...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 2 septembrie 2010

In sfarsit....dupa 1 an.

Buna seara dragii mei.

Ma uit la ceas, este 23:15, si....peste cateva ore am sa plec spre Delta Dunarii. Ma simt foarte bine, tocmai m-am uitat la un film cu Steven Segal (la naiba, recunosc ca desi...destul de siropoase, imi place foarte mult actorul, asa ca nu ratez niciun film, cand este difuzat), mi-am pregatit "catrafusele" pentru drum, l-am dadacit pe baietelul meu, sa fie cuminte, cele 3 zile in care voi lipsi (si...se uita extrem de plictisit si ironic la mine), iar acum....mi-am spus, sa mai scriu cateva randuri.

Recunosc, abia astept sa plec in Delta. Ultima data, am fost anul trecut (culmea ironiei, pe 4 septembrie)....iar acum plec pe 3 septembrie. De ce tin minte? Pentru ca.....am o memorie foarte, foarte buna. :)

Eeeee, de anul trecut, din septembrie si pana azi....fix 1 an, am salivat sa ajung in Delta. Pur si simplu, am salivat, insa.....am facut-o degeaba, pt ca......n-am reusit sa ajung.

Problema cea mai mare a fost ca, micutul grup cu care ma duceam in Delta in anii 2006-2007 si.....exceland in 2008 (an in care din luna mai si pana in septembrie, m-am dus aproape saptamanal in weekenduri)....s-a destramat.

Motivele pentru care s-a destramat micutul grup, n-ar avea niciun fel de importanta pentru voi, a le trece acum in "revista", insa....pun ramasag ca, dintre toti membri grupului, eu am resimtit cel mai tare. Nu prezint acum si argumentatia pentru care spun acest lucru, insa....stiti bine ca, nu-mi place sa fiu penibil si....cand spun ceva, am si argumente.

Cu un singur membru al grupului (si cel mai vechi), ma mai intalnesc in prezent, mai vorbim, mai facem anumite chestii impreuna, insa....cu o tenacitate demna de o cauza mai buna, distinsul domn, m-a "aburit" la greu, in ultimii 2 ani de zile, in ceea ce priveste Delta.

In 2009, pe la sfarsitul lunii aprilie, este drept, trecand printr-un moment extrem de greu (dar coincidenta a fost sa trec si eu exact in aceeasi perioada, tot printr-un moment care m-a trantit la pamant), mi-a spus:

"Mircea, anul asta este compromis, insa la anul (adica 2010), o sa recuperam, tot ce pierdem anul asta".

Nu indraznesc a pune ramasag, insa....asa, cu jumatate de gura, afirm totusi ca....atunci, la sfarsitul lui aprilie 2009, cred ca eu eram mult mai daramat ca el si.....efectiv ma taram ca un caine.

Insa, n-am avut ce sa fac si....am acceptat ce mi-a spus, indreptandu-mi sperantele spre acest an.

A trecut anul 2009 (un an extrem de greu pentru mine), si....a inceput 2010. Din nou, distinsul domn, cel mai vechi membru al grupului, tot prin luna aprilie, mi-a dat din nou cu "bata" in cap, anulandu-mi toate asteptarile, cand a repetat sintagma:

"Mircea, anul acesta este compromis, insa....la anul o sa recuperam" :)

Adica....in 2011 :):)

Asta-i viata, din nou...am acceptat, si....mi-am pierdut orice speranta ca voi mai ajunge anul acesta in Delta.

A venit 1 august, cand a fost ziua mea si....mi-am spus ca, incercarea moarte n-are.

Am inceput cu un prieten pe care-l cunosc de peste 30 de ani. I-am propus sa mergem in Delta de ziua mea, insa....a inceput sa-mi dea din "top" ca: nu are bani, ca nu stiu ce naiba are de facut, stiti voi, textele clasice ale "profitorului", asteptad sa rostesc aceeasi sintagma, pe care o rosteam in 2008, cand a mers cu mine in Delta:

"Lasa mai, ne descurcam noi cu banii"...chiar daca acest lucru insemna ca, la intrarea pe Autostrada Soarelui, sa ma opresc la un bancomat si sa "suplimentez" bancnotele de 100 ron pe care le luam cu mine in Delta :):)

Insa, n-am rostit sintagma, pt ca.....spre deosebire de alti ani, acum....am un pici de 1 an si 2 luni. Asta o data, iar a doua oara, pentru ca....stiu, asa cum am stiut intotdeauna, ca este o minciuna, in realitate, respectivul, are mai multi bani ca mine, insa....incearca sa profite pe "slabiciunea" mea cu Delta.

Apoi, m-am indreptat catre sora mea si sotul ei. Prima data am vorbit cu el, care...a parut destul de incantat de idee, punand o singura conditie, sa mergem cat mai in "inima" Deltei.

Insa, la final, a rostit: Acum, sa vorbesc si cu sotia" (adica sora mea), si....cum era vorba de sora mea geamana, am spus ca vorbesc eu cu ea. :):)

Am mers la ea acasa, ocazie cu care am mancat o ciorba de vacuta extraordinara si....i-am propus. Pe 1 august, era si ziua ei. Dupa privire, desi....bine disimulata, am stiut din "start" ca....totul o sa "cada".

Insa, a spus un "Mdaaa, hai ca poate mergem, stai sa vorbesc si cu sotul" (cu care vorbisem eu).....si....iti spun".

A doua zi dimineata, m-am trezit cu ea la usa, si....nici nu a intrat in casa, cand mi-a spus:

"Mircea, sa stii ca noi nu mergem in Delta".

Dupa care a inceput sa argumenteze si de ce, insa....am oprit-o, pentru ca, nu mai suportam sa mai aud aceleasi "placi" cu....cheltuiala (ei au destui bani), cu....plecatul la mare care urma peste 2 saptamani, dar....unde mergeam si eu, samd. Nu de alta, insa....sora mea, desi o iubesc extrem de tare, si....as face orice pentru ea, nu prea exceleaza cu inteligenta, cufundandu-se de multe ori in penibil. :)

Si...uite asa, am ajuns la cel mai vechi membru al grupului, caruia i-am propus si lui. Vorbeam la telefon, m-a ascultat si....nici macar nu a spus "ok....hai sa vedem". Adica, am vorbit singur ca televizorul.

Cu el, situatia este speciala, si....cei care au citit blogul de la inceput, poate isi mai aduc aminte de un comentariu, scris printre primele ("Braconajul...de toate felurile"), in care am povestit despre apetenta domnului, pentru a bracona cu curent electric (asa ii intrase in cap sa faca), insa....dublata de nemultumirea ca....aflati in Delta, nu mai prindem crapi, folosind ustensile conventionale (lansete). :):)

Asa ca, dragii mei, si pe 1 august, mi-am pus "pofta in cui", deja acceptand ca....anul acesta, nu voi mai vedea Delta.

Am plecat la mare (impreuna cu sora mea si sotul ei), unde....tot datorita "perlelor" comportamentale ale distinsei mele surioare gemene, a fost un "fiasco" in ceea ce priveste concediul ei si al sotului sau, intorcandu-se dupa 2 zile in Bucuresti, deoarece baietelul lor, avea 39 de grade (poate o sa povestesc altadata) si....dupa ce au cheltuit vreo 20 de milioane in 2 zile, bani aruncati pe apa sambetei.

INSA...MINUNEA S-A PRODUS. :):)

In timp ce eram la mare, m-a sunat sotul surorii mele (deja ajunsesera in Buc) sa-mi propuna sa mergem in Delta in weekendul 28-29 august. Ghinion....pe 28 august, trebuia sa ma duc la o nunta, asa ca i-am spus sa amanam o saptamana, adica....weekendul acesta.

Amandoi....am pus cate o conditie.

EU...sa plecam de joi noapte, ca sa stam in perioada vineri-duminica.

CUMNATUL MEU.....sa nu o ia si pe sora mea, ma rog...argumentand, sa mergem asa...ca "baietii".

Am inceput sa rad, asigurandu-l ca....nu mai trebuie sa argumenteze, incercand sa "indulceasca" conditia pusa, pentru ca....pe langa faptul ca sunt perfect de acord, IL SI INTELEG PERFECT :):)

Daca mergea si surioara mea geamana, adica....sotioara lui, riscul ca totul sa se transforme intr-un "fiasco" era extrem de ridicat, iar eu....nu-mi permiteam acest risc :):)

La randu-i, a fost si el de acord cu conditia mea, de a pleca de joi noaptea, asa ca, ne-am inteles in 5 minute. Mi-a spus ca, o sa mai mearga un prieten de-al sau, si....i-am spus ca este foarte bine.

Acum 2 zile, am avut ceva emotii, pentru ca, cumnatelul meu m-a intrebat unde mergem, si....i-am dat o adresa de internet, unde poate viziona "galeria foto" care prezinta pensiunea unde mergem. Pe el, nu-i interesa atat de tare, insa....prietenul sau, vroia ca macar sa stie unde o sa mergem.

Dupa 1 ora, ma suna din nou cumnatelul si imi spune:

"Mircea, poti sa dai telefon si....in loc de camera single, sa luam 2 camere duble?"

Initial, am rezervat o camera dubla (pentru cumnatel si prietenul sau) si un single pentru subsemnatul.

Bineinteles ca puteam sa dau telefon insa....am intrebat si eu, de ce?

Atunci, am primit o lovitura naucitoare :):)

Sotia prietenului cumnatului meu, vroia sa mearga si ea. In acel moment, am realizat ca....atunci cand i-am dat adresa de internet, unde putea sa vada unde mergem, practic....am condamnat la "fiasco", toate cele 3 zile ce urma sa le petrecem in Delta. :):)

Sotioara prietenului, initial....probabil ca credea, ca mergem in "salbaticie", stam in vreo spelunca, si....cand a vazut unde mergem, a vrut si ea.

Acest lucru, insemna dezastrul, pentru ca....sotioara prietenului, seamana extrem de bine cu surioara mea, care....greu poate fi multumita.

Norocul mi-a fost ca, desi am spus "Ok, am sa sun".....cumnatelul meu, a inteles repede "PERICOLUL" si....luand legatura cu prietenul sau, au gasit argumentatia corecta sa indrepte lucrurile :)

Si...sotioara....ramane acasa. :):)

Daca ar fi auzit surioara mea ca.....sotia prietenului merge si ea, in mod automat, ar fi spus ca vrea si ea sa mearga :)

Ceea ce, din fericire pentru mine, cumnatul meu, a inteles foarte repede "pericolul" ca cele petrecute la mare sa se repete, asa ca......a rezolvat mica "problema" aparuta :)

Eu, i-am spus clar..."Mai cumnate, prietenul tau poate sa vina cu orice femeie din lume, dar....nu cu sotia. Si tu....poti sa vii cu orice femeie, sunt mut ca un peste, este treaba ta, insa.....FII BLAND SI NU-MI STRICA ACESTE 3 ZILE, riscand s-o iei pe mofturoasa de surioara a mea :)

Si....uite asa, ma uit la ceas si....vad ca este ora 0:15. La ora 5, deja voi fi pe Autostrada Soarelui, cu destinatia....Delta :)

Mmmmmmmmm.....abia astept :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu