...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 31 octombrie 2010

Cea mai periculoasa forma de.....PROSTIE UMANA.

Buna seara, dragii mei!

In general, nu am fost prea simpatic pe acest blog, insa....cu atat mai putin, pot fi, in aceasta seara.

Ziua de azi, mi-am inceput-o cu o vizita la spital, unde, am mers, sa-i schimbe pansamentul, baietelului meu, si...unde, am avut un imens soc.

Cand doctorita, i-a dat pansamentul jos, si....m-am uitat la rana si la "cusatura", am crezut ca lesin, de suparare. Ieri, dupa ce, m-am intors de la spital, am fost convins, ca....rana, si....implicit, "cusatura", este de vreo 2 cm, pt ca....atat am reusit sa vad, cand baietelul meu, avea fata plina de sange. (dupa ce a cazut cu fata in ibricul cu care se juca). Pe mine, nelasandu-ma doctorii, sa intru in sala de operatie.

Din nefericire, rana, este mult mai mare, are in jur de 5 cm, si....implicit, si "cusatura", este tot de vreo 5 cm. Cand am realizat, realitatea, pur si simplu, am simtit ca...ametesc de nervi.

Este o rana, extrem de urata, care....pleaca, din partea stanga a nasului (de sub ochi), coboara, pe toata lungimea nasului, ocoleste nara stanga, si....se opreste, deasupra buzei, exact pe mijloc.

Credeti-ma, ca....scriu aceste randuri si.....am lacrimi in ochi. Sunt absolut disperat. Toata lumea, spune ca, n-o sa-i ramane prea mare semn, insa....Dumnezeule, la ce rana are, nu prea cred.

Insa, "negru" de suparare, sunt din alt punct de vedere, si....cei care, se "recunosc", in ceea ce, voi povesti, poate n-ar fi rau, sa mediteze, un pic.

Din punctul meu de vedere, PROSTIA UMANA, este de 2 feluri:

- involuntara (de la mama natura)

- voluntara (forma, cea mai grava forma)

PROSTIA INVOLUNTARA, as exemplifica-o, foarte simplu: am un portofel in mana, si....ii arat unei persoane, cum se deschide. Persoana respectiva, priveste demonstratia, iar apoi....cand vine, momentul sa-l deschida, se apuca si trage, de cu totul si cu totul, alta parte, decat i-am aratat eu. Ii mai arat o data, de doua ori, de trei ori, insa....de fiecare data, fara rezultat. OK....persoana este proasta, si....de unde nu da, nici Dumnezeu, nu cere.

PROSTIA VOLUNTARA, care este cea mai grava, as explica-o, tot cu portofelul, numai ca....respectiva persoana, m-a inteles perfect, numai ca, DIN REA VOINTA (!!!), datorita faptului ca ma uraste, sub nicio forma, nu vrea sa accepte, ca am dreptate, ca trebuie sa deschida portofelul, asa cum i-am aratat, si....alege, sa traga, in continuare, de cealalta parte, pana o sa-l rupa.

In fine, este doar un exemplu (asta mi-a venit in minte), sper ca, ati inteles, ceea ce am vrut sa spun, insa.....fiti atenti la, ce urmeaza, a va povesti.

Pe bunica baietelului meu (mama, consoartei mele), o cunosc de 19 ani, din 1991.

Niciodata, nu a putut sa ma sufere, poate si pentru faptul ca, provenim din medii si familii, total diferite, nu avem absolut niciun punct comun in gandire, etc, etc, etc.

Nu intru in alte detalii, pentru ca ar fi plictisitor, insa....important este, sa va spun ca....am acceptat de mult, ca nu ma poate suferi si pur si simplu, ma uraste.

A venit copilul pe lume, si....intr-adevar, a avut mare grija de el, nu am ce sa-i reprosez. Fiind un om corect, care....indiferent de relatiile pe care le am cu cineva, ii dau Cezarului, ce-i al Cezarului, pe acest "palier", nu o data am spus, ca....o sa aiba respectul meu, toata viata.

Iar, in consecinta, financiar vorbind, am facut toate eforturile, pentru a avea, tot confortul. Am schimbat ambele dormitoare, de la Mobexpert, asa cum a vrut, am zugravit toata casa, am luat-o la mare, in conditii foarte bune, in casa, are absolut tot ce-i trebuie, indiferent de ce alimente vorbim, fructe si legume, deasemenea, pana si....dimineata, ii cumpar, 2 pateuri calde.

Cum deschide gura ca vrea sa faca ceva, cum....reactionez instant, financiar vorbind.

La mine lucrurile sunt clare: stiu ca ma detesta si ma uraste, insa, avand grija de baietelul meu, si eu, la randu-mi, fac toate eforturile sa-i fie bine.

Acum, sa nu intelegeti gresit, pentru ca....si inainte sa se nasca baietelul meu, financiar vorbind, am ajutat-o enorm. Practic, era acelasi lucru.

Bun. Acum, vine partea dramatica !!!

Ok, sambata, s-a intamplat, ca baietelul meu, care se juca cu ibricul, sa cada cu fata in gura acestuia, sa se taie, si....sa ajunga la spital, cu o rana urata, de 5 cm, lungime.

N-am scos un cuvant de repros (ea ii daduse ibricul sa se joace), insa....nu era prima data, si....stiam si eu ca se joaca, cu acel ibric.

Am fost un dobitoc, imbecil, cretin si retardat, mi-a scapat, a ma uita, la gura ibricului din inox, care....nu mai este ca pe vremea noastra, cu gura "rotunjita", ci....dreapta, iar....daca dai cu mana, pur si simplu, te taie.

Sambata, m-am intors de la spital, eram inebunit de furie, insa....dupa cum v-am spus, n-am rostit, nici macar, un cuvant de repros. Insa, am decis, sa stau de vorba, civilizat cu ea, si....sa invatam cu totii, ce urmari grave, pot avea, unele "scapari", ce par....total, nepericuloase.

Asadar, i-am spus:

"Uite, vezi, nimeni n-a observat, cat de ascutita este gura ibricului, iar acum.....baietelul meu, are o imensa "cusatura" pe fata, si....o sa-i ramana semn, toata viata. Bine ca, nu s-a lovit la ochi. Acum, s-a intamplat, nu mai avem ce sa facem, insa....pe viitor, te rog, sa ai grija, de toate aceste neajunsuri. Uite, un mare pericol, este momentul, in care...etc, etc, etc".

In fine, i-am dat cateva exemple, de situatii, care par nepericuloase, asa cum parea si joaca cu un ibric, insa....pot ascunde, imense pericole.

Stiti ce mi-a raspuns, la toate exemple???

"Eeee, lasa domnule, pai....nu sunt si eu in casa, langa el."

Eram, oricum, super furios, dar....am adaugat, cu calm:

"Mai omule, cand a cazut cu fata in ibric, fata ta, era....la jumatate de metru distanta. Chiar, nu vrei sa aceepti ca, este vorba de fractiuni de secunda, ca este extrem de agil si iute, si...nu ai timp, sa reactionezi???"

Deja o vedeam, cum, se "inegreste" la fata, cum....i se fac ochii "mici", cum....ura ma loveste in plin. Raspunsul???

"Mda....lasa-ma domnule, pai....eu, nu sunt in casa, langa el".

Azi, dupa ce m-am intors, din nou, de la spital, si....dupa ce, eram absolut socat, de faptul ca, rana, nu avea, nici pe departe, doar 2 cm, asa cum crezusem ieri, ci....5 cm, am redeschis, din nou, dicutia.

La fel....acelasi rezultat. Aceeasi, privire "inegrita", aceasi ura, aceeiasi ochi "mici".

Pur si simplu, o simt cum....orice ar accepta, insa....sa nu faca cum spun eu.

Mi-a venit sa imi "bag" si sa-mi "scot", si....daca "explodam" si....ma apucam sa injur, vorba lui Mircea Badea, nu ma repetam, 30 de minute. Insa, nu ma mai pot enerva, am tensiunea mare, si....mai rau imi fac.

In acelasi timp, si bunica copilului, mi-a atras atentia cu ceva: am prostul obicei, ca....atunci cand imi curat un mar, sa las, cutitul, pe mobila de bucatarie, langa chiuveta, iar....piciul, ajunge si acolo cu mana, putand lua cutitul, foarte usor.

Instant, mi-am dat seama ca are dreptate, si....am actionat in consecinta, cu toate ca.....imi este destul de greu, pentru ca....deja, este gest "reflex", de atatia ani.

AICI ESTE "CHEIA" PROBLEMEI.

Azi, mi-am curatat 2 mere, si....in ambele momente, mi-am adus aminte de ce mi-a spus bunica copilului, procedand in consecinta, pentru ca....am realizat ca, are dreptate.

Bunica copilului, chiar daca o sa-si aduca aminte de ce am atentionat-o....de a naibi, n-o sa faca ca mine.

Orice, insa....SA NU FACA CA MINE, indiferent de riscuri. Am cunoscut multi oameni, de acest gen, din pacate.

Ok, am inteles, nu ma placi pe mine, sincer....deja, este ceva, mai mult decat obisnuit, la cate antipatii viscerale, a provocat "moaca" mea, acum....chiar ma doare in cot daca....sunt sau nu, simpatic, cuiva. Nu cer, decat respect, asa cum ofer si eu.

DAR, SA NU REALIZEZI CA, POTI SA NU FACI CA MINE, IN 99% DIN CAZURI, INSA....NU SI ATUNCI CAND, ESTE VORBA DE UN COPIL, SI...REALIZEZI CA, AM DREPTATE ????

N-am inteles niciodata, oamenii care.....isi pun ambitia, si cand este vorba de un copil.

Cei care, poate....va recunoasteti, in ceea ce am povestit, CREDETI-MA, habar nu aveti, cata scarba, puteti provoca, ca exemplare umane, atunci cand, alegeti sa va expuneti, pe langa ura viscerala, si....incapatanarea, fara margini.

Si....poate meditati, pentru ca....merita.

In plus, tineti minte:

NICIODATA, CAND ESTE VORBA DE UN COPIL LA MIJLOC, SA NU VA PUNETI AMBITIA, CU UN ADULT !!!

ESTE O IMBECILITATE....FARA MARGINI !!!!

AR TREBUI, CONDAMNATA PENAL !!! SI....NU GLUMESC !!! ESTE O CRIMA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu