...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 21 septembrie 2010

Poza nereala.

Buna dimineata, dragii mei!

Aseara, pe la ora 22,30, s-a intamplat ceva....ce urasc, a se intampla. S-A OPRIT CURENTUL. Subsemnatul, era conectat pe "net", la o sesiune de pariuri, si....din pacate, cu toate ca, tehnologia moderna a invadat si casuta mea, dobitoc cum sunt....aveam bateria la laptop, incarcata doar 25%. Noroc ca mi-au iesit pariurile, pana a murit bateria. Curentul, a revenit, dupa ora 1 noaptea, stiu acest lucru, pentru ca, la acea ora, m-am trezit sa beau apa si....tot bezna era. :):)

Azi, voi scrie, despre POZA NEREALA. In plus, nu voi menaja pe nimeni, asa cum deja se stie. Voi scrie, exact ceea ce gandesc.

Hai sa incepem, prin a defini, ce inseamna, un site de socializare. Si....oricat de ipocrit si iubitor de "sabloane" ai putea fi, cand vorbesti de un site de socializare, pe langa dorinta de a interactiona cu oameni, exista si anumite criterii de alegere.

Voi stiti prea bine, ca...nu sunt un "labagiu", care s-o "zgudui" cu vrajeli de genul "Eu comunic cu oricine".....sau...."Sufletul conteaza, nu fizicul"......sau....alte asemenea odioase "sabloane" de tot rahatul, caracteristice acestui popor, care....aproape ca a ajuns, la "coada" mapamondului, pentru ca a Europei, este de ani de zile.

Asadar, cand ne referim la criteriile de selectie, a unei persoane, cu care interactionam, primul si cel mai important criteriu, ramane....POZA.

Nu, nu, nu....pentru persoanele "Monument de ipocrizie", rog a nu incepe, cu aberatiile de genul...."Esti un superficial", pentru ca....asa superficial cum sunt, oricine tasteaza pe site "motanul232" si intra pe profilul meu, are ce sa citeasca, Slava Domnului, indiferent daca le considera lucruri pertinente sau....aberatii.

Asa ca, pana una alta, asa superficial cum sunt, in fiecare zi, imi aloc 2 ore, sa scriu pe blog un comentariu, in timp ce, stiti prea bine ca, daca deschizi profilele acelor persoane care imi spun mie ca sunt superficial, nu ai ce sa vezi.

Buuuun. Asadar, dpmdv....principalul criteriu de selectie, pe un site de socializare....ramane, POZA, indiferent cat de intelectuali si cititi suntem, bla, bla, bla.

Ca orice cetatean, care navigheaza pe un site de socializare, cred ca am si eu dreptul la o parere, vis-a-vis de POZE.

Aici, cred ca trebuie sa impart profilele de femei, in mai multe categorii:

a) femei casatorite, care....pe buna dreptate, nu pot posta o poza reala;

b) femei frumoase, cu o prezenta fizica agreabila, care posteaza un numar insemnat de poze, si....cel mai important, mereu....actualizat.

c) femei care au fost frumusele si au avut o prezenta fizica agreabila, in urma cu vreo 4-5 ani, si care....posteaza o singura fotografie, de la acea vreme, dar care...nu mai are absolut nicio legatura cu prezentul;

d) femei ce se cred uratele si sunt frustrate, care...considera ca, daca si-ar posta poza reala, nu le-ar apela decat disperatii dupa "pasarica", care ar fute orice, si....atunci, apeleaza la un grotesc siretlic, postand date nereale vis-a-vis de inaltime si greutate, plus....o poza nereala, evident, infatisant o femeie superba.

e) femei care, nu posteaza nicio poza la profil.

Daca spunem ca ne-am saturat de ipocrizie, hai sa spunem lucrurilor pe nume.

SINGURA CATEGORIE (!!!!), a femeilor care au o scuza pertinenta, pentru situatia in care au postat la profil, o poza nereala, sau....nu au poza, este....cea a femeilor casatorite. Acestea, trebuiesc intelese 100% si numai un dobitoc, poate sa comenteze ceva.

Hai, lasati vrajeala de "2lei", in cazul celor care sunteti tentati s-o "zguduiti" cu NOTORIETATEA si.....faptul ca va vad subalternii pe site, azi....cand personaje de prim rang politic si economic, au profile pe site-urile de socializare, cu poze reale, cu comentarii, cu "chat"....samd.

Aaaaa, ca mai exista domnite, care...au ajuns sefe, pentru buna prestatie in fata boss-ului......boss, care....la randu-i, are cont pe site-ul de socializare, si....daca ar vedea-o pe domnita in cauza, ii opreste accesul in patul sau, iar acest fapt se traduce imediat, prin....pierderea postului si a banutilor muuuuulti, a masinutei de firma, etc, etc.....asta, da, pot s-o inteleg.

Asadar, cred ca pana aici, am fost foarte clar. :)

Ce mai ramane? Pai, femeile care posteaza POZE NEREALE, datorita faptului ca....se cred uratele si fara sare si piper.

Hai, sa comentam un pic.

Personal, nu inteleg de ce o fac ! Nu, nu, nu....nu gasesc absolut nicio explicatie logica, in afara faptului ca sunt bolnave psihic (nu radeti, am sa explic imediat si veti vedea ca nu bat campii).

Uite, am sa ma dau pe mine, ca exemplu. Cunosc si am interactionat pe site, cu sute si sute de femei. In plus, mai este si blogul, citit in aceeasi masura, oricum....peste asteptarile mele.

Sa fim seriosi, credeti cumva ca, indiferent de cat de frumos si pertinent as scrie, de ce calitate umana as avea, m-ar baga cineva in seama, daca....cele 10-12 poze pe care le am atasate la profil, ar respinge?

Pentru "capetele patrate" fac o precizare !!!

NU MI-AU MURIT LAUDATORII SI....NICI NU AM SUSTINUT CA, SUNT VREUN "FAT FRUMOS" !!!!

Sunt mii de alti barbati pe site, care arata muuuult mai bine ca mine si sunt infinit mai atragatori, insa.....am spus doar atat:

POZELE MELE NU....RESPING.

Daca ar respinge, daca nu as avea o prezenta fizica placuta, va spun eu, nimeni nu m-ar baga in seama pe site si....nici blogul nu l-ar citi.

De aici, ce ar trebui sa invatam???

Faptul ca, oricine, care tasteaza "motanul232", MAI INTAI (!!!!)....se uita la poze si...apoi deschide blogul, imi raspunde la mesaj, continua discutia, etc, etc.

ORICUM O DAM....TOT POZELE RAMAN PRIMUL CRITERIU. :)

Acum, am sa explic, de ce nu inteleg, acele femei care, crezandu-se uratele si fara o prezenta fizica agreabila (nu am spus 90-60-90), totusi...aleg sa posteze poze nereale cu femei suberbe. Mai mult, am sa explic si de ce, le banuiesc de o boala psihica. :)

Ce inseamna sa fi uratica sau sa nu ai o prezenta fizica agreabila?

Daca despicam "firul in 4", o sa vedem, ca...sintagma de mai sus, imbraca foarte clar forma de...discutabil, de la caz la caz.

De ce spun acest lucru?

Pentru ca, dupa umila mea parere, orice om de pe pamant, isi are perechea sa, indiferent de calitatile fizice, si....ceea ce-mi place mie, poate nu-i place altuia, si.....viceversa.

Asadar, ce rezolvi, nepostand o poza reala?

Absolut nimic! Pentru ca, ma poti castiga prin dialog, insa, cand voi ajunge sa te vad in poza, ma iau cu mainile de cap, si....se naste un moment super penibil. Nu rezonez cu tine, deloc....din punct de vedere fizic.

Crezi ca, ma mai intereseaza ca...esti desteapta si m-ai castigat prin dialog?

CREDE-MA CA....NU !!!!

Mai mult, daca vreti sa fiu criminal de sincer, asa cum v-am obisnuit, o sa mai spun ceva, ce 99,9% din barbati, n-o s-o recunoasca niciodata:

Nu, numai ca nu mai conteaza, insa.....te si injur, printre dinti, spunand "Urata naibi, si....ce poza super, are atasata la profil".

ASTA-I PURUL ADEVAR, DRAGELE MELE !

Nu-l credeti? N-aveti decat. Puteti alege sa credeti, ce va spun toti labagiii, care put de ipocrizie.

Asa ca....logica mea, este total depasita !!!

Ce rezolvi, daca alegi sa postezi la profil o poza nereala, infatisand o femeie superba, cu care, tu....n-ai absolut nicio apropiere, cat de mica ????

EXISTA O SINGURA EXPLICATIE LOGICA ! UNICA !!!

Acele femei, desi nu par....pe acest "palier"....au o problema psihica.

Le excita si le provoaca multumire, sa vada cum "curg" mesajele si propunerile de intalnire, isterie, creata de acea poza nereala, infatisand o femeie frumoasa.

Si....se "hranesc" si ele, cu acest "surogat", constiente fiind ca, odata ce si-ar declina identidatea, mesajele s-ar opri, implicit si...propunerile de intalnire.

Personal, in cei 3 ani pe site, am avut "n" situatii, super penibile, in care.....dupa ce discutam si eram entuziasmat de un dialog, imi trimitea poze pe mess sau mail, si....ma luam cu mainile de cap, de cele mai multe ori, fiind total respins de pozele trimise.

Si...atunci, se nastea o situatie super penibila. Pentru ca, distinsa doamna, ma mai si intreba "Ce parere ai?". :)

Asa ca, INFINIT MAI CORECT, imi pare ca, aceasta procedura de "rahat", cu postarea de poze nereale, infatisand femei superbe, sa fie eliminata. Pentru ca, oricum nu duce nicaieri, din contra....pe termen lung, adanceste si mai mult frustrarea.

Hai, sa glumesc un pic, si....poate o sa va dati seama de penibil.

Toata lumea a auzit de David Beckham, vestitul fotbalist. Ani de zile, in orice reclama la lengerie intima pe care a facut-o, a fost "aranjat" incat sa para ca are o "scula" zdravana. :)

Asta, pana intr-o zi, acum vreun an si jumatate, cand....o jurnalista cu tupeu, de la un ziar de scandal, a prins momentul, cand fotbalistul dadea un interviu si....la apucat de "scula", dupa care....a inceput sa tipe, "Minte, minte, o are mica" :)

Toate ziarele, au vuit timp de 1 saptamana, ca....David Beckham, nu este nici pe departe asa de "dotat", precum apare in reclame.

Asadar, FALSA IMPRESIE....nu duce absolut nicaieri. Tot in acel punct al realitatii, ajungi, mai devreme sau mai tarziu.

Pana la urma, sa nu uitam, fiecare om, este frumos in felul sau !!!

Si....hai sa va mai dau un pont, care....poate sa incurajeze, acel "segment" de femei ce au impresia ca sunt uratele si nu se pot compara cu "peisele".

SA TINETI MINTE, DE LA "MOTANUL232" !!!

Cele mai nefericite femei, sunt exact acele femei superbe. Am cunoscut multe la viata mea, insa....in afara de a ma culca cu ele, nu m-a interesat altceva.

Pentru simplul motiv ca.....erau doar "trofee". Asa ca, nu le invidiati si...nu va luati, nici dupa aparenta fericire, afisata. Ce este in sufletul lor, numai ele stiu.

Iar, atunci cand am iubit (de 2 ori in viata), am iubit....femei absolut normale, care nu excelau prin fizic. Erau, chiar daca peste medie, totusi....femei absolut normale.

Acum, chiar nu ma mai intereseaza "piesele", pentru ca....mi-am facut de mult timp...."plinul", mi-am satisfacut orgoliul, si....din acest motiv, imi si permit sa vorbesc deschis, si....sa recunosc, ceea ce 99% din barbati, nu vor recunoaste, nici arsi cu tigarea :)

In final, o sugestie, pentru acel segment de femei, care se cred, tare uratele si....apeleaza la siretlicul cu poza nereala, reprezentand o femeie frumoasa:

Decat sa va multumiti cu o satisfactie de rahat, atunci cand vedeti cum "curg" mesajele si invitatiile, mai bine va uitati in oglinda, si....analizati cu corectitudine, care va sunt punctele "forte" (nu se poate, in afara GRASELOR NESIMTITE, orice femeie care are o greutate rezonabila, are ceva frumos).

Exemplu:

Aveti glezne frumoase, insa.....trasaturile fetei, nu sunt tocmai "ok". Nicio problema, incercati sa maximizati "calitatea". Asta presupune, ca intotdeauna sa purtati pantofi cu toc, eleganti, care sa va scoata picioarele in evidenta. Daca invatati sa fiti si senzuale (senzualitatea, n-are nicio legatura cu frumusetea, infinit mai mult...tine, de gestica, tinuta, exprimare, privire)....atunci, lucrurile devin muuuuult mai pozitive.

Nu uitati manichiura si pedichiura. Este extrem de importanta !!!

Intr-o zi, am fost la o banca sa-mi platesc o factura. Erau 3 functionare "bune" rau, iar la casierie....era o femeie cu o manichiura impecabila, insa....nu la fel de "piesa" ca celelalte 3 colege.

Daca, in acel moment, mi-ar fi spus cineva sa aleg, cu cine sa beau o cafea, 100% as fi ales-o pe tipa de la casierie, cea cu manichiura impecabila, chiar daca....nu arata asa bine ca....celelalte 3 tipe.

Celelalte 3 tipe, aratau "brici" ca si "forme", insa....nu-mi placeau mainile lor si....nici la manichiura nu excelau.

Nu intotdeuna, frumusetea si "formele" beton....inseamna totul.

INSA, O PREZENTA FIZICA AGREABILA....CU SIGURANTA !!!

Un comentariu:

  1. Foarte interesant si pertinent comentariul... sper ca nu se schimba in nici un fel datele problemei cand este vorba despre profilele barbatilor...si pozele lor cu brad pitt sau alt super barbat sau mai rau cu vreo maciuca sculata... sunt curioasa sa aflu parerea ta si despre aceste specimene...

    RăspundețiȘtergere