...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 22 septembrie 2010

SIMPLU...A FI FEMEIE.

Ziua buna, dragii mei.

Nu stiu in ce stare sunteti voi, insa.....mie, aceste minunate zile de toamna, ma umplu de energie pozitiva si-mi dau, o infinita stare de bine. Un singur regret am, ca nu sunt in Delta pe aceasta vreme superba, insa....nu se poate tot timpul. :)

Azi, m-am simtit dator, sa aduc o minima argumentatie in sustinerea a ceea ce spuneam ieri, intr-un mod destul de dur, despre acele femei care, prefera sa se considere uratele si....in loc sa maximizeze anumite calitati fizice pe care cu siguranta le au, prefera sa posteze la profil, o poza nereala, infatisand o femeie superba, multumindu-se cu satisfactii de "2 bani", vazand cum "curg" mesajele de la domnii de pe site. :)

Dadeam ieri ca exemplu, o femeie care nu este foarte frumusica, insa....sa zicem ca are niste picioare si glezne frumoase, sustinand ca.....ar trebui, ca, zi de zi, sa si le puna in evidenta, cu o sandaluta sau un pantof cu toc.

Foarte putine femei sunt multumite de picioarele lor, foarte putine femei, nu traiesc cu impresia ca au glezna prea groasa, sau....muschii piciorului prea dezvoltati, insa....realitatea este cu totul si cu totul....infinit, mai blanda.

Romancele, in general, au picioare frumoase. Daca le lipseste ceva, aceea este, lipsa de senzualitate, inlocuita in ultimii 10 ani cu o vulgaritate foarte suparatoare, dobandita in anii petrecuti langa "smecheri" care mai de care, in realitate, niste progenituri ridicole, pana la absurd.

Azi, cu bunavointa unei distinse doamne de pe site, cu care comunic cu mare placere, am ocazia sa dublez argumentatia scrisa cu....cea foto.

Aceasta doamna, care este casatorita si a dorit sa ramana anonima, mi-a trimis niste fotografii, exact cum i-am cerut, atunci cand am rugat-o sa-mi ofere un suport "foto", pentru acest comentariu pe care aveam de gand sa-l scriu.

Doamna despre care scriu, nu este nici vreo pustoaica "buna, rau"....nu este nici vreun manechin de 1,80 inaltime, avand marimi de 90-60-90, ci....o femeie normala.

Da, o femeie normala, este drept, frumusica....avand o inaltime de 1,67 si 53 kg, are 30 de ani, insa....iese in evidenta printr-un lucru pe cat de banal si simplu, pe atat de ignorat, de multe, dintre femeile zilelor de azi. :)

Distinsa doamna, a invatat un lucru esential: SA FIE FEMEIE !!! In niciun caz, transpunerea feminina, a unei progenituri masculine, autointitulata "smecher de smecher", exemplar pe care-l depistezi cu usurinta, oriunde te-ai afla: in trafic, la un restaurant, la o terasa, intr-un club, samd.

Hai, sa privim impreuna, mai intai o poza, dupa care sa comentam un pic:



Daca, nu sunteti carcotasi, trebuie sa recunoasteti ca, aceasta poza, imi vine perfect in ajutor, vis-a-vis de ceea ce spuneam si ieri si....ce completez si azi.

Picioarele, care se vad in poza mai sus prezentata, nu imbraca forma de "exceptional", ci....sunt niste picioare frumoase, in media femeilor din Romania.

Insa, cel putin din punctul meu de vedere, "exceptional", imi pare modul in care sunt ingrijite aceste picioare si....modul in care sunt puse in evidenta.

Hai sa ne uitam, la...laba piciorului. Ingrijita, si...cu o pedichiura pe masura. Apoi, sandalutele. Fine, cu toc, in niciun caz "hidoseniile" pe care le vad, la multe dintre fufele zilelor de azi, creatii a unor "labagii" dezaxati, care mai nou, invadeaza televizorul, tinand lectii despre "cum sa te imbraci si sa te incalti", numindu-si aberantele "creatii".....varf de moda. :)

Acum 30 de ani, cand eu il priveam pe tata, imbracandu-se in costum zi de zi, plecand la minister, iar pe mama, cum se incalta in pantofii Guban (femeile de calitate stiu ce pantofi super eleganti si de calitate erau), EL....jalnicul parvenit, creatorul de moda de azi, isi petrecea copilaria intr-un sat, printre vacute si oi, iar azi....cu ajutorul apetentei, pe care societatea o are catre "vulgar" si...."chici", a ajuns sa ne predea la televizor, cum sa ne imbracam si incaltam. Iar prozeliti, isi gaseste cu "duiumul", printre sutele de mii de toape, la fel de parvenite ca si el, si care...si-ar pune si un cacat in frunte, daca asta s-ar arata la televizor ca, inseamna "cool", in cluburile de fite :):)

Hai sa mai privim o poza:



Pe mine, pur si simplu, aceasta poza, ma fascineaza. Priviti, cat de frumosa este compinatia intre piciorul si glezna fina si....sandaluta, pe cat de simpla, pe atat de superba.

Priviti, ce frumos "curge" linia piciorului !!! ABSOLUT SUPERB !

Doamna in cauza, are si manichiura la aceeasi inaltime, insa....din pacate, pozele in care s-ar putea vedea cu claritate, calitatea acesteia, sunt facute in niste ipostaze destul de "intime", ce nu permit, din bun simt, postarea pe blog :)

Daca, subsemnatul, ar fi sa aleaga de 1000 de ori, intre o tipa de 25 de ani, la 1,78 cu masuri 90-60-90, imbracata dupa ultima fita, si....o femeie de peste 30 de ani, cu "masuri" si forme absolut normale, imbracata, in linia clasica, asa cum v-am prezentat mai sus, de tot, 1000 de ori, ar alege, fara sa "clipeasca", pe cea de-a doua femeie.

Merg si eu cu masina sau...pe strada, in restaurante si baruri, si...vad, femei chiar frumusele si cu mult potential fizic, insa....ma apuca durerea de cap, cand observ ca, in loc sa-si aleaga vestimentatia care sa le puna in valoare cu eleganta si stil, calitatile fizice, ele....merg pe "mana", toturor imbecililor, nebuni si dementi, care....ca sa faca averi, iau si...."mutileaza", linia clasica a multor obiecte vestimentare, in tot soiul de "chiciuri", la fel de vulgare si de proasta calitate, precum sunt si ei.

Sa va dau, macar un exemplu? Hai, sa-l dau de la barbati.

Desigur, fiecare dintre voi, stiu acel gen de tricouri cu "guler". De zeci de ani, fie ca vorbim de sportivi de renume mondial, fie ca vorbim de vedete de acelasi renume, acele tricouri, erau purtate, cu gulerul "culcat", asa cum este si normal.

A fost suficient, ca un dobitoc sa-si ridice gulerul tricoului, si sa strige cat il tine gura ca....asta-i ultima "fita" in materie de tricouri.

INSTANT (!!!)....s-a umplut societatea de idioti, care, umplandu-se de penibil, merg cu gulerele de la tricou ridicate, accentuand si mai mult, imaginea de taran parvenit, insa...ei, se condidera niste "smecheri" :)

Nu mai dau vreun exemplu, cu atat mai putin din partea feminina, pentru ca....as scrie pana maine. :):)

Spun doar atat. Si....cei de varsta mea, stiu prea bine ca nu bat campii !!!

Nu o data, am vazut pe strada sau in cluburi si restaurante, niste domnite, pline de fite, imbracate in 7 culori, cu niste "zdrente", iar ca pantofi....niste hidosenii.

Bai, fratilor, acum 10-15 ani, pana sa apara, ca ciupercile dupa ploaie, toti acesti jalnici parveniti, creatori de moda, daca vedeai pe strada o femeie astfel imbracata, toata lumea susotea:

"Saraca de ea. Este nebuna, uitati-va in ce hal este imbracata. O fi scapat de la vreun spital de nebuni?"

Azi, daca nu te imbraci ca o "sorcova" si nu te incalti cu "hidosenii", nu esti "cool", asadar....nu existi. :)

Ma uitam, cum....niste labagii de "2lei", rad de freza lui Mircea Badea si de modul "clasic" in care se imbraca. Vai de steaua lor, de taranoi prosti, pai...Mircea Badea, este un etalon de eleganta si bun gust vestimentar, atunci cand apare pe "sticla". Insa, este drept, parintii lui Mircea Badea, am inteles ca sunt profesori, si....in Dristor locuiesc de 30 de ani, deh....nu poate fi "cool", pentru ca....ai lui parinti, n-au fost CAP-isti, si....nici el, n-a plimbat vacuta prin sat, in copilarie. :)

Eeeee, nu trebuie sa fim tristi, lasa ca sunt altii "cool". Aceia, care...acum 25 de ani, cand eu mancam ciocolata "Mars" si "Snickers", ei....nici macar o data pe saptamana, nu aveau parte, de acea inghetata stil "Vafa" Ceausista, pentru ca....nu ajungea masina de inghetata, la ei in sat. :):)

NU...NU SUNT RAU, SUNT DOAR REALIST !

In fine, sa revenim. Sa fii o femeie extrem de interesanta, nu este greu si....nu tine intr-o asa de mare masura, de a fi inzestrata cu "forme" beton, ci....mai mult, de niste lucruri, extrem de banale, care tin de bunavointa:

- manichiura si pedichiura;

- un par frumos aranjat, si vopsit intr-o culoare clasica, nu niste combinatii demne de "balamuc";

- un pantof elegant si fin, nu niste hidosenii moderne, care...in loc sa puna in valoare piciorul, ii mutileaza imaginea;

- dobandirea senzualitatii, prin intoarcerea la feminitatea de odinioara, nu la copierea, comportamentului unui "smecher de smecher", jalnicul prototip al parvenitului de azi;

Chiar nu este greu....totul este sa si vrei. :)

In final, atat mai spun. Am mers in costum, zi de zi, timp de 19 ani (acum sunt in concediu de crestere copil), si.....in bransa unde-mi desfasuram activitatea, aram stiut ca barbatul care niciodata, nu-l vezi cu pantofii nelustruiti.

Si...asa era. Fie dimineata, la pranz sau seara, fie...iarna, vara, primavara sau toamna, in pantofii mei, iti puteai face cu usurinta, freza. De multe ori, eram intrebat, cum reusesc sa am mereu pantofii "bec". :)

Foarte simplul. Asa, cum reusesc, acel restrans segment de femei, sa aiba tot timpul, manichiura la un nivel corespunzator.

Totul este sa vrei. :) Scuze, intotdeauna, vei gasi. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu