...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 9 august 2010

Legile Romaniei.

Buna dimineata, dragii mei!

Hai ca, a trecut ceva vreme, de cand nu am mai scris pe blog, insa....canicula m-a rapus, si....mi-a infranat orice tentativa de a scrie.

Zile in sir, am suportat cu stoicism canicula, fara sa folosesc aerul conditionat, pentru ca....mi-a fost teama, sa nu-mi raceasca baietelul, insa....in ultimele 3 zile, recunosc ca, m-am transformat intr-un tata denaturat si am deschis aerul conditionat pentru ca....simteam cum imi amorteste creierul si nu mai pot rationa :)

Din fericire, baietelul meu, a suportat destul de bine aerul conditionat, este drept....dat la nivelul minim, iar acum, dupa ploaia de aseara, este racoare, fapt ce m-a determinat din nou sa scriu.

Aseara, pe toate posturile de televiziune, a fost prezentat cazul unui baiat de 25 de ani, care intr-o demonstratie de maxima rautate si nebunie, a intrat cu bolidul sau, pe o pista din cadrul unui aeroport privat, unde era organizat un concurs de motociclism si.....CU BUNA STIINTA, IN TIMP CE RADEA (!!!), a intrat cu masina intr-un grup de oameni, spulberand 4 persoane.

Cine este acel baiat ? Nu are absolut nicio importanta sa-i rostesc numele, si....nici sa precizez ca tatal sau, este un cunoscut membru al unui partid portocaliu.

Hai sa fim seriosi, ieri, a fost vorba de odrasla unui mahar din partidul portocaliu, insa....de-a lungul vremii, au fost zeci de cazuri de odrasle ale maharilor din partidul lui nea "Ion", sau alte partide, asa ca.....chiar nu are absolut nicio importanta, acest fapt.

EXISTA UN SINGUR NUMITOR COMUN.....TOATE ODRASLELE DE MAHARI, INDIFERENT CE FAPTE AU COMIS, INDIFERENT CA AU OMORAT OAMENI....AU SCAPAT NEPEDEPSITE.

De fiecere data, sentinta a variat intre 1 si 3 ani....insa, CU SUSPENDARE.

Iar pe respectivele odrasle, le-a durut fix in "p--a" de faptul ca au primit acea pedeapsa, stipulata in cazier, pt ca....fiind plini de bani, avand propriile firme, CAZIERUL...nu-i afecteaza cu nimic.

La fel se va intampla si cu impricinatul din cazul de ieri, chiar daca....cu chiu cu vai, dupa jenante ezitari, autoritatile l-au retinut pentru 24 de ore, iar azi....procurorii vor propune arestarea preventiva pentru alte 29 de zile.

Faptul ca azi, LA PRESIUNEA PRESEI SI A TELEVIZIUNILOR, care nu contenesc sa precizeze ca respectivul este odrasla unui mahar din partidul portocaliu, o sa fie arestat pentru 29 de zile, nu inseamna absolut nimic, pentru ca.....in final, pedeapsa o sa fie cel mult....o condamnare cu suspendare, asa cum s-a intamplat intotdeana.

INSA, MA INTREB:

Oare, este de vina acest tanar, care...la 25 de ani, cu o rautate si o dementa incredibila, a spulberat cu masina 4 oameni ?

EU SPUN CA NU ARE ABSOLUT NICIO VINA !!!

Da, da, da.....vorbesc foarte serios, din punctul meu nu are absolut nicio vina.

Mai mult, au oare vreo vina, cei care se urca bauti la volan si spulbera pe trecerea de pietoni, diverse persoane, aducand doliu in respectivele familii ?

Nu...nu au absolut nicio vina.

De ce spun acest lucru ?

PENTRU CA......LEGILE SUNT FACUTE IN ASA FEL, INCAT, SA FIE INCURAJAT UN ASTEFL DE COMPORTAMENT.

Da, din punctul meu de vedere, chiar daca nu ne dam seama, pentru ca suntem prea naivi, legile Romaniei sunt facute pentru a incuraja infractionalitatea si in niciun caz a o reduce.

Hai sa luam doar un exemplu:

Pentru care motiv, nu este stipulat in lege ca...in cazul unui accident rutier, in care soferul ESTE BAUT (chiar si o bere)....pedeapsa penala, nu poate fi mai mica de 5 ani si nu poate fi cu "suspendare" ?

Pai....va spun eu de ce. Pentru ca, majoritatea "candidatilor" la astfel de comportament, este din randul maharilor din politica sau afaceri, si....nu sunt idioti, sa isi faca singuri probleme.


As putea da o lista lunga de alte exemple, insa....concluzia ar fi aceeasi: LEGILE ROMANIEI SUNT FACUTE PENTRU A INCURAJA INFRACTIONALITATEA.

Azi, in Romania, este infinit mai usor sa fi INFRACTOR, decat un om civilizat, care sa respecte legea.

Hai, generatia mea, aduceti-va aminte de LICEU.

Imi aduc aminte ca eram unul dintre "beizadelele" liceului in care invatam. Eram un rebel, plin de fite si bani (banii ii faceam singur, cine ma cunoaste stie), si....ma prinsesem de faptul ca, orice as face, tot voi trece clasa si....voi termina liceul.

Asa ca, absentam cat puteam, ma duceam la scoala din an in Paste, de invatat nici nu se punea problema, aveam un singur caiet pentru toate materiile, pe care de multe ori jucam "x si zero" cu colegul de banca.

In acelasi timp, colegii mei (inclusiv sora mea geamana), veneau zi de zi la scoala, stateau 6 ore, invatau, transpirau de emotie, in timp ce eu cu ceilalti vagabonzi, ne plimbam prin oras, mergeam la filme, fumam, jucam poker, insotiti de "bunaciunile" cartierului.

Sa fim seriosi, ERAM EU DE VINA ?

Nu....in niciun caz. Eu, nu faceam altceva decat sa abuzez de slabiciunile sistemului de invatamant.

Ulterior, cand la 18 ani, am reusit sa intru intr-o respectabila institutie, mi-am schimbat total comportamentul, ajungand sa merg imbracat in costum, sa port cravata, sa nu intarzi la condica, sa nu lipsesc nemotivat, si....uite asa s-au scurs 19 ani de munca.

Credeti ca daca as fi simtit ca "merge", nu as fi aplicat aceeasi strategie ca si in "liceu" ?

Ba da, cum sa nu.....insa....stiam prea bine ca nu trebuie sa fac aceasta greseala, pentru ca....as fi fost dat afara imediat.

Apoi in facultate. A trebuit sa invat, insa....o faceam numai la materiile unde simteam ca nu este "loc" de vrajeala si nu sunt valabile regulile cu "trecem cu totii".

Fara discutie, nu este deloc bine ca in liceu (cel putin pe vremea mea), regulile erau facute doar de ochii lumii, si.....puteam sa abuzez cat vroiam, fara sa patesc nimic, insa....CAND INTR-O TARA, LEGILE SUNT FACUTE SA INCURAJEZE INFRACTIONALITATEA, atunci....acest lucru este extrem de grav.

Chiar credeti ca in Romania nu se poate instaura ordinea, civilizatia si respectul ?

Ba da, cum sa nu....stiti cat de simplu ar fi, nu ar lua mai mult de 30 de zile.

Nu credeti ? Pai ganditi-va....:)

In cat timp m-am potolit, dupa ce am intrat in acea respectabila institutie ?

Intr-o singura saptamana, pentru ca....am simtit clar ca.....am de-a face cu alte "legi", nu cele din liceu.

Toti smecherii zilelor de azi, CREDETI-MA PE CUVANT....s-ar potoli in maxim 30 de zile, daca ar simti ca.....legile sunt puternice, nu mai exista "chichite" cu care sa scape, asa cum sunt obisnuiti.

Insa....ASA CEVA NU VA EXISTA IN ROMANIA, pentru simplul motiv ca.....cu foarte mici exceptii, esicherul politic, in toata splendoarea sa, este plin de golani si derbedei, chiar daca poarta ochelari, costume, cravate, samd.....si.....nu-s tampiti, sa-si taie singuri craca, abuzurilor de toate felurile :):)

TRIST DAR EXTREM DE REAL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu