...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 20 octombrie 2010

Asta-i dorinta mea !

Buna ziua, dragilor :)

Abia m-am trezit (pe la ora 14), si....da, da, da...am dormit 12 ore, neintors :)

N-am mai dormit pana la ora 14, de nici nu mai stiu cata vreme. Insa...aseara, am tras o cearta zdravana cu consoarta, care nu a durat mai mult de cateva minute, insa....efectele asupra mea, au fost absolut devastatoare.

De peste 1 an de zile, fac tot ce este posibil, sa nu ma enervez si sa nu ma cert, stiind prea bine ca, sunt hipertensiv si am sistemul nervos facut "varza", iar in prezent, daca ma enervez si ma cert, cateva minute, imediat imi este rau.

Uite ca, aseara, pur si simplu, nu am putut sa ma abtin si....efectul, a fost devastator, pentru subsemnatul.

De un singur lucru imi pare rau, de faptul ca, IN CONTINUARE SUNT DOBITOC :)

Daca intr-o zi, o sa se intample ceea ce, m-au avertizat demult medicii, subsemnatul, o sa putrezeasca in pamant sau....in cel mai fericit caz, o sa devina o "leguma", iar consoarta mea, o s-o doara, fix in cur. :):)

Insa, sunt sigur ca, desi imi este foarte greu, sa devin un individ absolut nesimtit, care sa nu ma mai enerveze nimic, cred ca, usor, usor, am sa reusesc, pentru ca....BAIETELUL MEU, trebuie sa aiba un tata, si....nu o "leguma" sau...un tata decedat.

Hai, MIMOZELOR (se stiu ele), care, simtiti nevoia sa incepeti, cu "clisee" de genul, "Baiii, dar astea nu sunt lucruri, ce trebuiesc scrise pe blog", va sugerez, mai degraba, sa va uitati in "ograda" si viata voastra, unde.....se prea poate ca....CACATUL, sa fie, infinit mai mare si mai mirositor. :):)

Asta sunt, niciodata n-am sa fiu altfel, iar pe acest blog, dupa cum v-am spus, niciodata, nu vor exista "clisee" si....."zguduieli" inutile si aberante, ci....numai lucruri adevarate, chiar daca, de multe ori socante.

Dupa cum ati observat, pe acest blog, ma apuc si scriu, atunci cand ma "pocneste" cheful, indiferent ca, este ora 2 noaptea, ca...este ora 13, sau....22. :)

Cei care, imi acceseaza blogul, deja stiu ca....in niciun caz, nu se pot astepta la lucruri dragute si placute urechii, ci....la lucruri "dure", extrem de reale, chiar daca, majoritatea societatii, incearca pe cat se poate sa, le ignore.

Nu am un blog "comercial", nu scriu pe el zilnic, pentru ca...."trebuie", nu am comentarii scurte, nu aleg niciodata, sa vand iluzii, samd.

Cine vrea asa ceva, isi poate gasi cu usurinta, un blog, al multor femei cunoascute sau....mai putin cunoscute, care promit, tot felul de "raspunsuri" la intrebarile feminine, care promit ca te invata, cum sa fii si o manta excelenta pentru sot, dar....si o mama devotata, pentru copilul sau, si care....nu vor fi rusinate sa scrie intr-un comentariu de 15 randuri, numai inventii si fabulatii. (a se citi comentariul, scris acum ceva vreme "Sarcastic dar sincer"), unde am exemplificat, fara sa dezvalui numele blogului, ceea ce inseamna a fi...."comercial" si a castiga bani, pe spinarea "proastelor", care cred in "sabloane" si....cuvinte placute urechilor.

O amica de pe site, vorbind cu ea la telefon, imi sugera zilele trecute, sa incerc a-mi promova blogul si mai mult, prin postarea a nu stiu ce link-uri, si....alte proceduri.

Nu este o idee rea, din contra, insa....atunci cand am deschis acest blog, mi-am promis un singur lucru: CA VOI SCRIE SINCER SI IL VOI PROMOVA IN CEL MAI CLASIC STIL CU PUTINTA !!

Daca vreti sa intelegeti, ce inseamna "promovarea", in cel mai clasic stil cu putinta, cititi comentariul, scris acum cateva luni, "Publicitatea....din gura in gura".

Da, da, da....eu cred ca, cel mai sanatos mod de publicitate, este....PUBLICITATEA DIN GURA IN GURA !

Am mizat pe acest fapt si....voi miza, in continuare. Daca, cei care imi acceseaza blogul, vor simti ca, desi...limbajul este uneori extrem de dur, iar ceea ce este scris, destul de neplacut pentru "ochi" si "ureche", totusi....nu bat campii, atunci....cu siguranta, fara sa vrea, vor spune unui prieten, unui var, verisoara, sora, nora, bunic, bunica, samd.

Mai mult, intr-o zi, un distins domn, multumit de ceea ce a citit pe acest blog, mi-a propus sa imi promoveze blogul, pe nu stiu ce "platforma", insa....dupa cum v-am spus, nu am de ce s-o fac, avand o ideea fixa (desi, nu sunt prost), ca acest blog, sa fie promovat....DOAR DIN GURA IN GURA.

Asta-mi este dorinta, si....mizez, pe acest lucru.

Vreau sa demonstrez ca, chiar daca, infinit mai greu, un blog "dur" si neplacut ochiului si urechii, fara clisee stupide si promisiuni de tot cacatul, in final, poate dupa cativa ani, o sa castige batalia cu domnitele si domnii "intreprinzatori", care au inteles ca....daca scriu, "povestioare" placute urechii, ajung sa castige bani, din asa ceva.

NU, NU, NU....SUBSEMNATUL, NU VREA ACEST LUCRU !!!

Subsemnatul, de multe ori, o sa va fie antipatic, o sa scrie extrem de dur, o sa fie sarcastic, insa....REAL SI SINCER.

Cand am inceput sa scriu, nici prin cap nu-mi trecea ca, acest blog, o sa ajunga a fi citit, de sute de persoane. Sincer....nu credeam.

Cum probabil, peste niste ani, cand....poate, o sa fie citit, de mii si mii de persoane, tot asa....voi spune ca, atunci cand, era citit de cateva sute, nu credeam ca o sa ajunga, a fi citit, de mii si mii de oameni.

INSA, VREAU SA FIE PROMOVAT, NUMAI DIN GURA IN GURA...SI....DIN SUFLET IN SUFLET.

Fara niciun fel de "artificii" profesioniste.

Asta-i dorinta mea !!!

P.S. Tipa de pe site, care mi-a sugerat subiectul cu, "De ce, inseala femeia maritata, echilibrata si inteligenta?", mi-a mai trimis un sms, in care mi-a propus, un alt subiect, la fel de interesant:

"Ce zici de minciuni si secrete? Daca si cat sa le dezvalui? Si pana unde esti in stare sa le tolerezi?"

Maine, am sa comentez acest subiect, extrem de interesant!

Un comentariu: