...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 13 octombrie 2010

JUNGLE MAN.

Buna dimineata :)

Bai, fratilor, in dimineata asta, chiar am emotii. Am emotii pentru ca, azi...dupa ceva vreme, de cand tot aman, sporind nerabdarea domnului "Jungle Man", voi scrie un comentariu, dedicat in totalitate, acestui personaj.

In plus, am emotii, pentru ca...daca, tot scriu acest comentariu, trebuie s-o fac "fara perdea", fara sa folosesc "clisee", scriind exact ceea ce gandesc.

Dar....hai sa va prezint, personajul. Adica, DOMNUL JUNGLE MAN. :)





Mai sus, v-am prezentat, una din ipostazele in care se simte cel mai bine. Daca, prin jur, ar mai fi existat, si...o jungla, totul ar fi fost perfect. Ii place la maxim salbaticia, de unde....a si venit. N-o poate uita. :)

Insa, nu va speriati, pentru ca....desi, infinit mai crispat, o sa-l vedeti si in ipostaze mai "blande" (cu un amic la botezul baietelului meu si....chiar cu acesta, in brate, acasa la mine).







Domnul "Jungle Man", asa cum....singur, insa....extrem de corect, se autointituleaza, are o mare nelamurire, la care asteapta un raspuns: Ce a reprezentat el, pentru mine: INGER SAU...DEMON ???.

Greu de spus, insa....in 5 ani de prietenie, pot sa spun ca, daca as cuantifica, cred ca mi-am scurtat viata, cu cel putin....tot 5 ani. Iar, din nivelul de tensiune arteriala, pe care, il am in prezent, si....care, ma "califica" drept hipertensiv, cel putin 2 procente, din cele, peste limita normala, ii sunt atribuite distinsului personaj. Cine m-a pus, asta numai Dumnezeu stie, insa....dupa cum cunoasteti, istoria, nici macar Cel de Sus, n-o mai poate schimba.

Dragutul personaj "Jungle Man", este extrem de inteligent, si....credeti-ma, daca eu, il complimentez, spunand acest lucru, sa fiti sigur ca, asa este. Insa, inteligenta naitiva, din pacate....si-o foloseste, la lucruri, mai mult decat suparatoare, cel putin, pentru subsemnatul.

Mai mult...este si capos, extrem de capos. Poti sa-i explici, de 500 de ori, daca nu-l iei cu binisorul (si...eu, n-am reusit niciodata), nu-l poti scoate din "placa" pe care o sustine.

Insa, in majoritatea cazurilor, l-a tradat privirea, care....imi arata clar, cum....desi, vedea ca ma enervez, desi...stia ca am dreptate, desi...stia ca-mi creste tensiunea, se facea ca nu intelege, apeland la tot feluri de "tertipuri", pentru a-si mentine parerea.

Tarziu, extrem de tarziu, dupa ce....deja, eram "rosu ca racul" si....tipam la el, pana ramaneam fara voce, asa, pe ocolite, recunostea ca am dreptate.

Bine, ce va spun acum, era pe vremea cand, eram un DOBITOC, nu in prezent, cand....am inceput sa ma protejez, din ce in ce mai bine.

In plus, distinsului domn, "Jungle Man", nu se putea, sa-i lipseasca si cea mai prestigioasa "calitate": are un "ascutit" simt al dragostei si iubirii vesnice, fata de "pernuta" (a se citi....BANI).

De ani si ani de zile, strange ca un harciog, banut peste banut, insa....de fiecare data, cand vine vorba de bani, cu siguranta o sa auzi "Stau cam prost cu banii".

Oooooo, si....inca, acum, dupa ce, mi-am mancat sufletul cu el, timp de 5 ani de zile, credeti-ma....este la un nivel de culanta, pe care nici nu-l visam, ca-l poate atinge, acum 5 ani de zile.

Imi aduc aminte, faze absolut memorabile, la care...numai cand ma gandesc, ma apuca rasul:

In anul 2006, am inceput sa mergem in Delta, impreuna cu un amic, cu multe relatii si...bine situat financiar. Noi, adica...subsemnatul si "Jungle Man", habar nu aveam de Delta Dunarii, asa ca....vreo 2 ani de zile, am mers pe "mana", amicului nostru.

Amic, care....a inceput sa ne arate Delta, de la Matita, unde vestitul domn Raduta, avea o pensiune de 5 margarete, cu niste conditii de cazare si masa, extraordinare. Ganditi-va ca, pensiunea de la Matita, este pe o insula, in inima Deltei, iar pana sa ajungi la ea, plecand cu salupa din Tulcea, trebuie sa mergi, cam...1 ora jumatate.

Eeeee, dupa primele 3 zile, petrecute la Matita, amicul nostru, nu ne-a luat niciun ban, platind el si pentru noi. A fost un gest frumos, explicat, prin faptul ca, este prima data cand am mers in Delta si.....ne-a facut "cinste".

A doua iesire, tot cu amicul nostru, a fost la Crisan. De data asta, printr-o cunostinta de-a mea (prietena cu mine), am aranjat sa fim cazati, intr-o pensiune draguta si....sa mancam, la restaurantul, pe care, tatal cunostintei de care v-am spus, il avea deschis la Crisan. (in prezent, are si o superba pensiune, atunci insa...nu avea).

Ce sa va mai spun, am stat din nou 3 zile, si....ne-a costat, un "rahat" de bani, pentru ca....benzina, nu ne-a costat, amicul, cu care am mers, neacceptand sa ne ia bani, cazarea a fost, 800 mii lei vechi pe camera/noapte, iar pentru mancare si barca, tatal cunostintei mele, deasemenea, nu a vrut sa ne ia bani. Am stat 3 zile si...nu stiu, daca, cu "momelile" pentru pescuit, cumparate, am ajuns sa cheltuim 1,5milioane lei vechi.

Saptamana urmatoare, am avut cea de-a treia iesire in Delta (atentie, vorbesc de anul 2006), tot impreuna cu amicul nostru, si....din nou, la Matita.

Ca si prima data, am stat timp de 3 zile, in conditii de cazare si masa exceptionale, asta ca sa nu mai pun, barca cu motor, pescuitul, samd.

La final, amicul nostru, a venit in camera la noi (la mine si la Jungle Man) si....ne-a spus ca, partea noastra de cheltuiala, este de 9 milioane lei vechi, adica....cate 4,5 milioane lei vechi de caciula.

Nu stiu, cum s-a intamplat, insa....instant, fara sa vreau, in acel moment, i-am surprins privirea lui Jungle Man. :)

ERA PUR SI SIMPLU DESFIGURAT !!! :):):)

Parca ii spusese cineva, ca....a pierdut, casa si tot ce avea, iar in plus, pana la sfarsitul vietii, o sa fie si sclav pe mosie.

Nu pot sa uit acea faza, cat o sa traiesc. Cand, a auzit ca, trebuie sa dea 4,5 milioane, era absolut disperat. Brusc, buna dispozitie, i-a disparut, a devenit tacut, probabil gandindu-se, la care "fasic" din "pernuta", o sa trebuiasca sa umble.

Deci...FITI ATENTI....poate, nu ati retinut !!!

Eram a treia oara in Delta, si....adunate zilele, erau fix....9. Cate 3 zile, de fiecare data. Nu mai spun ca, fusesem in conditii exceptionale de cazare si masa. Si....pana la acei 4,5 milioane lei vechi, nu scosesem din buzunar, decat, 1,5 milioane.

Iar acum, cu cei 4,5 milioane, orice calcul simplu, arata ca.....petrecusem, timp de 9 zile in Delta, si....ne costase, 6 milioane lei vechi. (cu mult, sub 1 milion/zi).

"Jungle Man", era disperat. Tarziu, foarte tarziu, deja....cand, ne-am apropiat de Bucuresti, i-a mai revenit roseata in obraji si....zambetul pe buze.

De atunci, pana prin 2009....am mai fost de multe ori cu el in Delta, si....usor, usor, a acceptat, sa elimine, macar 1 "fermoar", din cele....vreo 5, cu care are "blindat"......"buzunarul".

In luna septembrie 2009, s-a petrecut "faza" pe care am povestit-o, intr-unul din, primele comentarii scrise pe acest blog ("Braconajul...de toate felurile"), cand...din nou....m-am amuzat, extrem de tare.

Lui "Jungle Man", nu-i place nimic, absolut nimic:

- nu pariaza

- nu-i place sa iasa in oras (deh....cheltuie) :):)

- nu-i plac "pacanelele" sau....slot machines (deh....poate pierde bani) :):)

- nu-i place marea, nici muntele, si....mai nou, nici Delta, ajungand la concluzia ca, cheltuie o gramada de bani, si....peste, prinde din ce in ce mai rar;

- nu-i plac cluburile, petrecerile, botezurile sau nuntile (deh....din nou, cheltuiala) :)

- in plus, se plictiseste, dupa maxim 1 ora, oriunde l-ai duce si....orice ai face.

Cu toate acestea, si....avand in vedere, apetenta subsemnatului, fata de "PARIURILE IMPOSIBILE", si....de data aceasta, am ales sa pariez pe....ceva, imposibil de castigat :)

Cu toate ca, si un orb (nu mai spun de chior), ar fi observat ca, subsemnatul si cu "Jungle Man", nu avem, nimic in comun, mai putin doar....o oarecare doza de inteligenta.

Asa ca, am pariat incontinuu, pe "Jungle Man", timp de 5 ani, zi de zi, mai precis....din primavara lui 2005, pana in primavara lui 2010.

Idiferent, cate indicii si "SEMNE", am avut, ca...voi da "chix", cu pariul meu, am mers ca un tanc inainte, si....culmea, cu fiecare zi care trecea, imi era, din ce in ce mai drag, considerandu-l, FRATELE MEU.

Am facut eforturi absolut disperate, sa-l pot schimba, sa-i arat ca in viata, sunt multe lucruri frumoase, si....daca-ti plac, nu trebuie sa te "privezi" de ele, pentru.....faimoasa "pernuta", care trebuie musai sa creasca. Pentru ca, nu te duci pe "lumea cealalta" cu...."pernuta", doar si pentru faptul ca, din ce se stie pana acum, nici in RAI SI NICI IN IAD, nu-ti trebuiesc bani.

Mai mult, timp de 5 ani, finuta-mi si gingasa-mi faptura, a fost terorizata cu, monstruozitati verbale, de genul:

- ei face; ei zice; ei nu stie;

- ele este; ele zice;

- este multe; este proaste;

Timp de 5 ani....ZI DE ZI....ceas de ceas !!!!

Din nou, eforturi, absolut imense, in a-i explica, ca, desi, este un om, mai mult decat inteligent, si....cu potential, infinit mai mare decat, multi "pacalici" cu care ia contact, datorita faptului ca, continua sa vorbeasca agramat, imaginea pe care o lasa, este de....analfabet, sau....in cel mai fericit caz....semidoct.

DEGEABA....ABSOLUT DEGEABA !!!

As avea de scris, incontinuu, cred ca cel putin 3 zile, insa....ca sa sintetizez, mai precizez, un singur "neajuns".

MINCIUNA.....DA, MINCIUNA.

Dupa cum stiti, nu o data, am precizat faptul ca, anul 2009, a fost un an, pe parcursul caruia, am incasat atatea "lovituri" absolut napraznice, de la 4 persoane (singurele, apropiate de sufletul meu), incat...nu numai ca, am fost trantit la pamant, si....m-am tarat, precum un caine beteag, insa....in mod clar, la acel moment, nu credeam sa mai am forta, de a ma ridica.

In plus, in prezent, in dese randuri, m-ati auzit, precizand ca, subsemnatul, nu mai are prieteni, si....nici n-o sa mai aiba, vreo data. Ci....doar amici.

Multi, ma condamna, insa....pentru mine, O PRIETENIE, este echivalentul, unei relatii de "sange", iar pe acea persoana, o percep si o iubesc, exact cum imi iubesc si....sora.

Si...implicit, nu pot avea secrete fata de ea, absolut deloc. Cu toate ca, stiu....PAR UN IDIOT, cand vorbesc de un prieten....nu pot sa am absolut, niciun secret fata de el, fie si pentru simplul motiv ca, am "pariat" pe el, iar acum, il consider, "familia mea".

Cu "Jungle Man", m-am expus absolut 100%. Stia totul, pana in cel mai mic amanunt despre viata mea, despre toate secretele din ea, am avut incredere in el, 1000% (da, da, da....am scris bine....o mie, la suta).

Niciodata, nu m-as fi gandit ca, in caz, ca vreo data, vom ajunge la un "clinci" serios, o sa ajunga, NUMAI SI SA SE GANDEASCA (nu ma intereseaza daca, pune sau nu in practica), a folosi, tot ce stie despre mine....impotriva mea.

Insa....niciodata, sa nu spui niciodata !!! Indiferent de situatie.

Culmea este ca, cu acea ocazie, am realizat ca, si....in cazul lui, am fost un MARE NAIV, punand "pariu" 100% pe el, neascunzandu-i absolut nimic din existenta mea, expunandu-ma la maxim, convins fiind ca....ESTE FRATELE MEU.

Eu, nu aveam multi prieteni, ci....doar pe el. Nu, pentru ca, n-as fi putut avea, ooooooooooo......cine ma cunoste, stie ca....la cat sunt de comunicativ, si....daca ma lasi, singur in salbaticie, ma imprietenesc cu lupii, ursii, leii, tigrii, din zona.

Mi se pot pune multe in "carca", insa....si dusmanii, o recunosc ca, am o usurinta incredibila de a comunica, cu...oricine. Pentru mine, a socializa, este cel mai simplu, lucru din lume.

Insa, dupa cum spuneam, AVEAM UN SINGUR PRIETEN.....Jungle Man. Pe el, "pariasem" 100%, in ciuda tuturor "semnelor", care indicau ca...poate, voi da "chix".

Si...macar, daca ar fi fost singura "lovitura", incasata in 2009, insa....ca un facut, am "incasat", lovituri, absolut dementiale, si...de la celelalte, 3 persoane, apropiate sufletului meu.

Jungle Man, a fost ultimul, din cele 4 persoane, care....prin "loviturile" aplicate-mi, a inchis un an 2009, in care, sincer, nu credeam, a mai avea, puterea, vreo data, sa ma ridic.

Cum este relatia mea cu Jungle Man....acum?

Frumoasa, eleganta, plina de respect....si....sunt sigur ca, asa o sa si ramana. (in fine, asa cred eu).

Doar ca, SUNTEM AMICI....pentru ca, eu....nu mai am prieteni si....nici pe viitor, nu voi mai avea.

Dupa cum i-am spus si lui, si din postura de AMIC, il pot respecta, la fel de mult, il pot ajuta, la fel de mult, samd. Precum si...viceversa.

Pentru ca, din umilul meu punct de vedere, ca sa vorbesti de PRIETENIE....in primul rand, trebuie sa nu existe, MINCIUNA.

Nu se poate ca, unul sa fie sincer 100%, iar altul....sa fie ascuns si enigmatic.

In final, as preciza si eu, UN DUS RECE (apropos de dusurile reci de care vorbeam intr-un comentariu anterior), pe care domnul Jungle Man, mi l-a oferit, cu maxima seninatate.

Nu demult, cand deja..."cartile" erau date pe fata, intr-o discutie, pe care o aveam cu el, am spus:

"Bai, sa stii ca, mama a avut dreptate, cand....cu multi ani in urma, mi-a spus ca, poate....eu, vreau sa ofer unui prieten, mai mult decat are nevoie".

Atunci, dupa 5 ani, in care mi-am smuls parul din cap si am facut eforturi colosale, Jungle Man, m-a privit senin si....a rostit:

"Sa stii ca...asa este. Mama ta, a avut dreptate. Te-ai gandit vreo data ca, vrei sa oferi, mai mult, decat are cineva nevoie?"

Cel mai crunt, am fost sa-i privesc ochii. Pur si simplu, avea o privire PERSIFLATOARE.

Bineinteles, instant...mi-am adus aminte de "MIILE DE FRAZE POMPOASE" pe care Jungle Man, le-a rostit in cei 5 ani, cat l-am considerat ca si fratele meu.

Culmea, subsemnatul....mereu a fost retinut in "fraze pompoase". :)

Dar..."cuvinte mari", mi-au fost spuse toata viata. De aceea, a trebuit sa-mi dezvolt, un ascutit simt, al "citirii" ochilor si a gesticii.

Stiti, ce a fost cel mai dureros???

Faptul ca, traind acele momente, si....pentru ca, NICIODATA NU MI-A PLACUT SA MA MINT SINGUR, am realizat ca...Jungle Man, nu da "2 bani" pe mine, si...tot efortul imens, pe care l-am facut, in cei 5 ani de zile, a fost de pomana.

Insa, un singur lucru, ca de fiecare data, mi-a linistit sufletul:

TIMPUL, ETERNUL..."ARBITRU". :)

Si...tot, TIMPUL, o sa stabileasca, cine si...pentru cine, a fost INGER SAU...DEMON :)

5 comentarii:

  1. Psihologul de serviciu21 aprilie 2014 la 14:55

    Da, ai avut dreptate, "TIMPUL, ETERNUL..."ARBITRU". :)"!Iar aceasta remarca s-a adeverit ieri...Jungle man ti-a sarit in ajutor!Deci...de acum inainte voi crede tot ceea ce scrii, fara a mai analiza sau comenta, doar "te voi citi"...si atat!:)Esti deosebit de sensibil, domnul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incep sa cred ceea ce a spus Filofteia, anume ca Veronica si Psihologul de Serviciu este una si aceeasi persoana. Daca este asa, trebuie sa stii ca nu imi place acest "obicei".

    RăspundețiȘtergere
  3. Psihologul de serviciu21 aprilie 2014 la 15:16

    Am decretat deja ca nu te voi "mai analiza sau comenta, doar "te voi citi"...si atat!".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti comenta sau analiza oricand doresti pe acest blog. Doamne fereste, niciodata nu voi spune cuiva sa n-o faca. Din contra, dupa cum vezi, citesc toate opiniile si....raspund tuturor. M-as fi simtit mult mai relaxat daca-mi spuneai (fie si fara vreo dovada) ca Filofteia nu a avut dreptate. Numai ganduri bune.

      Ștergere
  4. Psihologul de serviciu21 aprilie 2014 la 18:49

    E ok, stai linistit, nicio legatura de "rudenie" virtuala!Dealtfel, comentarii de bun simt la ambele, atat "Veronica" cat si "Filofteia". Seara buna, domnul meu! Cand voi avea timp, voi citi comentariile lor in intregime:)

    RăspundețiȘtergere