...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 29 septembrie 2010

Aparitia...."SEMNELOR".

Buna ziua, dragii mei !

Hai, ca....azi, sunt in intarziere, altadata, la ora asta....deja scrisesem comentariul. In plus, trebuie sa ma apuc repede de treaba, pt ca....am multe de scris.

Dupa cum am promis, voi face public, rezultatul, la intrebarea pe care v-am pus-o ieri, si...imi voi prezenta parerea, despre APARITIA "SEMNELOR" IN COMPORTAMENTUL MINCINOSULUI, care, daca stiti sa le cititi, sunt infinit mai importante, decat....orice cuvinte sau gesturi :)

Asadar, ieri, v-am intrebat daca, credeti ca....."pistolarul", dupa ce a cunoscut o alta femeie, i-a spus ca, n-are niciun merit, pentru faptul ca, apartamentul sau, este extrem de frumos aranjat, ci....se datoreaza unei femei, care....pentru VISUL de a avea o relatie serioasa cu acesta, a pus la "bataie", 10.000 euro?

REZULTATUL: am primit 27 de sms-uri, toate parerile fiind ca....NU I-A SPUS :)

Unul dintre sms-uri, chiar m-a facut sa rad, si....il voi reda cu "copy si paste":

"Mirciulica, de ce pui intrebari retorice? Normal ca nu i-a spus."

Fara discutie, ca....doamna sau domnul (nu stiu sexul expeditorul), care mi-a trimis acel sms, a avut perfecta dreptate. Citind sms-ul, mi-am dat seama ca, in mod clar, am pus o intrebare absolut retorica. :)

Ok...acum, sa discutam despre APARITIA "SEMNELOR" IN COMPORTAMENTUL MINCINOSULUI, pe care un "gps" bine pus la punct, nu are cum sa nu le observe.

Nu stiu cat de bine voi reusi, insa....am sa incerc sa "impletesc" armonios, sirul de argumente "teoretice" cu....desfasurarea cazului prezentat in comentariul de ieri dimineata.

Ca sa-mi fie mai usor, in exprimare, hai sa hotaram, a o numi pe doamna, de care va vorbeam ieri, "Mihaela"....cu toate ca, in mod clar, n-o cheama asa.

Asadar, sa ne imaginam ca, o femeie, tocmai a cunoscut un barbat interesant. Concluzia de "barbat interesant", fara doar si poate, pentru inceput, are la baza doar....atractia fizica (asta este clar).

Exact asa s-a intamplat si cu doamna Mihaela, cand l-a reintalnit, la biserica, in Vinerea Mare, pe domnul "pistolar", pe care-l cunoscuse candva, prin intermediul unor amici, intr-un club.

Dupa o discutie de 10 minute (in general, banalitati), tocmai....acea atractie fizica, face o femeie sa accepte a raspunde pozitiv, solicitarii venite din partea barbatului, cu privire la schimbarea de numere de telefon.

Cel mai probabil, asa s-a intamplat si in cazul doamnei Mihaela.

Ulterior, ce se intampla? Doamna, primeste un telefon de la respectivul, care....o invita la o cafea, pe care, bineinteles ca o accepta. Mai mult ca sigur, si....doamna Mihaela, a primit acea invitatie, pe care a acceptat-o.

Eeeee, acum....odata cu acceptarea invitatie la o "cafea", vine si primul moment in care, o femeie, isi poate pune la treaba "gps-ul" (asta in caz ca-l are, pus bine la punct).

Aici, din pacate, doamna Mihaela (ca multe alte femei), in ciuda faptului ca a fost inzestrata de la Dumnezeu cu mult creier, si...cu aptitudini impresionante, nu a avut ce sa puna sa "lucreze", pentru ca....fiind o femeie frumoasa si....de-a lungul anilor, "imbratisand" cu mult drag sintagma conform careia, "A-ti bate capul sa despici firul in 4, este o mare pierdere de vreme", in mod evident....nu avea cum sa posede un "GPS" performant.

Si atunci, tot...DIN PACATE...a fost primul moment, in care, "scorul", a devenit 1-0, pentru domnul "pistolar".

De ce spun acest lucru?

Pai...hai sa ne imaginam, ce a facut, domnul "pistolar", atunci cand a cunoscut o alta domnita, dupa despartirea de Mihaela.

Invariabil, s-a prezentat la fel de sarmant, iar....cand a venit vorba de apartamentul sau, extrem de dragut aranjat, dupa cum si voi ati fost de acord, a evitat total sa spuna adevarul, din contra...."batandu-se" cu pumnul in piept, cat de gospodat si ingrijit este el.

O femeie cu un "GPS", pus la punct, ar trebui musai, sa intrebe, zambind:

"Auzi, dar....in apartamentul asta, nu a locuit niciodata o femeie?"

Atat !!! Credeti-ma, o intrebare simpla, insa...FOARTE IMPORTANT (!!!!), cand pune aceasta intrebare, trebuie sa-si aleaga a fi, intr-o pozitie, in care....sa-l poata privi pe "pistolar", EXACT IN OCHI, CU MAXIMA ATENTIE (!!!), atunci cand da raspunsul.

Artistelor, credeti-ma pe cuvant, extrem de putini oameni, isi pot controla ochii atunci cand mint, numai ca....tot extrem de putini oameni, atunci cand intreaba ceva, isi privesc, fix in ochi, interlocutorul, si....stiu sa citeasca "privirea".

Asa ca, la primul contact de anvergura, dintre Mihaela si domnul "pistolar", cu siguranta scorul a devenit 1-0, pentru cel din urma. :)

Nu trebuie sa va mai explic eu, ce "vrajeli" de top, a bagat domnul "pistolar", iar doamna Mihaela, era din ce in ce mai fascinata ca a intalnit un barbat, foarte armonios construit fizic, sarmant si....atat de serios :)

Buuuun. Ce urmeaza? Evident, a doua intalnire, pe care, sub imperiul unei pareri atat de bune facute de un barbat, doamna o accepta imediat. Probabil, asa a facut si doamna Mihaela.

Au urmat alte discutii, si....daca la prima intalnire, doamna Mihaela nu a atins subiectul "Cum de un barbat, atat de dragut ca tine, este singur?", cu siguranta, la a doua intalnire....l-a "atins". :)

Moment in care, din nou....DIN PACATE.....scorul a devenit 2-0 pentru "pistolar", care, in mod evident, a bagat iar minciuni din "top", insa....doamna Mihaela, nefiind dotata cu un "GPS"....nu le-a putut depista.

TINETI MINTE DE LA MINE....MEMORIA ANTRENATA, JOACA UN ROL ABSOLUT DETERMINANT IN DEPISTAREA "SEMNELOR" DIN COMPORTAMENTUL MINCINOSILOR !!!!

O sa va explic imediat, de ce. Insa, dati-mi voie, chiar daca o sa radeti de mine, sa va arat, cum va puteti antrena memoria.

Eu, nu mai am nevoie de antrenament, pentru ca, la mine, deja este "gest reflex", insa....in copilarie, tatal meu, se juca cu mine, in felul urmator:

Imi spunea:

"Mircea, am sa rostesc 10 cuvinte, pe care am sa le notez in ordine cronologica pe o foaie de hartie. Tu, trebuie sa incerci, a tine minte, ordinea in care le-am rostit".

La randu-mi, fiind un copil, normal ca am intrebat:

"Tati, dar cum naiba sa tin minte atatea cuvinte, si...in ordinea in care le-ai rostit?"

Tatal meu, mi-a replicat:

"Mircea, incearca sa le legi intre ele, si....o sa-ti fie mai usor".

Ceea ce am si incercat, si....credeti sau nu.....ajunsesem, sa reusesc, a reda, fara greseala, 20-25 de cuvinte, exact in ordinea, in care le rostea, tatal meu".

Lumea, se mira ca, imi aduc aminte cu exactitate, nu numai ce s-a intamplat intr-o anume zi, chiar si dupa luni de zile, reusind s-o "localizez" ca data fixa, facand niste calcule.

Lucrurile, nu-s asa complicate. Avand o memorie foarte buna, fac tot soiul de legaturi, cu date diverse, pe care le-am trait, si....de multe ori, reusesc sa "depistez" cu succes, chiar si dupa luni de zile, cand s-a intamplat un anume lucru.

Hai sa va mai enervez cu ceva. Dupa cum stiti, daca ii spui unuia, sa calculeze din cap, repede, cat fac 18 x 7, il apuca instant ameteala.

Nu este greu, absolut deloc, insa....trebuie sa simplifici la maxim modul de calcul.

Eu procedez asa:

Fac repede, 10 x 7 (am luat doar 10 unitati din cele 18 care trebuiesc inmultite cu 7)....si....am ca rezultat partial: 70.

Apoi, imediat, socotesc 8 x 7( 8 unitati, ce au ramas din cifra 18, pe care le inmultesc, normal, tot cu 7)....si, am ca rezultat: 56.

Apoi, instant, adun 70 cu 56, avand ca rezultat: 126, exact cat face 18 x 7. :)

Si...daca-mi spune cineva, sa calculez 17 x 22, din nou...este foarte simplu.

Mai intai simplific, inmultind repede 17 x 20....adica 340.

Apoi, inmultesc 17 x 2 (cele 2 unitati ramase de la cifra 22)...adica 34.

Ulterior, adun repede 340 cu 34...adica 377. :)

Da, da, da...ok, domnitelor, nu aveti decat, sa radeti de mine cat vreti, rostind superior, "De ce sa ma chinuiesc, cand....exista calculator", insa....asa-ti antrenezi MEMORIA SI LOGICA !!!

O sa va intrebati, ce legatura are jocul cu cuvintele, spuse in ordine cronologica si....acest stupid mod de a calcula din minte, cu....momentul in care, esti fata in fata, cu un barbat mincinos.

Foarte simplu. Ce fac, in general MINCINOSII, cand iau contact cu o persoana?

Firesc, incep sa-si construiasca O IMAGINE FALSA, BAZATA PE MINCIUNI, adica, inventeaza tot soiul de povestioare.

Daca ai memoria antrenata si...esti atenta, la ce rosteste, respectivul barbat, nu trebuie sa faci un efort prea mare, sa reti multe dintre "elementele" prezentate.

Evident, ca oriunde, exista si o veriga slaba, in comportamentul MINCINOSILOR, veriga pe care, daca ai o memorie antrenata, o eficientizezi la maximum.

Care este veriga slaba?

MINCINOSII, mint pe toata lumea, nu numai pe tine. Si....atunci cand vorbesc de un lucru ce-i priveste, nuanteaza "scenariul" de la caz la caz, in functie de persoana pe care o au in fata. Asa ca, mie imi vorbeste de un lucru, nuantand imaginea prezentata, in functie de intrebarile si amendamentele pe care le aduc (deh....trebuie sa imi castige increderea), iar altei persoane, ii vorbeste de acelasi lucru, insa...nuanteaza situatia prezentata, in functie de replicile si amendamentele aduse de acea persoana.

Astfel, dupa o vreme, cand MINCINOSUL, a prezentat aceeasi situatia, mai multor persoane, nuantata, de la caz la caz, mintea si memoria, ii poate juca feste, daca-l iei pe nepregatite si....in timp ce tocmai, l-ai sarutat cu foc, te uiti gingas in ochii lui si....absolut nevinovat, il intrebi:

"Auzi, puiule, nu stiu ce naiba mi-a venit, insa....de mult vroiam sa te intreb, cum a fost atunci, pentru ca nu am inteles foarte bine....bla, bla, bla" (referindu-te la un lucru pe care ti l-a spus cu 2-3 saptamani inainte).

Luat pe nepregatite (dupa un sarut pasional), si....daca a mintit, cu siguranta, MINCINOSUL, are toate sansele sa se dea de "gol", scapand "porumbelul".

Daca observi "porumbelul", mai cu seama fiind si prima data cand ai incercat, nu spui decat atat:

"Cum, puiule, parca atunci cand mi-ai povestit...spuneai ca....bla, bla, bla".

O sa vedeti ca, MINCINOSUL, are un comportament standard. Instant, o sa va spuna ca....nu este adevarat, ca ai inteles gresit si....o sa incerce sa va distraga atentia si totodata sa incheie discutia, rostind "Hai, iubi, ce ti-a venit acum?", incercand, sa va sarute sau sa va imbratiseze.

Dupa cum spuneam, daca este prima data, cand aplicati aceasta metoda, cu un MINCINOS, nu insistati, ci...incheiati discutia, rostind "Ok, inseamna ca am inteles eu gresit".

Insa, dupa o vreme, repetati testul. O sa vedeti ca....veti beneficia de acelasi scenariu.

FOATE IMPORTANT !!!!

Intre momentul in care v-a povestit ceva si....momentul testului, lasati sa treaca 2-3-4 saptamani, si....subiectul adus in discutie, sa fie unul important pentru mincinos...viata lui, situatia profesionala, etc. (din ceea ce a povestit)

In niciun caz, banalitati (ce a mancat la un restaurant vestit cand a fost la nu stiu ce nunta, cat vin a baut intr-o seara, etc).

Dar, acest "test" nu-l pot face decat....femeile, care sunt extrem de atente la ce li se povesteste si au o memorie antrenata, deoarece, ESTE EXTREM DE IMPORTANT sa reti, exact ce ti-a spus MINCINOSUL prima data, ca ulterior....atunci cand il prinzi cu minciuna, sa ai sufletul impacat si sa nu-si faca loc, ideea ca....poate nu ai retinut tu, exact.

Inca ceva !!! O sa vedeti ca, MINCINOSUL, prima data, o sa reactioneze zambind, incercand sa incheie discutia, sarutandu-va sau imbratisandu-va, apoi....a doua oara, o sa-si pastreze calmul si....o sa incerce la fel, insa....de la a treia oara in sus, O SA OBSERVATI CA, incepe sa se enerveze, sa se schimbe la fata, si.....va spun si de ce.

PENTRU CA....INCEPE SA FIE STRESAT !!! STIE CATE MINCIUNI A INDRUGAT SI...INCEPE SA-L DERANJEZE CA, SUNTETI O PERSOANA FOARTE ATENTA.

Intr-un final (nu foarte departe), o sa vedeti cum, din amabilitatea afisata, o sa inceapa sa va faca nebuna sau....obsedata, ca vreti sa stricati buna dispozitie din cuplu, cu tot soiul de tampenii, o sa inceapa sa ridice tonul, samd.

INSA....NU UITATI !!! TREBUIE SA RETINETI FOARTE BINE, CEEEA CE VA SPUNE INITIAL, CA ULTERIOR, SA AVETI SUFLETUL IMPACAT SI....SA NU INCEPETI SA CREDETI CA, POATE, ATI INTELES GRESIT.

Vedeti ca, MINCINOSUL, are o capacitate de a juca "teatru", absolut uriasa, si...o sa incerce clar, sa va faca vinovate, ca...vreti sa stricati seara, petrecerea, excursia, etc....cu aberatii, acuzandu-l pe nedrept, cand el va iubeste, bla, bla, bla.

Din acest motiv, subliniez ca,acest "test", nu-l poti face decat, avand memoria foarte bine antrenata, altfel....credeti-ma, MINCINOSUL, o sa va convinga ca....v-ati inselat si n-ati inteles bine.

Artistele mele drage, credeti-ma: "SEMNELE" exista intotdeauna, iar MINCINOSUL, nu ar avea absolut nicio sansa, daca....in loc sa-i priviti pectoralul sau sa va ganditi "O fi bun la pat?", ciuliti urechile, de la prima intalnire si...dati ordin memoriei, sa retina ficare amanunt din discutiile importante.

Cred ca maine, am sa scriu, de...OCHI. Adica, cum poti, sa "citesti", privirea mincinosului. :)

Si....nu uitati, n-am mai spus-o de mult: Este...DOAR O PARERE :)

In finalul comentariului, imi permit, cu voia voastra, sa aduc cateva precizari, fata de un sms, primit ieri, nu stiu, daca de la un barbat sau o femeie, prin care mi se preciza ca, postand poze, cu mama copilului meu, o sa pierd foarte mult, din audienta feminina.

Poate asa o fi, insa....o spun raspicat: ACEA PARTE A FEMEILOR CARE POT GANDI ASA, CHIAR NU MA INTERESEAZA, SA LE "CASTIG", A-MI VIZIONA BLOGUL !!!

Doar ieri, prin puterea exemplului, pana si cea mai slab dotata la "mansarda", dintre femei, a putut intelege, unde poate duce "eticheta" promitatoare :)

Ce inseamna? Adica...daca, spun adevarul despre viata mea, daca nu ma comport ca toti mincinosii de pe site, asta inseamna ca, ceea ce scriu, nu mai prezinta interes ?????

Sa inteleg ca, cele care intra pe blogul meu, spera ca intr-o zi, o sa aiba sansa sa le pun un inel pe deget ???

Sa fim seriosi!!! Foarte multe femei, stau cu siteul de socializare deschis, cel putin 6-7 ore pe zi, timp in care, primesc zeci si zeci de mesaje "siropoase", de la tot soiul de domni, EVIDENT....SOLO.

Cat timp, din cele 6-7 ore, petrecute pe site, zilnic, pot pierde, acele femei, intrand pe blogul meu si....citind comentariul zilei ???

Cat? 5 minute? Poate 10 ? Apoi, se pot intoarce linistite, la mesajele cu "buze rosii", la eternele sintagme "Mi-ar placea sa ne cunoastem", si....la discutiile de pe mess.

Aveti cuvantul meu de onoare, ca....nicio parere, care-mi este adresata, n-o iau in ras, insa....aici, CHIAR NU INTELEG !!!

DE CE, DUPA CE AM POSTAT 2 POZE CU MAMA COPILULUI MEU (culmea, la solicitarea multora dintre cei care imi viziteaza blogul sau profilul de pe site), MI-AR SCADEA AUDIENTA, IN RANDUL FEMEILOR ???

Hai sa fim seriosi, cine vrea sa citeasca ceea ce scriu, si....gaseste interesant, o face si daca am 3 neveste, plus 17 copii.

Ce legatura au "merele" cu....."perele"?

Inca ceva: Acreditarea ideii ca...."motanul232", nu mai "presteaza" pe site, pentru ca, are un copil si o relatie, este extrem de falsa.

Explicatia este simpla: Nu mai "prestez" pe site, pentru ca....candva, prin luna aprile a anului 2008, Dumnezeu, a avut imensa bunavointa, sa-mi arate in ce mocirla ma scaldam, si....cu care, eram tare mandru, dupa fiecare "bifa".

Eu, am fost norocos, extrem de norocaos, Dumnezeu, alegandu-ma sa-mi arate, adevarata imagine, in care eram la acea vreme.

Dupa acea luna aprilie, a anului 2008, am trait multe, extrem de multe, episoade care...m-au trantit la pamant, dandu-mi impresia clara, ca....nu voi mai reusi sa ma ridic niciodata, primind, lovitura dupa lovitura, anul 2009, exceland.

Insa, cand am reusit sa ma ridic, o data ca....mi-au venit raspunsurile la toate intrebarile pe care i le puneam lui Dumnezeu, in momentele in care ma "taram" ca un caine, iar in al doilea rand....SI CEL MAI IMPORTANT (!!!), am realizat ca, spre deosebire de barbatul, care eram, pana in luna aprilie a anului 2008, acum....sunt complet schimbat.

Asadar, credeti-ma pe cuvant, NICI RELATIA PE CARE O AM (ce naiba, o am de 19 ani) si nici APARITIA COPILULUI, nu au facut, sa nu mai "prestez" pe site si sa aleg a scrie pe blog, ci...apropierea imensa de Dumnezeu, din ultimii, aproape 3 ani de zile.

Poate nu credeti, insa...numai perioadele de suferinta uriasa, si....momentele in care te "tarasti" ca un caine, te pot apropia de Dumnezeu, iar....dupa ce te ridici, este optiunea ta, daca ramai langa EL sau....la aparitia, noilor conditii de destrabalare si "nebunii", te indepartezi din nou de EL, alegand sa fi, simpatia toturor "femeilor scapate la maciuca".

Hai, ca...devin PATETIC, si....deja imi imaginez cum, o domnita care tocmai a intrat pe blogul meu si....si-a dat jos, ochelarii de soare "D&G", incepand sa citeasca comentariul, graieste sictirita:

"Brrrr, tipul asta, a inceput s-o zguduie cu Dumnezeu, deja....ma plictisesc. Mai bine vad, de la cine am mai primit, "buze rosii" pe site. Mi-o fi trimis si tipul acela sexy, cu care am vorbit ieri, pe mess?". :):)

2 comentarii:

  1. De 2 zile de cand ti-am gasit blogul am tot citit postarile. Mi se pare fascinant modul in care te analizezi si iti scrii trairile si pana la urma impartasesti si altora din intelepciunea acumulata in viata ta. Cred ca esti un tata foarte bun si cred ca fiul tau are mereu parte de grija si sfatul tau.
    Cred ca, in relatiile cu femeile, de fapt ti-ai dorit sa fii iubit. Iubirea exista, dar vine cand nu te astepti si uneori, de unde nu te astepti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri. In mod clar NU SUNT UN EXEMPLU! Viata mea s-a derulat in mare parte prin "extreme" si multe greseli. Cand ajungi sa scrii pe un blog, este absurd sa vezi paiul din ochii tuturor insa....sa nu vezi BARNA din ochii tai. Si acum, la fel ca la prima postare pe blog, imi place sa cred ca exista macar O PERSOANA ce a fost ajutata in viata de ceea ce am scris aici de-a lungul ultimilor 3 ani jumatate. :)

    RăspundețiȘtergere