...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 14 august 2010

Emisiunea "Burlacul".

Buna seara, dragii mei!

Luni dimineata, o sa plec la mare, si....cu toate ca sub nicio forma nu simt nevoia sa merg pe litoral, poate si pentru ca nu mai suport soarele, totusi...trebuie s-o fac, pentru baietelul meu, care o sa se balaceasca pentru prima data in apa marii :)

Inainte sa plec, mi-am propus sa fac un comentariu, pe care l-am tot amanat de cel putin 3 saptamani, pentru ca....de cate ori am vrut sa ma apuc sa scriu, subiectul acestuia imi facea greata.

De ce ? O sa intelegeti putin mai tarziu, insa...hai sa mentionez subiectul: EMISIUNEA "BURLACUL".

Fiind o emisiune publica, consider ca, orice om isi poate prezenta o parere despre aceasta, ceea ce am sa fac si eu in randurile ce urmeaza.

Chiar daca ce voi scrie, in mod clar, nu este magulitor, va asigur ca n-o fac cu rautate, ci este....DOAR O PARERE.

Din start, trebuie sa spun ca, inca dinainte de a fi difuzata pe Antena 1, aveam certitudinea ca si aceasta emisiune este la fel de "gretoasa" ca si cele cu "mama soacra", "nora pentru mama", etc, etc :)

Atunci, se pune intrebarea, de ce am fost interesat de aceasta emisiune si....mai ales, de ce vreau sa scriu un comentariu despre aceasta?

Raspunsul este cat se poate de simplu. In cazul celorlalte porcarii de emisiuni, protagonistii sunt niste necunoscuti, care joaca un rol, sfidand penibilul si dezgustul pe care-l provoaca, si....sunt platiti pentru acest lucru.

In cazul emisiunii "Burlacul", protagonistul principal este un barbat, pe care eu il apreciez mult, un om inteligent, muncitor si creativ, precum si....UN MARE SUFLETIST.

Este vorba de Catalin Botezatu.

Fiind vorba de el, chiar am fost curios sa vad, macar un episod din emisiunea "Burlacul" si.....chiar am facut acest lucru, insa....cu imense chinuri, si.....cu greu, am reusit sa-mi tin in frau senzatia de voma.

Nu, nu sunt sarcastic si....nici nu exagerez. Voi explica imediat.

Catalin Botezatu, are un statut si o imagine. Este un barbat elegant, rafinat, trecut prin viata, ajuns la deplina maturitate, si....eram absolut convins ca daca accepta sa participe la o astfel de emisiune "surogat", atunci.....macar, o sa puna anumite conditii.

Din umilul meu punct de vedere, PRIMA CONDITIE, ar fi fost.....calitatea candidatelor alese sa participe la emisiune.

La inceput au fost 12 sau 14, nu stiu exact, insa....eu m-am uitat la emisiune, cand mai erau doar 10 candidate. Si....cand le-am vazut, pur si simplu mi-am pus mainile in cap, ma uitam ca un dobitoc la televizor si simteam cum imi zvacneste stomacul.

Mai fratilor, sa-mi spuna cineva ca nu-mi plac femeile frumoase sau...ca de-a lungul vietii nu as fi avut acces la ele, l-as considera nebun si....exista suficiente persoane care pot confirma contrariul.

Insa, la naiba, cele 10 candidate pe care eu le-am prins in emisiune, pe langa faptul ca, se vedea din avion ca sunt niste fete venite de la tara, fara pic de finete, fara pic de senzualitate, fara pic de gratie, cu figuri de nemancate (asa cum sunt cele din discotecile de fite si de pe Dorobanti).

Va jur....priveam si imi venea sa vomit. Apoi, aparea Catalin Botezatu, elegant si fin, iar contrastul era si mai jalnic.

Senzatia de voma cea mai puternica, mi-a provocat-o, o tipa, Mihaela, 29 de ani, cica stewardesa. Nu pot sa descriu in cuvinte cat de jalnica este, atat ca prezenta (are 29 de ani si arata ca de 39), plina de riduri si cearcane, in conditiile in care este fardata profesionist. In plus, este atat de falsa, atat de gretoasa in ceea ce scoate pe gura, incat...pur si simplu n-o poti privi.

Domnita, incearca cu toate puterile sa-i intre in gratii lui Botezatu, toata ziua sare pe el, insa.....exact cum va spuneam, pute de "teatral"....pe langa faptul ca este si extrem de jalnica.

In ultima emisiune, difuzata azi, in reluare, din care am vazut circa 20 de minute, Catalin Botezatu, isi exprima dezamagirea ca, nu vede pe chipul protagonistelor, interesul fata de el, nu le vede in ochi sclipirea, nu simte ca ar fi interesate de el si ca ar lupta pentru el, si....nu putea intelege cum, protagonistele pot fi prietene, si mai varsa si lacrimi cand este eliminata una dintre ele.

V-am spus ca-l apreciez enorm pe Catalin Botezatu, in primul rand pentru faptul ca are un suflet de aur, si....in "n" randuri a ajutat familii nevoiase si copii defavorizati, insa.....azi, cand il priveam si auzeam ce spunea, pur si simplu imi era jena.

Un barbat la deplina maturitate, cunoscut in toata lumea pentru creatiile sale, elegant, stilat, rafinat....statea in fata caricaturilor alea de femei si....i se vedea dezamagirea pe fata, vis-a-vis de falsitatea lor.

Offffff.....va spun sincer ca.....mor de ciuda. Si....nu pricep, ce l-a facut sa faca un asemenea compromis, participand la o emisiune a caror protagoniste, sunt absolut jalnice.

Nu sunt naiv sa cred ca daca, Catalin Botezatu, nu agrea formatul emisiunii, daca nu agrea calitatea protagonistelor, aceasta s-ar fi desfasurat. Nici vorba, a acceptat atat formatul emisiunii cat si calitatea femeilor ce urmau sa participe.

Din nou, nu sunt sarcastic, insa...acum cateva luni, cand il tot vedeam langa Bianca Dragusanu, eram convins ca mai rau de atat nu se poate, insa....inca o data viata mi-a demonstrat ca, intotdeauna exista....mai rau.

Bai fratilor, Bianca Dragusanu, este o PRINTESA A BUNELOR MANIERE, in comparatie cu protagonistele emisiunii "Burlacul". Nu credeam sa apuc sa spun acest lucru vreo data, insa....sunt nevoit s-o fac.

Am avut privilegiul sa le vad si cand s-au luat la bataie in piscina si s-au injurat ca la usa cortului. Nu mai spun de teatrul pe care-l joaca, atunci cand incep sa se gudure pe langa Botezatu.

PACAT....MARE PACAT.

In alta ordine de idei, il inteleg si pe Catalin Botezatu. De ani buni, traieste probabil o mare frustrare, si.....probabil ca, nu exista zi de la Dumnezeu, in care sa nu se intrebe: "Tipa asta a iesit cu mine, pentru ca ma place sau o intereseaza notorietatea mea si confortul material ?".

Trebuie sa recunosc ca....pe cat de confortabil este sa traiesti in lux, sa fi in centrul atentiei, pe atat de CRUNT este sa-ti pui zilnic intrebarea de mai sus.

De ce cred ca Botezatu, chiar isi pune aceasta intrebare?

Pentru simplul motiv ca....chiar este un om sufletist si vrea sa iubeasca, insa....nu prea are pe cine.

Si...este normal sa nu aiba pe cine, atata timp cat isi indreapta privirea numai catre "pitipoancele" din lumea modei, din showbiz, si....nu intelege ca o relatie de iubire nu se poate cladi cu astfel de personaje.

Ma uitam azi, cand Botezatu, le reprosa protagonistelor emisiunii, dezinteresul si falsitatea fata de el, si....in mod clar si vizibil se putea observa ca....il deranjeaza si sufera.

De ce s-o fi bagat intr-o mocirla atat de mare, pentru mine ramane un MISTER.

Insa, daca chiar isi doreste sa iubeasca, in niciun caz nu cauta unde trebuie. Nu poti cauta o lebada, intr-un iaz plin de...crocodili.

Inchei acest mesaj, avand inca in fata ochilor, imaginea stewardesei Mihaela, si....ma felicit ca nu am mancat ceva inainte de a privi emisiunea si implicit de a viziona jalnica imagine si prestatie a domnitei, pentru ca...am salvat un covor de la spalat :):)

Cu parere de rau o spun, pentru ca, nu o fac cu rautate, insa....protagonistele de la emisiunea "Burlacul", nici dupa 25 de ani de cizelare si formare, nu au vreo sansa sa fie...DOAMNE :)

Un comentariu:

  1. Nu am putut sa ma abtin sa comentez ca era de asteptat ca la o astfel de emisiune sa participe exact femeile care sunt acolo: disperate dupa bani si notorietate, fara sa aiba insa nicio calitate pentru asta in afara,eventual, de picioarele lungi. Catalin Botezatu stia, fara indoiala, la ce sa se astepte si a acceptat pt ca si el isi doreste foarte multa notorietate. Si probabil ca a vrut sa mai recupereze din deficitul de imagine pe care l-a avut cand a varsat lacrimi amare dupa una ca Bianca Dragusanu, pozand acum in macho man-ul pentru care se lupta disperate si uneori la propriu 20 de femei...Si eu aveam o parere buna despre el...acum insa...am mari indoieli...face compromisuri dupa compromisuri...uneori cade in penibil. Nu cred insa ca se astepta sa gaseasca dragostea la tv. A vrut doar sa se distreze, sa uite de recentul esec si sa arate ca l-a depasit. Are parte de femeile pe care si le doreste pt ca l-am urmarit atent si am vazut ca-i place foarte mult sa ia langa el "o tarancuta" si sa o slefuiasca, sa o transforme el intr-o perla, la fel cum e atras si de femeile care nu prea au bani si sunt uluite cand le face el un cadou deosebit. Daca ar cauta o femeie frumusica, naturala( nu papusa Barbie), dar cu personalitate si care a realizat singura ceva pana la varsta asta...poate ar fi si el iubit, dar are exact ceea ce vrea...ca multi barbati de genul lui.

    RăspundețiȘtergere