri, in toate felurile, prin acel sms trimis, sfarsind a concluziona, ca....sunt, o PRELULNGIRE INUTILA A PENISULUI, esti cumva pe receptie ???

Ce faci acum, te holbezi ca pisica in calendar, la poza de mai sus, si....in "suficienta" care te caracterizeaza, cu siguranta, concluzionezi ca este o facatura ???

Nu, draga mea, iti dau o veste proasta: NU ESTE NIMIC TRUCAT ! ESTE CAT SE POATE DE REAL !!!

A mai comenta, este absolut de prisos, te-ai facut suficient de "rahat", si...nu in fata mea, pentru ca, ti-am spus, in comentariul anterior...SUNT CALIT ! Ci...daca ai avea un minim de creier in capsor, ai realiza ca....te-ai facut de "rahat", chiar in fata ta.

Ar trebui sa te gandesti, care dintre noi, este doar....un personaj fara noima, fara niciun reper in viata, frustrat, care mai este si ingamfat, iar in final, o prelungire inutila....a organului sexual. :)

NOROC CA, TIPA DE CARE AM POVESTIT, nu are mintea "intunecata" ca tine, si....a realizat ca, desi foarte dur, tot ce i-am spus, a fost din inima, si....experienta, incercand sa-i arat ca...."tarandu-se" in continuare, nu o sa faca altceva decat, sa se distruga complet, si....sa nu mai ramana nimic, din frumusetea de femeie, care era acum 1 an si 2 luni.

Tu esti femeie....si....habar nu ai, sa vorbesti cu o femeie, in asa fel incat, s-o ajuti.

Eu, sunt barbat, in plus...dupa cum spuneai, O PRELUNGIRE INUTILA A PENISULUI, insa....se pare ca, tipa in cauza, chiar a apreciat si mi-a multumit.

Nu finalizez (vezi ca, n-am pus ghilimele, asa ca, sper sa nu te gandesti la prostii si sa crezi ca, te-am jignit cu ceva), spunandu-ti ca....esti "varza", pentru ca, asa cum am crezut si in alte cazuri, voi crede si acum:

POATE CA IERI, CAND MI-AI DAT SMS-UL, AI AVUT O REGRETABILA RATACIRE IN....MITOCANIE :)

Bun, ok....acum, sa nu ma intrebati, asa cum ati facut-o mereu, de ce imi pierd timpul cu....atfel de personaje, pentru ca, v-am mai spus...CHIAR AM SPERANTA CA...SI MINTILE INTUNECATE, SE POT LUMINA.

Uite, aici....cred in ILUZII. :):)

Vreau sa va mai arat ceva, asta pentru cei....ce poate cred, in continuare ca, atunci cand povestesc, despre diverse cazuri, fabulez.

Saptamana trecuta, intr-un comentariu intitulat "A TE MINTI SINGUR", am povestit de o tipa, pe care am cunoscut-o, acum vreo 3 ani, si....care, pentru visul de a avea o relatie serioasa, a "cotizat" la bunastarea unui distins domn, l-am numit eu, "pistolar" (cititi comentariul si o sa intelegti, de ce ii spun asa), cu....vreo 10.000 de euro, in aproape 2 ani, cat a durat....ILUZIA, RELATIEI SERIOASE.

Poate, si atunci....ati crezut ca fabulez. Nu, nici vorba de asa ceva. :)

Aseara, am primit un mesaj pe site, de la distinsa doamna, pe care il redau mai jos:

"am citit de 2 ori articolul..super tare!!! ce ma uimeste..ce atent la detalii ai fost!! adica ai retinut unele fraze exact cum le-am spus...am treaba in noaptea asta ca ai scris ceva in ultima vreme, si o sa stau sa citesc."

Nu credeti? Ok...priviti, aceasta poza.



Si de aceasta data, singurul lucru, unde am intervenit, acoperind cu o bucatica de hartie, a fost....nick-ul.

Dragii mei, spre bucuria mea, acest blog, este citit de sute si sute de persoane, un lucru absolut incredibil pentru mine, si care....a depasit, orice fel de asteptari.

Tuturor, va multumesc, asigurandu-va, ca....onoarea imi apartine, si...INCA O DATA (!!!), reiterez ca, NICIODATA, PE ACEST BLOG, NU VETI CITI FABULATII SI MINCIUNI !

In caz ca, vreo data, am sa ajung in postura, multor indivizi si individe, care....vand "gogosi" si iluzii, promitand ca, odata ce ati intrat pe blogul lor, o sa aflati..."De ce, va inseala sotul" sau...."Cum puteti fi si mama devotata si amanata focoasa pentru sot", atunci.....CREDETI-MA PE CUVANT CA....sterg blogul, imi sterg si contul de pe site, si....imi bag capul in wc.

V-am spus, culmea este ca....vanzand iluzii, scriind pe blog, "clisee" placute ochiului vizitatorului, acele persoane....CASTIGA BANI DIN RECLAMELE POSTATE PE BLOG.

Sau...altfel spus, in stilu-mi caracteristic, castiga bani, de pe urma naivelor (am facut eforturi disperate sa nu spun....cretinelor), care acceseaza acele bloguri, crezand ca vor afla, de ce le-a inselat sotul sau....cum pot fi si mame devotate si....amante focoase pentru sot. :)

N-ar fi nimic rau, daca....ceea ce ar citi, ar fi adevarat, insa....sunt numai rahaturi de "clisee", este drept, placute ochiului, insa....la ani lumina, distanta, de realitate.

Ca sa exemplific, este ca si cum....vineri seara, in loc sa-i spun acelei tipe, tot ce i-am spus, este drept, foarte dur, si....ulterior, sa mai scriu si un comentariu pe blog, as fi inceput cu "clisee" de rahat:

"Hai, mai...ati fost impreuna 5 ani si spui ca incepuse sa te bata? Cine stie, poate avea probleme personale si era intr-o perioada foarte proasta."

Sau...

"Spui ca, in timp ce, te "tarai" ca un caine si ai ajuns in halul in care te vad acum, el....se regula cu una de 22 de ani? Stai mai, eu cred ca tot pe tine te iubeste, din moment ce te cauta sa va impacati si iti spune ca ii este dor de tine."

Sau...

"Imi spui ca, si acum, inca te gandesti la el, suferi enorm, iar el...vrea sa va impacati. Eu spun ca, date fiind coordonatele, ar trebui sa mai incercati o data, sa luati totul de la zero."

Si....multe alte rahaturi de acest gen, foarte diplomate si placute auzului.

Pardon, insa...nu pot, vinde iluzii !!!

NU UITATI !!! AM SI EU O SORA GEAMANA !!! PUTEA FI...EA, IN LOCUL ACELEI TIPE !!!

In plus, stiu din proprie experienta, cat de crunt, se pot plati...ILUZIILE. :)

Prefer, sa fiu sincer, sa nu vand iluzii, si....sa primesc un sms, de la o doamna, care...sa ma faca, personaj fara noima si reper in viata, frustrat si...o prelungire inutila a penisului. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu