...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 14 iulie 2010

MADALINA MANOLE, intre "eticheta" si....realitate.

Buna ziua, dragii mei!

Am aflat si eu cu stupoare, vestea ca Madalina Manole a murit. Initial, fara doar si poate, am fost convins ca....afectiunea destul de grava, pe care o avea la inima, i-a curmat viata, si.....nenorocirea cea mai mare, am considerat ca o reprezinta copilasul de 1 an pe care il are, si care.....de acum o sa traiasca fara mama lui.

Insa....STUPOARE....fiind in masina, am auzit pentru prima data la radio, initial doar un zvon, care din pacate.....ulterior, s-a confirmat din ce in ce mai pregnant, anume faptul ca.....Madalina Manole s-a sinucis, trimitand pe telefonul sotului, un sms, in care ii spunea ca, stie ca este iubita, insa.....ii pare rau pentru gestul sau.

Daca acest zvon se dovedeste a fi real, iar Madalina Manole s-a sinucis, ca de obicei, voi lasa diplomatia ieftina la o parte si.....voi spune ceea ce gandesc.

Gestul ei....CAND AVEA UN COPILAS DE 1 AN.....este absolut incalificabil.

Mai mult, sa aleaga ca zi, in care sa se sinucida, exact ziua ei de nastere, in care familia se pregatea s-o sarbatoreasca, asta inseamna....UN CINISM CRUNT.

Poate multi dintre cei care veti citi acest comentariu, va veti grabi sa ma injurati si sa ma considerati mult prea sarcastic si cinic, insa....consider ca drama acestei tari, incepe cu falsitatea si diplomatia ieftina de care sufera majoritatea societatii in care traim.

NU....EU, N-AM SA FIU DELOC DIPLOMAT, si.....voi spune cee ce gandesc !

Asadar, inca o data (!!!).....daca zvonul vis-a-vis de SINUCIDERE, o sa se confirme.......ar trebui sa se puna punctul pe "i", si....in niciun caz sa ne lansam, in acel gen de afirmatii ieftine: "saraca de ea".....etc, etc.

Nu....sa fim foarte clari, daca exact de ziua ei (cat cinism).....a ales sa se sinucida, FARA SA TINA CONT, MACAR DE FAPTUL CA.....la cativa metri de ea, dormea linistit un copilas de 1 an, care dimineata, cand a deschis ochisorii, a cautat-o cu privirea, si.....din pacate, nu o va mai vedea vreodata, aceasta femeie este demna de orice alt sentiment, insa....IN NICIUN CAZ DE COMPATIMIRE.

Sa fiu si mai clar:

Personal, intotdeauna am avut mari rezerve, fata de Madalina Manole, cu toate ca.....intotdeauna, am recunoscut sincer ca are o voce de aur.

De ce, intotdeauna am avut rezerve, fata de aceasta femeie? Si....nu ma refer la fizic, nici vorba, pentru ca era o femeie frumusica si cu un corp foarte armonios.

Ma refer la faptul ca....intotdeauna, am banuit-o ca, este EXTREM DE FALSA in ceea ce sustine despre fericirea si iubirile ei.

Voi aduce si argumente, care.....daca zvonul privind sinuciderea se confirma, se leaga extrem de logic, cu tot ce am banuit, de-a lungul timpului despre ea.

Asadar, intotdeauna am banuit ca, aceasta femeie, face parte din categoria persoanelor, care, nu pot avea sentimente fata de alti semeni, ci.....doar fata de ele si confortul lor.

De ce spun ca, mereu, am avut aceasta banuiala ?

Cand era o tinerica de 25 de ani, multi ani de zile, a sustinut ca este fericita intr-o relatie cu un barbat mult mai in varsta ca ea (am evitat sa-i spun bosorog), dar care....a lansat-o in muzica si.....ani de zile, i-a asigurat piesele muzicale.

Nu vreau sa calomniez pe nimeni, asa ca nu voi face alte comentarii, insa.....am mari rezerve asupra sinceritatii, vis-a-vis de faptul ca sustinea ca este fericita si ca-l iubeste pe acel domn, cu mult mai in varsta ca ea.

Ok. Dupa niste ani, relatia cu acel barbat s-a terminat si.....Madalina Manole, aparea din nou pe ecranele de televiziune, sustinand ca IUBESTE DIN NOU, ca este mai fericita ca niciodata si.....ulterior, ca....si-a implinit visul de a avea un copil.

Cand am aflat ca a nascut, m-am bucurat extrem de tare, pentru ca.....in ciuda banuielilor mele despre ea, am considerat ca......macar pe acest copil, o s-o faca fericita si implinita.

Intotdeauna, am avertizat, asupra faptului ca....este o mare greseala sa credem pe cuvant, acele persoane care tot timpul par ca gandesc pozitiv, care nu sunt nicio data suparate, care mereu rad si care tot timpul tin discursuri despre cat de fericite sunt ele..

Eu sunt BARBAT, si....in plus, poate sunt cel mai mare dobitoc din lume.

Insa, in dobitocenia mea crunta, pun o singura intrebare:

Daca se confirma, informatia pe care toate televziunile si radiourile o sustin in aceste momente, cat de egoista si cinica poate sa fie o femeie, incat....sa aleaga sa se sinucida, LASAND FARA MAMA, un copilas de 1 an, chiar de ziua ei (!!!).....cand, familia, prietenii si cunoscutii, se pregateau sa-i ureze "La multi ani" ???

Cat cinism si rautate trebuie sa ai, ca sa faci acest gest ?

Ma uit acum la televizor si.....toti imbecilii, sustin ca, in zilele urmatoare exista posibilitatea sa aflam, lucruri de care nici prin cap nu ne trecea, vis-a-vis de femeia, care, ani de zile, tinea discursuri despre iubire si fericire, care era data exemplu de gandire pozitiva, bla, bla, bla...

Ooooo.....buna dimineata, idiotilor.....in sfarsit va dati si voi seama, ca....exista si posibilitatea ca, un vector de opinie, sa fie fals, cand vorbeste de iubire si fericire non-stop, iar.....ulterior, cu un incredibil cinism, alege sa se sinucida, fara ca macar, sa se gandeasca ca, in camera alturata, doarme un copilas, care, urmare a acestui gest....este condamnat sa traiasca fara mama, toata viata.

Daca teoria cu SINUCIDEREA, se va dovedi reala, atunci lucrurile sunt, exact cum le-am simtit mereu, cand banuiam ca aceasta femeie este EXTREM DE FALSA, cand...sustinea ca iubeste si este fericita.

Sa fim foarte clari, aceasta femeie nu a fost nebuna, nici vorba, ci.....cel putin din punctul meu de vedere, o banuiesc de mult ca.....ii era imposibil sa iubeasca pe altcineva, in afara de persoana ei.

Cum sa faci un copil, sa-l aduci pe lume, si.....dupa 1 an, sa te sinucizi, anulandu-i sansa sa aiba o mama, anulandu-i sansa sa fie ajutat in viata cu un sfat, cu o vorba buna, cu o incurajare, de persoana care i-a dat viata ???

Dar, din pacate....ASTA ESTE UN ADEVAR DUREROS, pe care multe femei il stiu cu siguranta.

Fac copii, doar ca sa intre in randul lumii, sau....procreaza si aduc pe lume un copil, exact cum decid sa-si cumpere un pantof elegant sau....o rochita de seara, de la Milano sau....Paris.

Iar, tragedia o consta faptul ca, sunt extrem de multe femei care.....SE IUBESC DOAR PE ELE, fiind incapabile sa-si iubeasca macar copilul.

In dobitocenia, cinismul, sarcasmul, cretinismul, imaturitatea si superficialitatea mea, ma gandesc.....cum a putut sa scrie acel sms, destinat sotului ei, in care.....nici in ultima clipa, nu a renuntat sa vorbeasca de iubire, iar ulterior, sa ingurgiteze acele pastile, cand....la cativa metri de ea, dormea linistit copilasul ei ????

Cum.........???? Cum......???

Cat de egoist si cinic poti sa fi ca exemplar uman ?

Cum nu i-a crapat inima cand a scris sms-ul iar apoi a inghitit pastilele ???

Cuuuuuuum ? Cuuuuum ? Cuuuuum ?

Sa fim foarte clari....daca informatia despre sinucidere, pe care toate televiziunile si radiourile o prezinta, se adevereste, si.....daca, trebuie sa compatimim pe cineva, acesta este, copilasul, care chiar mama sa.....printr-un gest de-un egoism cumplit, l-a privat de cel mai important lucru de pe lume....SA AIBA O MAMA !


Privesc la televizor si imi vine sa vomit. Sunte zeci de persoane publice, care intra in direct, plang la telefon si....o compatimesc, insa....NICIUNUL....nu renunta, macar pentru 1 minut, la falsitate si o diplomatie ieftina, gandindu-se la acel copilas care, acum....cand scriu aceste randuri, NU MAI ARE MAMA !

Cu o singura exceptie, Corina Chiriac (toata stima pentru ea), care chiar acum a intrat in direct pe un post de televiziune si....cu curaj, sustine ca, intotdeauna a fost convinsa ca, in ciuda aparentelor, Madalina Manole nu a fost fericita nici cu fostul sot, mult mai in varsta ca ea, nici cu actualul sot, nici dupa ce a avut copilul, ci....singurul lucru care o facea sa sufere enorm, era ca nu mai beneficia de atentia publicului, nu mai era adulata, nu mai era acea vedeta din anii 90.

Inca o data, daca informatia cu sms-ul si cu suicidul se va confirma, nu pot avea pic de compatimire, fata de aceasta femeie.

Auzi, sa alegi sa faci acest gest, fix de ziua ta ! INCREDIBIL....cata rautate si cat cinism.

Dragii mei, considerati-ma cum vreti, insa....VA AVERTIZEZ INCA O DATA:

Fiti mai precauti cu acei oameni care sunt tot timpul veseli si chipurile gandesc tot timpul pozitiv, care sustin ca iubesc si sunt fericiti, nu-i mai proslaviti atat, pentru ca.....in spatele unei "etichete" foarte atragatoare.....de multe ori, poate exista o realitate absolut inspaimantatoare.

In final, sper ca, informatia cu SINUCIDEREA, sa nu se confirme, insa....acest lucru il vom afla cu siguranta, probabil.....in cateva zile.

De ce sper, sa nu se confirme, informatia cu sinuciderea ?

Pentru ca, daca s-ar confirma.....sunt din ce in ce mai trist, cand ma gandesc la ce nivel a ajuns societatea noastra.

Daca nici propriul copilas, nu ne mai tine sa facem, gesturi total nedemne.....atunci este extrem de grav.

Un comentariu:

  1. asta ma surprinde si pe mine - daca si sotul si copilul ei erau in casa, iar ea si-a pus capat zilelor la doi pasi de ei. mai ales pentru copil este o trauma, oricat de mic ar fi si ai putea spune ca nu intelege inca viata. e foarte ciudat totul. si faptul ca s-a sinucis de ziua ei. dar poate ca ajunsese intr-o stare atat de deprimanta, incat nici nu mai stia in ce zi s-a nascut. nu cred ca si-a transformat moartea intr-o operatiune de marketing. sa te sinucizi de ziua ta, ar fi prea cinic calculul. oricum, in lumea asta se petrec atatea ciudatenii, incat nu te mai mira nimic in ziua de azi!

    RăspundețiȘtergere