...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 1 octombrie 2010

CAND ESTI...DOBITOC.

Buna dimineata, poate, pentru voi.....pentru mine, nu atat de "buna". :)

Cat este ceasul? Ma uit, si vad, ca este 9:38.

Acum, cand scriu acest comentariu, trebuia sa fiu, cel mai probabil in Tulcea, la locul de unde imi cumpar momeli pentru pescuit, daca nu....deja in salupa pe Dunare, sau....sa fi ajuns, chiar la pensiune.

Insa, dupa cum spuneam intr-un comentariu anterior, cu toate ca urasc sa fiu DOBITOC, de foarte multe ori imi iese, extrem de bine. :)

Mi-a iesit perfect, si acum 2 zile cand....eram in masina cu consoarta mea, si....vazand in ce hal ploua, m-a mancat in fund sa pun o intrebeare:

"Oare, asa o ploua si in weekend?"

Cine m-a pus sa intreb, n-as putea spune, insa....mai bine taceam. :):)

Raspunsul primit, de la consoarta mea, a fost, textual, dupa cum urmeaza:

"Daaa, astia au spus ca o sa ploua si sambata si duminica, si....vor fi 8 grade".

Fratilor, eu n-am multa scola, si aceea facuta cu forcepsul, insa....in viziunea mea, cand am auzit "ASTIA".....fara doar si poate, am fost convins ca, se refera la.....cei care prezinta "meteo".

Auzind ce mi-a spus consoarta mea, si....coroborat, cu....un alt moment nefericit, anume ca, ajuns acasa, am intrebat-o si pe bunica piciului meu, daca....asa este, si...in weekend o sa ploua si vor fi 8 grade (confirmandu-mi si ea), l-am sunat pe cumnatelul meu (sotul surorii mele), spunandu-i "vestile rele".

Acesta, crezandu-ma, a sunat si el, l-a randu-i, pe prietenul sau, care trebuia sa mearga cu noi, si.....am contramandat totul, pe saptamana viitoare sau....cealalta. :)

Azi, dupa ce m-am trezit, uitandu-ma pe geam, am vazut ca soarele dadea sa iasa, iar.....deja la 8:15 era in toata spelndoarea sa, pe cer, asa ca.....fiind tot in masina cu consoarta, o intreb:

"Cum, naiba, o sa ploua in weekend, cand uite ce soare frumos este azi?"

Ea, ma priveste si imi spune:

"Asa, s-a anuntat".

Moment, in care....intreb:

"Mai, ai vazut cu ochii tai, ca...s-a anuntat ploaie in weekend si...8 grade?"

Raspunsul primit, a fost "garantia" ca, din nou, mi-a iesit perfect a fi...UN DOBITOC:

"Nuuu, n-am vazut eu, ca nu m-am uitat la "meteo", insa...asa am auzit de la niste colege".

Nu va mai spun ca, in acel moment, tensiunea mi s-a ridicat si....am simtit cum incep sa-mi friga obrajii. Intre timp, am ajuns la locul unde, consoarta, trebuia sa coboare, iar....intorcandu-ma spre casa, am avut ocazia sa ascult stirile despre vreme, la radio, in masina.

"Vreme frumoasa, fara sanse de ploaie in weekend. Vor fi 18 grade."

Da, asa este....vor fi si....cele 8 grade, insa...noaptea. :):)

Dar, ca....cutitul, sa fie intors perfect in rana, trebuia sa se mai intample ceva. :)

Ajung acasa si....deschid site-ul. Printre mesajele primite, gasesc un mesaj de la o tipa, cu care mai vorbisem, insa...nu stiu amanunte, pentru ca....are o poza nereala la profil.

Si....imi spune, printre altele:

"iar maine, ne-am hotarat sa plecam (cu niste prieteni- sublinierea mea) iar in delta ...de data asta la muringhiol sau la dunavatu de jos....acolo are un cunoscut un vapor pe care te poti caza...conditiile sunt super...iar la pescuit ne duce el cu barcile.....".

Nici daca vroia, nu-mi strica dimineata in asa hal. :):)

Paiiii, eu trebuia sa fiu in Delta, cand am citit mesajul de la ea, si....dupa ce, din nou, mi-a iesit perfect, a fi un DOBITOC, sa mai citesc si asa ceva....deja, este prea mult.

Asa ca....m-am hotarat, daaaaa....actionez instinctual. :)

Daca acea tipa, apare azi, in timp util, pe site, am s-o intreb, unde merge mai exact, si....daca conditiile de cazare si masa, imi vor conveni, am sa-i fac o propunere.

DAAAAAA......SA MA IA SI PE MINE !!!!

Sa-si intrebe prietenii, daca au ceva impotriva, sa merga si "motanul232", si.....daca n-or avea prejudecati, maine....voi fi in Delta.

Daca primesc un raspuns afirmativ, si....daca imi place, ce aud, despre cazare si masa, il sun si pe cumnatelul meu, il intreb daca ma insoteste, daca vrea...bine....daca nu vrea, iarasi bine, insa....EU....ma duc. :)

Nu-mi fac absolut nicio problema ca nu cunosc pe nimeni din acel grup, am fost eu la nunti, singur, unde nu cunosteam pe nimeni, si.....dupa cateva ore, deja cunosteam "n" persoane. :)

Ramane sa vad, daca...tipa, apare in timp util pe site, daca ea si prietenii ei, nu au "prejudecati" si....cel mai important, daca o sa-mi placa, ce aud, despre locul unde se vor caza si vor manca. :)

ORICUM....V-AM SPUS CA URASC A FI UN DOBITOC, DAR....DE ATATEA ORI, IMI IESE ATAT DE BINE ! :):)

Pan una, alta.....fiul meu, si-a gasit o joaca, care....ma calca pe "nervi" :)

Nu credeti? Pai, priviti!



Mda....mai nou, a descoperit, prin casa, un banal....cos de rufe. :)

Bunicuta lui, a avut ideea, sa-l puna in cos si....sa-l traga pe parchet, prin casa.

I-a placut piciului, de minune, insa....bunicuta, l-a tras vreo 5 minute, iar eu...de cateva zile, il trag cate o jumatate de ora. In caz ca ma opresc, incepe sa "zbiere" cat il tine gura. :)

Asa ca, fac ture prin casa, in timp ce piciul, rade la mine, canta "aaaaaa, aaaaaaa, aaaa" si....este foarte amuzat :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu