...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 august 2010

Pe cine apara LEGEA ?

Buna ziua, dragii mei!

Uite ca, un nou eveniment foarte grav, petrecut ieri, intr-un oras din tara, ma obliga, fara a-mi face vreo placere, sa comentez in continuare, ce inseamna LEGEA in Romania, si.....pentru cine este facuta aceasta, sa protejeze.

Din start, subliniez inca o data ca, LEGILE IN ROMANIA SUNT FACUTE 100% SA SARA IN AJUTORUL DELICVENTILOR.

Da, ati citit extrem de bine, si chiar daca afirmatia de mai sus, pare lipsita de orice fel de logica, si....poate asa ar fi, daca ne raportam la majoritatea tarilor de pe glob, dar (!!!)......cand vorbim de Romania, fara mari eforturi, orice om inzestrat cu un minim de inteligenta si ratiune, isi poate da foarte usor seama ca, aceasta afirmatie, este perfect logica si sustenabila.

Hai sa povestesc pe scurt, ce s-a intamplat ieri, intr-unul dintre orasele din tara. Un imbecil, o scursura de om, fara a avea cea mai mica intentie de a frana, o spulberat pe trecerea de pietoni, caruciorul in care se afla o fetita de 2 ani de zile.

Nuuuuu, nuuuuu, nuuuu, pentru cei obsedati in a uitiliza sintagma "stai domnule, ca poate nu a vrut, poate a fost o greseala"......o spun raspicat ca nici vorba de asa ceva.

Acel mizerabil individ, care ar trebui sa infunde puscaria ani buni pentru fapta sa, a fost perfect constient de ceea ce face, nu a avut nici cea mai mica intentie de a frana, a trecut pur si simplu, spulberand pe trecerea de pietoni, o fetita care se afla intr-un carucior.

DOVADA (din fericire).....este inregistrarea camerei de luat vederi, din acea intersectie.

In orice tara civilizata, dupa o astfel de fapta, acel individ ar fi fost arestat, cel putin pentru 29 de zile. In plus, l-ar fi asteptat ani grei de puscarie.

In Romania, LEGEA a sarit imediat in ajutorul mizerabilului.

Anume?

a) nu a fost arestat pentru ca nu prezinta pericol public

Cu alte cuvinte, daca mi se pune pata, ies acum din casa, iau o bata cu mine, desfigurez 2 nevinovati pe strada, si pentru ca sunt un intelectual, care mai lucrez si intr-o institutie respectabila, am cazierul curat, nu sunt recidivist, judecatorul in proportie de 99,9% o sa decida sa fiu judecat in libertate, pt ca....nu reprezint pericol social.

b) i s-a ridicat permisul, insa....conform legii (!!!!), mizerabilul mai are dreptul sa conduca timp de 15 zile, cu "dovada" eliberata de politie. Asa ca, in timp ce eu scriu acest comentariu, mizerabilul, isi conduce linistit masina si cel mai probabil rosteste "da-o in pula mea de zdreanta, asa-i trebuie daca s-a ambitionat sa treaca cu caruciorul pe zebra inaintea mea". Nu, din nou....nu faceti greseala sa nu credeti ca in proportie foarte mare, acel mizerabil, nu gandeste asa, despre ce a facut ieri, pt ca....gresiti crunt.

c) ulterior, cand o sa ajunga in instanta, daca mamica fetitei o sa depuna plangere, mizerabilul, cu siguranta o sa se apere, sustinand ca.....si-a aprins o tigare, nu a fost atent, etc, etc, si.....din nou, cu siguranta.....va exista un dobitoc de judecator care, o sa-i dea crezare, astfel ca.....pedeapsa o sa fie cel mai probabil, cateva luni cu "suspendare".

Singurul lucru pozitiv, a venit in urma bunatatii lui Dumnezeu, care...a facut ca, in urma impactului, fetita de 2 anisori, sa fie aruncata pe spatiul verde, si....sa nu sufere decat niste simple vanatai.

Insa, cand am privit la televizor inregistrarea, am simtit ca lesin, si.....am fost 100% convins ca....fetita a murit. Cine a vazut inregistrarea, stie ca nu vorbesc prostii.

Ma gandesc, cat de linistiti sunt toti acei indivizi cu apetit spre delicventa, cand stiu ca.....imediat dupa ce comit fapta, nu au nevoie de prea mare ajutor din partea unor rude, cunoscuti sau prieteni, pentru ca....cel mai mare ajutor, il vor primi in mod sigur, chiar din partea LEGII, culmea....care chipurile a fost conceputa sa pedepseasca acele faradelegi.

Nu credeti ? Cei care nu cred, inseamna ca ori nu au nici macar o minima experienta de viata, judecata si ratiune, sau....sunt pe de-a dreptul TAMPITI.

In general, niciodata nu mi-a placut sa deschid gura fara sa am argumente, pentru ca....starea de penibil, imi repunga total.

Mai mult, viata, m-a ales sa fiu de multe ori, in preajma unor evenimente, care prin desfasurarea lor, mi-au dovedit fara echivoc, faptul ca.....LEGEA este facuta sa apere delicventa.

Am cunoscut oameni care au luat viata altor semeni si.....au primit pedepse de maxim 10 ani de zile, iar.....dupa ce au efectuat 2/3 din pedeapsa, au fost liberi.

Am cunoscut oameni, care si-au furat in mod crunt asociatul, in cadrul unei firme, si....am realizat ca, a putea dovedi vinovatia acestora, in Romania.....este aproape imposibil. Orice demers, era contracarat foarte usor....chiar de LEGE.....care, ii apara. Iar in final, tot pagubitul, risca sa ramana si fara "bruma" pe care o detinea. Iar indivizii care il excrocasera, radeau superior.

Am cunoscut administratori de bloc, care au devalizat aproape 1 miliard de lei vechi, si.....stateau extrem de linistiti, stiind ca....LEGEA ii apara, iar vinovatia este extrem de greu de dovedit, si....chiar si dovedita, paguba extrem de greu, poate fi recuperata.

Am cunoscut oameni care au spulberat cu masina cateva persoane, ucigandu-le, si.....nu au facut nici macar 1 zi de puscarie, din contra, si-au pastrat posturile bine platite, si....si-au condus in continuare limuzinele. Din nou....LEGEA si-a facut datoria si....i-a aparat.

Asadar....nu-i absolut superb ?

Ai un copil, ii dai o anumita educatie, ii cresti in spiritul civilizatiei, a bunei cuvinte, a corectitudinii si cinstei, iar peste ani, o sa auzi:

"Tati, dar de ce, nu patesc nimic, cei ce comit delicte ? Nu-mi spuneai ca, daca fac nu stiu ce lucru, ajung la inchisoare ?

Cred ca in foarte scurta vreme, daca nu deja este valabil, posibilitatea detentiei in Romania, o sa fie doar o GLUMA.

Pai, cum sa mai ajungi in inchisoare in Romania ?

Cum ? Sa-mi spuna si mie cineva cum ?

Cu fiecare an care trece, LEGEA, este facuta din ce in ce mai puternica, sa apere delicventii si....sa-i scape de puscarie.

Indiferent de delict, de la cele financiare pana la talharii, violuri si crime......LEGEA, fara greseala, sare in apararea celor care le comit.

Atunci.....cum se mai poate ajunge in puscarie?

De cate ori auzi la televizor de un delict, INSTANT....auzi de "prezumtia de nevinovatie", de...."judecare in libertate", de nu stiu cate chichite avocatesti care speculeaza "portitele" lasate deliberat in LEGE, de "eliberari conditionate", de pedepse extrem de mici.....etc, etc.

Victimele ? Pe statul roman, artizanul legilor, fix in cur il doare de VICTIME.

Ultimul caz, cel de la Caransebes, in care, un imbecil aflat in stare de coma alcoolica, a spulberat VOIT (!!!), 4 persoane cu masina, din care...1 persoana, este total desfigurata, si....trebuie sa suporte nu stiu cate interventii chirurgicale, ale caror costuri se ridica la aproape 800 milioane lei vechi.

Pe cine intereseaza soarta acelei VICTIME ?

Pe cine intereseaza faptul ca, acea persoana, are nasul si pometii sparti, fiind practic desfigurat, si....doctorii vor trebui sa-i implanteze si in picior o tija ?

Va spun eu.....pe nimeni, din aparatul de stat.

Pe cine intereseaza, insa....de INFRACTOR ?

Va spun tot eu.....LEGEA este interesata de drepturile acestuia.

Chiar acum, cand scriu acest comentariu, la Judecatoria din Caransebes, se judeca recursul "beizadelei" de 25 de ani, care a spulberat 4 persoane cu masina in timp ce radea, si.....mare minune, daca, n-o sa fie eliberat.

Daca totusi, nu va fi eliberat, acest lucru se datoreaza numai PRESIUNII MEDIATICE, in niciun caz datorita LEGII.

Nu stiu daca stiti, insa....in primele momente in care a fost facuta publica mizerabila fapta, chiar PREFECTUL judetului, a intervenit la televizor si spunea foarte sigur pe el ca.....baiatul nu a fost baut, ca este un baiat bun, dintr-o familie de calitate, bla, bla, bla.

Cat a avut alcoolemia respectivul "baiat bun" ? Limita cu....COMA ALCOOLICA.

Va dati seama ce s-ar fi intamplat daca nu interveneau toate televiziunile, mai cu seama cand, tatal "beizadelei" era un medic foarte cunoscut in oras, plin de bani, si.....membru al unui partid politic ?

Din nou, cred ca orice persoana dotata cu un minim nivel de ratiune si inteligenta, nu mai are nevoie de vreun raspuns la aceasta intrebare.

Crunt este faptul ca, din ce in ce mai multi romani, au inteles ca este infinit mai usor sa ingroase randurile delicventei, decat sa se lupte a fi....o persoana civilizata si cinstita.

In plus....CONSTIINTA....stiti voi, acel sentiment personal de vinovatie, in Romania este aproape inexistent. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu