...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 1 iulie 2010

VA ROG, CITITI CU....INIMA !!!

Buna dimineata, dragii mei!

Azi, cred ca voi posta cel mai trist comentariu pe care l-am scris pe acest blog.

Intamplator, este primul comentariu scris pe luna iulie, dupa 14 comentarii scrise luna trecuta.

De data aceasta, daca se poate, va rog....SA-L CITITI CU MARE ATENTIE SI IN PLUS....CU MULTA INIMA.

Niciodata nu v-am rugat nimic, si....nici pe viitor nu am s-o fac, cu exceptia acestei dati cand....CHIAR VA ROG SA CITITI CU ATENTIE CE VOI SCRIE.

Navigand pe google, si....cautand o informatie, am dat de un caz social zguduitor.

Despre ce este vorba ?

Despre o fetita, in varsta de aproximativ 2 ani, care s-a nascut cu o grava malformatie. Pe fetita o cheama Ioana.

Practic....s-a nascut fara antebratul si manuta dreapta.

La fel ca si voi, m-am intrebat si eu, cum naiba a fost posibil in ziua de azi, cand...exista tot soiul de ecografii (3D, 4D) samd.

Insa, traim in Romania si....din pacate, orice pare incredibil intr-o tara civilizata, la noi.....este perfect credibil.

Documentandu-ma, am aflat cu surprindere ca mamica fetitei, nu numai ca a mers regulat la control, pe parcursul sarcinii, insa.....a si facut multiple ecografii simple (8 la numar), cat si faimoasa ecografie de vizualizare a morfologiei fetale (3D), iar doctorii au spus tot timpul ca, sarcina se dezvolta cat se poate de normal.

Cand scriu acest comentariu, imi tremura mainile pe tastatura de nervi, si.....imi pun intrebarea cat de imbecil poti fi ca medic sa nu observi, luni de zile, facand atatea ecografii, inclusiv (3D), ca manuta dreapta a unui prunc, nu se mai dezvolta normal.

Ok, n-o vezi la ecografiile simple, insa......ecografia de vizualizare a morfologiei fetale (3D), nu are cum sa nu-ti arate, decat...daca esti un imbecil patologic.

Am curajul sa spun acest lucru, deorece, am vazut cu ochii mei, cum degurge o ecografie de vizualizare a morfologiei fetale (3D si 4D), iar pe monitor se vede pana si "penisul" unui baietel, sau....."pasarica" unei fetite.

Cum naiba sa nu observi ca pruncului, ii lipseste antebratul si manuta dreapta?

Chiar eu, care sunt profan in materie, insa.....asistand la o egografie de vizualizare a morfologiei fetale, va spun ca este imposibil, sa nu observi.

Se poate intampla, doar in cazul in care, cel ce face ecografia, ori este un dobitoc notoriu, ori......este total neatent si cu gandurile in alta parte.

Si totusi.....s-a intamplat, iar micuta Ioana, este condamnata pe viata la un handicap, care culmea....si mai dureros pentru parinti, au aflat ulterior ca.... aceasta malformatie pricinuita de o brida amniotica, a intervenit asupra manutei pruncului, inainte de luna a 4-a de sarcina.

Discutand la telefon cu tatal Ioanei (0728.11.88.77), acesta mi-a explicat ca brida amniotica, inseamna un "taitel" (la figurat) care se desprinde din placenta si....in cazul fetitei sale, a inconjurat, manuta dreapta, iar in timp.....neintervenindu-se chirurgical, a retezat-o.

Crunt este ca, daca aceasta problema ar fi fost descoperita la timp (pana in a 4-a luna de sarcina), sansa de remediere ar fi fost in proportie de 100%, chiar daca nu in Romania.

De ce spun acest lucru ? Pentru ca, s-ar fi putut interveni chirurgical (in America se face aceasta operatie din 1997), indepartandu-se acel "taitel" care.....ulterior, a retezat manuta fetitei.

Ma gandesc, cum sa afli, la 2 ore dupa nastere, ca.....fetita ta, s-a nascut fara antebratul si manuta dreapta ??? Trebuie sa ai o inima tare, sa rezisti socului si riscului sa strangi pe cineva de gat, atata timp cat ai facut 8 ecografii simple si o ecografie (3D), iar pana in ultima clipa a sarcinii, medicii care au monitorizat sarcina, ti-au spus ca totul decurge perfect.

ACUM VINE RUGAMINTEA MEA, CATRE VOI, cei care veti citi acest comentariu.

Intrati pe google si tastati "Povestea unei manute pierdute" sau.....tastati adresa de web, http://www.helpioana.ro.

La aceasta adresa, veti gasi intreaga poveste a acestei fetite, poze, documente medicale, si.....modalitati de a o ajuta.

In ce consta ajutorul ?

Acesta fetita, dupa ce o sa implineasca 2 anisori (in aceasta luna), trebuie sa mearga in Australia si sa urmeze un tratament de durata, extrem de complicat si foarte scump, pentru ca peste niste ani, sa-i poata fi aplicata o proteza bionica, solutia cea mai putin traumatizanta pentru ea.

Dar, asa cum se intampla mereu, costurile deplasarii, cazarii si a protezei, depasesc cu mult posibilitatile financiare ale familiei.

TOATE COSTURILE SE RIDICA LA 185.000 DE EURO.

Din discutia purtata cu tatal fetitei, am inteles ca trebuiesc confectionate 12 proteze (fetita este la o varsta cand creste) si....in plus, trebuie facut un tratament extrem de laborios, care s-o determine sa percerapa stimulii nervosi si la nivelul bratului drept cu care nu s-a nascut, si....pentru care creierul nu da "nicio" comanda.

Dupa ani de tratament (si asta nu in Romania), cu ajutorul protezei, fetita poate inceape sa miste un degetel, apoi, 2 degetele, si tot asa....pana se va ajunge la proteza bionica.

ESTE CUMPLIT....ABSOLUT CUMPLIT.

Tratamentul si monitorizarea sunt de durata, si....extrem de scumpe.

Asadar, un mic ajutor din partea oricarui om cu suflet, este binevenit, asa ca.....la adresa de web, pe care v-am prezentat-o, exista si 2 numere de telefon prin care se pot dona bani:

0900 900 545 pentru 5 euro

0900 900 547 pentru 10 euro

ACESTE NUMERE SUNT VALABILE IN RETEAUA ROMTELECOM !!!

In plus, la acea adresa de web, veti gasi numarul de telefon mobil si 2 adrese de mail ale tatalui Ioanei, cat si niste conturi deschise la diverse banci pentru DONATII !

Glumim, radem, facem misto, insa....hai sa nu uitam ca inainte de toate suntem OAMENI si Dumnezeu ne-a dat fiecaruia o inima care ne bate in piept.

Si Ioana are o inimioara, care ii bate in piept, si sunt sigur ca peste ani, nu o sa uite ajutorul pe care i-l putem acorda in aceste momente tragice pentru existenta ei.

Ganditi-va, cat de simplu este pentru majoritatea dintre noi, sa ne alocam 10 minute pentru a vizualiza pe adresa de web, intreaga tragedie a acestei fetite, iar apoi sa punem mana pe telefon si sa donam 5 sau 10 euro.

Ce inseamna azi, 5 euro?

Pentru mine...inseamna, cele 2 pachete de tigari pe care le fumez intr-o zi.

Pentru altii, poate inseamna o shaorma si o cola, sau....un gin tonic baut intr-un bar.

PUTEM SA FACEM O MICA DONATIE.....chiar si 5 euro conteaza, pentru ca, daca aceasta dorinta ar avea-o, spre exemplu, 30.000 de persoane, s-ar strage instant 150.000 de euro, o suma pe care din nou.....majoritatea dintre noi, nu am vazut-o decat in filme.

Insa, minimul nostru efort financiar, aduce un plus de speranta si lumina in sufletul unor parinti greu incercati de imbecilitatea unor medici, si.....un plus de incredere, pentru micuta Ioana, care.....este o dulceata de fetita.

In final, mai am o rugaminte, in special pentru cei care au o bogata retea de prieteni pe mess. (eu detest mess-ul si nu-l folosesc).

Puteti lua adresa de web unde este prezentata drama acestei fetite si s-o trimiteti cu "copy", tuturor prietenilor din lista de mess.

Nu ma pricep, nu am trimis niciodata pentru ca nu stiu secretele mess-ului, insa.....nu cred ca este greu. Probabil, este acelasi lucru ca atunci cand trimiti un banc sau un clip misto.

CAZUL ESTE REAL, CHIAR ACUM AM VORBIT LA TELEFON CU TATAL MICUTEI IOANA. Insa, puteti sa verificati si dvs. autenticitatea cazului, totul este sa si vreti...s-o faceti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu