...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 19 iulie 2010

Mi-am propus sa scriu....mai glumet :)

Buna dimineata, dragii mei!

Daaaaa, dupa ce am scris in ultimele zile, despre un episod tragic, am ajuns la concluzia ca.....macar, pentru cateva zile, sa incerc a scrie, la fel de serios, insa.....despre niste subiecte "usurele" :)

Am mai multe in cap, asa ca la final, cred ca acest comentariu o sa arate ca o "salata" :):)

Pe site-ul de socializare unde am cont, nu prea mai am alta activitate, in afara celei de a citi sute si sute de profile, a ma uita la poze, si....cam atat.

Destul de rar, intru intr-un scurt dialog cu cineva, insa....nu fac absolut niciun efort sa ridic "stacheta" acestuia, ci....ma mulez pe stilul impus de interlocutor.

Insa, in sutele de profile vizitatem, am observat un fapt extrem de comic, cel putin din punctul meu de vedere.

In majoritatea descrierilor, este subliniat faptul ca...."sunt o persoana care IMI PLACE SA RAD".

Mai, eu v-am spus mai demult ca, din pacate....am un oarece handicap, adica....sunt usor "intarziat", asa ca.....marturisesc cu aceeasi umilinta ca, cu toate eforturile, nu am reusit sa deslusesc aceasta sintagma, prezenta...in majoritatea descrierilor.

Pai, mersul, rasul, plansul, mancatul....sunt lucruri absolut certe, cu exceptia cazurilor tragice, ale unor crunte afectiuni.

Cum sa scrii intr-o descriere, ca....iti place sa razi? :)

Pe cuvantul tau ? La naiba, si eu care credeam ca iti place sa plangi, sa te tavalesti de durere, sa traiesti zi de zi, fel de fel de drame.

Pe cuvantul tau ca-ti place sa razi? Hai....pe bune? Nu credeam. Sper ca nu minti in descriere. :):):)

Cu minima mea inteligenta, care.....in dese randuri, imi pune piedici in a emite judecati de valoare, ma gandesc totusi:

Din nou, cu exceptiile de rigoare, carui om nu-i place sa rada? Carui om, i-o placea sa planga si sa se tavaleasca de durere ?

Auzi....sunt o persoana care imi place sa rad.

A mai fost una (persoana), care.....era cea mai fericita din lume si spunea tuturor ca.....ii place sa rada in fiecare zi, si....cred ca tot acompaniata de ras, a inghitit 400 ml de otrava :):)

In fine....

In alta ordine de idei, am o mare parere de rau ca, dintr-o regretabila neglijenta, zilele trecute, am uitat sa scriu in comentariile mele, ca....va provoc la un pariu.

Despre ce pariu era vorba ?

Vroiam sa pariez pe faptul ca....Domnul "Iepuras", conducatorul Gradinii Zoologice de la Televiziunea Poporului, asteapta cu nerabdare sa se termine inmormantarea, si.....sa transforme "sinuciderea" in....."crima". :):)

La naiba, am scris 4 comentarii despre acel tragic eveniment, insa.....am uitat sa precizez acest fapt.

Aseara, mi-am muscat mainile de nervi, pt ca....acum, in sezonul estival, daca as fi pus pariu pe acest lucru (doritori care sa ma contrazica, gaseam eu), mi-as fi asigurat banutii pentru cel putin doua incursiuni in Delta.

Ce subiect, credeti ca aborda aseara Gradina Zoologica, in studioul de maxima notorietate al Televiziunii Poporului ?

Nu stiti ? Vai de mine cat de superficiali, sunteti !!!

Nu ati aflat inca ? Bai, ce sa va fac, daca....va pierdeti vremea, urmarind documentare pe Discovery, in timp ce, geniile in materie de criminalistica, despicau firul in "4", si....concluzionau ca, sigur a fost "crima".

Aseara, un membru marcant al Gradinii Zoologice, a povestit cum a facut o demonstratie absolut senzationala, care poate revolutiona ancheta si....totodata, sa destupe mintea procurorilor care, instrumenteaza cazul in speta.

Distinsul membru, desigur...al Gradinii Zoologice, a povestit aseara cum, i-a dat el unui prieten, o sticla cu 400 ml de apa, si....l-a pus s-o bea pe nerasuflate.

Prietenul, care.....cica era si un tip la vreo 120 kg, nu a reusit sa bea cei 400 ml de apa, asa ca.....in mod sigur, cazul nu poate fi "sinucidere" ci...."crima".

Pai, ma gandeam. De ce nu a venit la mine, sa faca experimentul ?

Daca ma prindea cu "setea" in gat, il asiguram pe stimabilul membru al Gradinii Zoologice ca.....fara sa rasuflu, as fi dat pe gat, vreo 600 ml de apa, daca nu si mai mult.

Insa, peste toate "calculele", in aceeasi imbecilitate cu care v-ati obisnuit deja, as pune si eu o umila intrebare:

Cum se poate reusi, sa-i fie turnat pe gat, unei persoane, 400 de ml de otrava ???

Sa-i prinzi gura cu putere, si....prin forta, sa reusesti a-i baga in gura o cantitate de otrava, asta este foarte posibil, insa......cum faci acea persoana sa si inghita ???

Sincer sa fiu, as face si eu un experiment cu unul dintre membri Gradinii Zoologice. Poate chiar cu domnul "Iepuras". L-as prinde cu putere de gura si.....prin forta, i-as turna....tot in gura, doar....ceai de anghinare, pentru afectiuni biliare. (este cumplit de amar).

Si....poate, cu acea ocazie, chiar domnul "Iepuras", o sa realizeze, cat de imposibil este, sa faci o persoana, chiar si prin exercitatrea fortei, SA INGHITA, macar 50 ml de lichid, pe care nul vrea, cu atat mai putin, vreo 400 ml.

Insa, Gradina Zoologica, nu putea sa piarda o asemenea oportunitate, pentru ca.....cine stie peste cati ani, vreo vedeta veritabila sau.....macar un surogat, tot cu zambetul pe buze, o sa ia decizia sa ajunga "ingeras" :):)

Din nou, intr-o alta ordine de idei, tot aseara.....am ajuns cu ajutorul telecomenzii televizorului, pe un alt post de televiziune, care.....facea POPORUL fericit (toti, au ce au cu poporul).

Cum facea poporul, fericit ?

Pai, tinandu-le vie, speranta ca...acceptand sa cumpere BILETELE ROZ (v-ati prins, de bingo)......au sansa dubla de castig, pt ca.....biletele roz, au doua tichete gratuite, in care iti poti completa numele si....poti fi tras din urna, de una dintre "frumusetile" emisiunii.

Ca sa lamurim lucrurile de la inceput, si.....a nu se crede ca sunt vreun ageamiu in materie de BINGO, trebuie sa subliniez ca, acum vreo 12-14 ani, cand "frumusetile" din platoul emisiunii, se jucau in parc cu papusile, iar.....prezentatorii emisiunii (un baiat si o fata).....probabil erau la varsta pubertatii, SUBSEMNATUL, bifa cu prezenta, seara de seara, sala de bingo de la Sala Palatului, cea mai selecta sala din Bucuresti.

Am jucat bingo, cel putin 2 ani, aproape zi de zi. Aveam vreo 23 de ani, aveam un grup de prieteni, toti indragostiti de bingo, aveam bani, samd.

Si acum imi place jocul de bingo, si....tocmai de aceea, imi si cumpar cate un bilet saptamanal, insa....eu chiar astept partida de bingo, sa mai am posibilitatea sa bifez niste numere, sa-mi mai aduc aminte de vremurile cand aveam putin peste 20 de ani.

De aici si pana la "macaneala" ieftina, cu.....sanse duble de castig.....este drum lung.

Cum adica sanse duble de castig ?

Hai sa analizam un pic...

Daca cineva te pune sa alegi din 5 lozuri, dintre care numai unul este castigator, asta inseamna ca ai 1 sansa din 5 sa alegi lozul castigator.

Daca acel cineva, iti acorda dreptul de a alege de 2 ori, asa este......sansa este dubla, insa......SI ADEVARATA SANSA SA CASTIGI.....s-a majorat simtitor, pentru ca.....este vorba doar de 5 lozuri.


Insa, daca......vorbim de sute de mii de bilete, dintre care numai cateva (adica vreo 8-10, daca nu ma insel), sunt extrase pentru "telefoane" care iti asigura macar un castig de 500 milioane lei vechi, atunci....TOTUL ESTE PRAF IN OCHII PROSTILOR.

De ce spun acest lucru ?

Pai, simplu....daca s-au jucat 500.000 de bilete, iar eu...am in urna, 1 tichet gratuit, asta inseamna ca am 1 sansa la 500.000 sa fiun extras pentru "telefoane". (restul premiilor, sunt mult prea marunte, nu mi-ar ajunge nici sa pariez o zi, la pariuri sportive). :):)

Daca as avea 2 tichete in urna, matematic, am sansa dubla de castig, insa.....sa fim seriosi, ar fi vorba de 2 sanse la 500.000.....adica aproape zero.

Si daca as avea 100 de tichete in urna.....sansele tot aproape zero, ar fi.


Sa nu mai spun ca, acordandu-se 2 tichete gratuite, si....plecand de la ipoteza ca numarul jucatorilor a ramas constant sau a crescut, implicit....si numarul de tichete aflate in urne, sunt duble.

Asa ca, sansele, chiar si matematic....raman la fel :):)

Un singur lucru nu ramane la fel......castigul organizatorilor :)

Pentru ca, pentru aceasta noua iluzie creata, tichetul de bingo, a sarit de la 100.000 lei vechi, la......200.000.


La naiba, acum mi-a venit in minte si "Legea Cojocaru", tot o iluzie crunta, care este, abundent mediatizata de Gradina Zoologica la Televiziunea Poporului, si care...ofera asigurari tuturor romanilor ca, aplicata fiind, fiecarei persoane ii vor reveni 20.000 euro (ati citit bine).

Dupa ce am ras cu pofta, am facut un calcul simplu.

Suntem 22 milioane de locuitori. Am luat in calcul, doar 15 milioane si am inmultit cu 20.000 de euro.

Rezultatul? 300 MILIARDE (atentie miliarde, nu milioane) de euro.

De unde ? Eeeeee....stie domnul "Iepuras" :):)

Mai m-am linistit un pic, dupa ce am auzit calculele facute la Televiziunea Poporului, care sutineau ca anual, o sa imparta cate 30 miliarde pe an.

Adica, nu se vor da toti banii odata, ci.....in transe. :):):)

Poate unii dintre voi, sunt tentati sa spuna, "ce naiba isi bate asta capul cu asa ceva", insa....sa nu uitam, sunt zeci, daca nu sute de mii de persoane disperate in tara asta, fara judecata, care.....deja asteapta clipa cand, Gradina Zoologica o sa ajunga la putere si o sa le dea cate 20.000 de euro la fiecare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu