...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 17 septembrie 2010

Femeia, la...volan.

Buna dimineata.

Din nou, o dimineata absolut superba de toamna. Raman la parerea ca, primavara si toamna, sunt cele mai frumoase anotimpuri, chiar daca, sunt nascut pe 1 august.

Azi, mi-am propus sa abordez un subiect, extrem de sensibil, si....chiar voi incerca sa fiu obiectiv....extrem de obiectiv. Dar, foarte important este ca si cei care vor citi acest cometariu sa fie la fel de obiectivi. :)

In ultima vreme, s-a tot facut "tapaj", vis-a-vis de amploarea luata de un fenomen, intalnit pe drumurile tarii.

AGRESAREA FEMEILOR CARE SUNT LA VOLAN.

Ultimul caz, si....de departe cel mai "notoriu", cel al doamnei din C-ta, care conform spuselor acesteia, a fost agresata, atat verbal cat si fizic de....fratele celui mai important om al tarii.

Ca tot omul, nu detin informatii despre acest caz, in afara acelora prezentate de televiziuni, radiouri si ziare, insa....tocmai pentru ca, avem de-a face cu....cuvantul unei persoane, impotriva cuvantului altei persoane, trebuie sa analizam cu finete.

Hai sa analizam, pe scurt, declaratiile celor doi impricinati:

a) doamna din C-ta, a declarat ca, pe nepusa masa, fara a fi gresit, un participant la trafic, care conducea un Mercedes, i-a blocat calea, s-a dat jos din masina si intr-un potop de injuraturi, i-a tras o palma.

b) fratele celui mai important om din tara, a declarat ca, a avut un diferent cu o participanta la trafic, care l-a injurat si i-a aratat semnul cu "degetul in sus", insa....n-a agresat-o fizic.

In acelasi timp, ambele personaje, neaga declaratiile celuilalt: doamna spune ca nu l-a injurat si nu i-a aratat vreun semn cu "degetul", iar domnul spune ca n-a lovit-o si nici n-a injurat-o.

Acum, dupa ce i-am vazut pe amandoi, ca cititor de presa si consumator de informatie televizata, am si eu dreptul, la o parere.

REPET....ESTE DOAR O PARERE !!!

Din punctul meu de vedere, fara a avea dovezi (cred ca nimeni nu va reusi sa le aiba), cred ca....doamna l-a injurat si i-a aratat semnul cu "degetul in sus", iar domnul, ofensat....i-a blocat masina, a injurat-o la randu-i si....cel mai probabil, i-a carpit si una peste ochi.

INSA....VA SPUN SINCER, DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, AMBII AU ACEEASI VINA.

M-am uitat la distinsa doamna din C-ta, si....dupa, mai mult de 10 ani, de cand conduc masina zi de zi, deja cunosc destul de bine, profilul unei femei obraznice si care are un comportament agresiv la volan.

Doamna in cauza, desi....cand a aparut la televizor, incerca sa para o femeie fina si rafinata, nu stiu...ceva in privirea ei, mi-a indus clar senzatia ca....este foarte familiarizata cu injuraturile la volan si....gesturile obscene.

De domnul in cauza, nici nu mai fac vreo referire, chiar daca poarta ochelari, in mod clar se simte in privirea lui, o doza insemnata de agresivitate si....ma feresc a spune mitocanie.

Insa, sa fim seriosi, nu ar fi existat acel caz de la C-ta, daca, acea doamna, atunci cand a fost claxonata si....poate chiar injurata de acel domn, nu ar fi reactionat intr-un mod, care, nici pe departe, nu face cinste unei....doamne.

Asta este valabil si intre barbati. In momentul in care, un idiot trece pe langa tine si te injura, daca te cobori la nivelul sau si procedezi in consecinta, atunci...trebuie sa-ti asumi si riscurile ce decurg, daca situatia escaladeaza, transformandu-se intr-o "bataie", de unde....poti iesi invingator sau..."sifonat".

As vrea sa ma intelegeti perfect si...sa nu ma banuiti de misoginism !!!!

Atat vreau sa spun....din pacate, femeile din ziua de azi, nu mai stiu sa fie, DOAMNE !!!!

Mai cu seama, cand sunt la volan, se comporta exact ca barbatii. Ok, ok, ok, au nervi, datorita traficului si aglomeratiei. Sunt absolut de acord, si....asa cum, barbatii au dreptul, asa au dreptul si femeile.

Insa, va intreb eu, de cate ori ati auzit o femeie, care sa-si mai verse nervii, sub una din urmatoarele, forme ?

- du-te dracului de idiot

- esti un bou

- nesimtitule

- sa-ti fie rusine, animalule

Nuuuu, deja aceste sintagme nu mai exista in vocabularul domnelor de la volan, ci....altele mult mai "grave", pe care le-am auzit cu urechile mele si, nu pot fi reproduse.

Acum, va intreb eu, care mai este diferenta intre aceste doamne de la volan si...fatucile de la bordelurile de pe Matasari, care stau "ciorchine" la poarta si cand treci cu masina prin acea zona, auzindu-le cum se injura, iti vine sa vomiti???

Chiar nu sunt misogin, si....in existenta mea, infinit mai mult, am interactionat cu femeile decat cu barbatii. In plus, fac parte din acea categorie infima, care...intotdeuna, am considerat femeie, mai "sus" decat barbatul, din toate punctele de vedere, iar ca ultim argument, desi pentru multi insignifiant....am o sora geamana.

Insa, din pacate, femeie din ziua de azi, in general, dar mai ales, atunci cand sunt la volan, sunt infinit mai apropiate comportamental de "combinatorii," care erau pe vremuri in fata caselor de schimb valutar, decat....de mamele noastre, care....in mare parte, au fost si sunt, niste doamne.

Si...nu este singurul factor negativ, in comportamentul femeilor la volan.

Deja, din ce in ce mai multi participanti la trafic, au inteles un lucru extrem de important, pentru conditiile, de multe ori cumplite, in care suntem nevoiti sa sofam.

Anume faptul ca, FIECARE DINTRE NOI, gresim, pe rand, "taind" calea unui participant la trafic, sau....suntem pe o straduta laterala si numai prin bunavointa unuia care este in coloana pe drumul principal, putem sa intram si noi, sau....cand la semafor, incercam sa schimbam banda, tot prin bunavoina unuia, reusim sa trecem de pe o banda pe alta, samd.

Cel mai important lucru, este sa stim a recunoaste, cand am gresit, sa facem acel semn cu "avariile", atat de multumire cat si de "scuza-ma, stiu am gresit".

Ce am observat in trafic ? :)

Cu exceptia prototipului de parvenit care conduce o masina de 60-70 de mii de euro, sau...a taranoiului de 50-55 de ani, care extrem de rar, vor da, vreo dovada de culanta in trafic, mai este o categorie destul de insemnata.

Fara a generaliza, totusi, sunt obligat s-o amintesc...FEMEILE.

In proportie de 75%, femeile, sunt extrem de rele, nu te-ar lasa, Doamne Fereste, sa schimbi banda, chiar daca ai semnalizat si astepti, un semn de bunavointa din partea lor, nebagandu-te ca nesimtitul, sau....daca le lasi tu pe ele, nici vorba sa-ti faca cu avariile, considerand ca...li se cuvenea gestul tau de amabilitate, sau....acea categorie care, o vezi in oglinda retrovizoare cum aceelereaza, numai sa nu-ti dea voia sa schimbi banda sau sa le depasesti, iar ulterior, cand totusi le depasesti, vezi ca merg cu 40 km/ora, etc, etc, etc.

Tot ce am precizat mai sus, nu sunt "baliverne", ci....pentru cei cu o minima ratiune si constiinta, reprezinta realitatea.

In final, raman la concluzia ca, desi....fenomenul FEMEILOR CARE SUNT AGRESATE CAND CONDUC, din pacate, creste simtitor, in acelasi timp, si....agresivitatea si mitocania femeilor de la volan, creste exponential.

Si...din nefericire pentru ele, exista si "altfel" de barbati, decat subsemnatul, care...chiar si atunci cand una dintre ele, si-a bagat "..." in mama, culmea....pe prostia ei din trafic, eu neavand nicio vina, i-am zambit si i-am aratat obrazul, ocazie cu care, am mai auzit un "dute-n mortii matii".

Altii, mai "barbati" ca mine, odata ce le arunci "manusa", reactioneaza in consecinta si....credeti-ma pe cuvant, faptul ca usile sunt blocate, nu reprezinta o garantie pentru siguranta fizica a impricinatelor. :) De masina, care sigur o sa incaseze cateva "picioare", nici nu mai vorbesc. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu