...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 6 iulie 2010

Stickerul buclucas.

Buna ziua, dragii mei!

Am cel putin 20 de minute de cand rad ca prostul de unul singur, aproape ca nici nu mai pot sa respir.

Cat am putut sa rad ! Cred ca nici daca vedeam cea mai tare comedie, nu as fi ras atat.

Pur si simplu, nu ma pot abtine, abia pot sa tastez. Cata inspiratie am avut atunci cad, azi......pentru prima data, am aruncat un ochi pe noul format al siteului si....uite asa, am ajuns la sectiunea "sugestii", din stanga ecranului.

Am dat click pe aceasta si....am inceput sa citesc zeci de mesaje, lasate de diversi utilizatori. Toate mesajele contineau nemultumirea fata de modificarea formatului siteului si.....multe cuvinte de "bine" adresate administratorilor.

Insa, la un moment dat am ajuns la un mesaj, care mi-a atras atentia in plus, fata de celelalte.

Un distins domn, cred ca in jur de 50 si ceva de ani, postase un mesaj, in care....plin de suparare si naduf, reprosa administratorilor siteului, faptul ca, cineva i-a "lipit" la profil un sticker, pe care el nu-l doreste si de care se simte foarte ofensat.

Despre ce sticker era vorba?

O persoana de pe site, a lipit la profilul distinsului domn, care in descriere, scria ca se simte un om tanar si creativ, ca ii place sa se distreze, etc, etc......un sticker cu "secera si ciocanul" :)

Adica......simbolul comunismului :)

Doamne, abia scriu.......pur si simplu nu ma asculta mainile din cauza rasului :)

Auzi ce idee.....sa-i lipeasca la profil, un sticker cu insemnele comunismului.

Habar nu aveti, cat de suparat era distinsul domn, care in mesajul postat ca si "reclamatie", povestea administratorilor siteului, cum cineva l-a facut COMUNIST si......i-a lipit la profil, un sticker cu simbolurile acestuia.

In plus, era innebunit de nervi ca.....persoana respectiva a platit doar 10 neuro pentru acel sticker, insa el.....nu poate sa-l stearga de la profilul sau, producandu-i grave daune de imagine.

Evident ca nu am rezistat tentatiei si.....i-am accesat profilul acelui distins domn si.......atunci m-a apucat rasul si mai tare.

De ce ? Pentru ca distinsul domn, este...acel tip de individ "scortos" si "apretat", cu o parere foarte buna despre el, genul acela de profesor universitar, care chiar daca a acumulat jumatate de secol ca varsta, tot crede ca studentele sale, sunt innebunite dupa sarmul sau si......numai timiditatea le face sa nu sara pe el, chiar in timpul orelor.

Si.....dupa ce a intrat pe site plin de speranta, postandu-si niste poze si descriindu-se ca "tanar si creativ"......asteptandu-se sa faca "furori" printre domnite, pe capul distinsului domn, a cazut o mare belea.

Cineva i-a lipit la profil un sticker cu "secera si ciocanul", insemnele....COMUNISMULUI :):):)

Nici nu mai pot respira din cauza rasului :):)

Deja distinsul domn, le spunea administratorilor siteului ca ....pe langa faptul ca a fost lezat in mod cumplit, ar trebui sa existe o solutie ca acea persoana sa raspunda juridic :)

Aoooooleeeu, nu mai pot.....mai am un pic si lesin de ras :):):)

Nu cred, sunt absolut convins ca distinsul domn, este vreun profesor universitar.....nu stiu de ce, insa.....asa-mi spune flerul.

Auzi, sa-l faca cine COMUNIST.....tocmai pe el, marele Don Juan, tinerel si creativ, in ciuda jumatatii de secol pe care a parcurs-o deja, in zbuciumata-i existenta :):)

Va dati seama, distinsul domn este absolut disperat. :):)

Fiecare domnita care o sa-i acceseze profilul, o sa dea cu ochisorii de "secera si ciocanul", iar lucrul cel mai grav este ca......acea domnita nu are de unde sti ca.....altcineva i-a lipit stickerul la profil, putand crede cu usurinta ca.....chiar el l-a lipit, pentru o caracterizare mai complexa.

Iar de aici, lucrurile se complica rau de tot, pentru ca....distinsa domnita, poate crede cu usurinta ca.....in loc de o cina la lumina lumanarilor, o sa aiba parte de cantece "patriotice" si un film cu santierul naval :):)

Nu, nu, nu.....ma opresc din scris pentru ca.....nici nu mai pot sa respir de ras :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu