...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 30 octombrie 2010

Azi, nu voi scrie nimic.

Buna ziua.

Azi, nu voi scrie nimic, pentru ca, sunt extrem de necajit.

Pe la ora 12, imediat dupa ce m-am trezit, baietelul meu, care se juca prin casa cu un ibric, s-a impiedicat si a cazut, cu fata in muchea de la "gura" ibricului, care l-a taiat pe fata, mai bine spus, de la baza nasului spre buza. O taietura destul de urata, de vreo 2 cm lungime, si....nu-mi iese din cap, figura plina de sange.

In fine, am plecat imediat, la spital, la Grigore Alexandrescu, l-a "cusut", iar acum, a adormit.

Sunt "negru" de suparare si....a fost o invatare de minte: COPIII TREBUIE SA SE JOACE CU JUCARII, NU CU LUCRURI PENTRU ADULTI, indiferent cat tipa, ca vor un anume lucru.

Un comentariu:

  1. imi pare rau pentru fiul tau! se pare ca azi e ziua accidentelor...nu stiu cum am reusit sa-mi rasucesc piciorul, cert este ca am o durere cumplita la genunchi si acum merg precum Hefaistos :(

    RăspundețiȘtergere