...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 7 iulie 2010

Roboti....fara inima si suflet.

Buna dimineata, dragii mei!

Acum cateva zile, am scris un comentariu despre drama unei fetite de 2 anisori. Totul a inceput in momentul in care cautam ceva pe "google" si am dat cu nasul de acel caz.

Imediat, am simtit nevoia sa incerc a mediatiza acel caz, scriind un comentariu pe blog, si....mai mult, trimitand peste 120 de mesaje pe neogen cu rugamintea de a fi citit acel comentariu.

Faptul ca am donat niste bani, prin liniile telefonice puse la dispozitie, este ceva secundar, importanta mi s-a parut mediatizarea.

Bineinteles ca am facut oarece verificari, inclusiv am vorbit la telefon, cu tatal micutei Ioana, fetita de 2 anisori care se nascuse fara manuta dreapta, ca urmare a unei crunte neglijente medicale.

Azi dimineata, eram in dormitor cu baietelul meu si ma jucam cu el, iar el....ca de obicei, era cu ochisorii la televizor, unde se derulau niste spoturi publicitare.

La un moment dat, in timp ce ma jucam cu el, auzeam la televizor o reclama, a caror protagonisti erau o serie de vedete, Florin Chilian, Doroftei, niste cunoscuti actori si oameni de televiziune, iar toti rosteau sintagma "Pentru ca, eu....am doua maini".

Mi-am indreptat privirea spre televizor si tocmai ce am prins finalul acelui spot publicitar, in care....toate acele vedete, chemau oamenii la un concert la Sala Palatului, ce va avea loc foarte curand, pentru a o ajuta pe micuta Ioana, exact fetita de care vorbisem in comentariul meu.

Alaturi de acele vedete, erau si pozele micutei Ioana, exact cele de pe site-ul unde vizionasem si eu cazul acesteia.

Asadar, cu toate ca, de data asta, chiar nu aveam nicio urma de indoiala, cazul micutei Ioana este cat se poate de real, iar tatal ei a fost cat se poate de corect si sincer, atunci cand mi-a spus la telefon ca o serie insemnata de vedete, sunt implicate in aceasta campanie de strangere a 185.000 de euro, pentru operatiile si protezele, care vor fi facute, pentru ca...micutei Ioana, sa-i poata fi pusa o proteza bionica.

Insa, la altceva ma gandesc acum.

Stiu sigur ca eu, atat cat am putut, am mediatizat acest caz. Am trimis peste 120 de mesaje, unor interlocutori de pe neogen, sperand ca si acestia la randul lor, vor trimite la macar alti 10 interlocutori.

Dupa ce am trimis mesajul la 20 de persoane de pe neogen, mi-a aparut un mesaj de la administratorii site-ului, care ma anuntau ca....am depasit limita maxima pe zi, de persoane, carora le-am trimis un mesaj, si.....daca vreau sa abordez si alte persoane, trebuie sa platesc 50 de neuro si sa-mi cumpar stickerul de "VIP", in caz contrar, nu mai puteam trimite mesaje altor persoane in acea zi.


Asadar, m-am conformat regulilor site-ului, mi-am cumparat stickerul de "VIP", facand un calculul simplu:

Daca eu trimit la 120 de interlocutori de pe neogen, iar fiecare dintre acesti, vor trimite si ei, la macar 10 persoane....deja insemna ca de acest caz pot afla 1.200 de persoane.

Daca si acele 1.200 de persoane, ar fi trimis fiecare, la randul lor, la macar 10 persoane, deja acest caz ar fi ajuns sa fie cunoscut de 12.ooo de persoane.

Daca si acele 12.000 de persoane, ar fi ales sa mediatizeze cazul mai departe, nici nu ma mai gandesc la cifra persoanelor care ar fi aflat de acest caz.

Alegerea persoanelor de pe neogen, putea fi facuta, absolut aleatoriu (barbati, femei, tineri sau varstnici, din Bucuresti, Constanta, Buzau, Bacau, Craiova, Timisora, samd).

Altceva era important.....SA SIMTI CA VREI SA TE IMPLICI !!!

Calculul poate merge in continuare.....daca dintre 30.000 de persoane care, foarte usor, prin metoda prezentata mai sus, ar fi ajuns sa cunoasca acest caz, macar 6.000 dintre ele, ar fi pus mana pe telefon si ar fi donat 5 euro.....in doar cateva ore, s-ar fi strans in jur de 30.000 de euro.

Si am dat doar un exemplu, care tine de un lucru extrem de simplu....DORINTA DE A TE IMPLICA.

Eu, ca sa scriu acel comentariu pe blog, iar apoi sa trimit mesaje, la 120 de persoane de pe neogen, am avut nevoie de vreo 2 ore.

Cele 120 de persoane, care au primit de la mine, acel mesaj pe neogen, daca ar fi ales sa intre pe blog si sa citeasca comentariul meu, apoi sa intre pe site-ul unde era prezentata drama micutei Ioana, si....ulterior sa trimita si ei mai departe mesajul primit de la mine, la macar 10 persoane, cred ca nu le-ar fi luat mai mult de 20 de minute.

Ce inseamna cele 2 ore, de care am avut eu nevoie pentru a scrie acel comentariu pe blog, iar apoi....sa trimit mesaje pe neogen ?

Nu mai spun ce inseamna, in jur de 20 de minute, cat le-ar fi luat persoanelor care au primit acel mesaj de la mine, sa faca ce am spus mai sus ?

Ca vorbim de 2 ore sau de 20 de minute......NU INSEAMNA ABSOLUT NIMIC.

Nimeni nu este atat de ocupat, incat sa nu-si gaseasca timp, pentru un astfel de caz.

Dimpotriva, pe neogen sunt sute de mii de persoane, care stau zilnic, ore in sir pe site.

INSA....DUPA CUM AM SPUS....ESTE VORBA, DE DORINTA DE A TE IMPLICA !!!

Nu stiu cate persoane din cele 120, care au primit mesajul de la mine, au donat macar 5 euro, sau.....au trimis mai departe mesajul, insa.....nu stiu de ce, flerul imi spune ca, 95% dintre ei (sunt bland cand avansez acest procent).....nu au avut nicio reactie, preferand sa-si consume acele 20 de minute, tot pe site, insa....trimitand si primind "buze" rosii.

Internetul, si....inclusiv o retea de genul "neogen", ofera o posibilitate absolut imensa de rezolvare a unor astfel de cazuri, insa.....din pacate, acest "lant", din calculator in calculator, functioneaza perfect, doar....in cazuri de CANCAN.

Daca postez pe un blog, niste fotografii cu o vedeta surprinsa ca si-o "tragea" intr-un loc public cu o alta vedeta, in doar cateva ore......acele fotografii, ar fi vizionate de cateva sute de mii de internauti, iar in cateva zile, numarul celor care au vizionat, s-ar cifra la cateva milioane.

Pentru CANCAN....toti oamenii isi gasesc timp, insa.....pentru un caz ca cel al micutei Ioana, cu a sa drama incredibila, 95% dintre internauti, raman nepasatori.

Acest lucru este extrem de grav, iar faptul ca.....in ziua de azi, nici macar drama unei minunate fetite de 2 anisori, nu impresioneaza si nu-si gaseste ecou.....este dovada vie a faptului ca incet dar sigur, ne transformam in niste roboti, fara inima si fara suflet, setati doar sa alergam dupa bani, case si masini scumpe, accesorii de lux, si....multa parvenire.

Nu am rude la tara, pentru ca inclusiv bunicii mei au trait in Bucuresti, insa.....cred cu tarie ca, daca acest caz, ar fi fost facut public in 50 de comune, sunt absolut sigur, ca...acei tarani, fara carte, cu mainile crapate de munca pe camp, ar fi reactionat infinit mai bine decat cei de care am facut vorbire.

Asta este IMENSA DRAMA a societatii urbane......usor dar sigur, devenim niste roboti, fara sentimente, fara inima si fara suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu