...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 iunie 2010

Tupeul si obraznicia...."hrana" zilnica.

Buna ziua, dragii mei!

Initial, aveam de gand sa fac un alt comentariu, avand ca tema un subiect mult mai "sensibil", ca urmare a unei discutii purtate sambata noaptea, cand pe la ora 1, am hotarat sa ies in oras si sa beau un "frappe" cu un prieten pe care il cunosc de vreo 15 ani.

Dar, am sa aman probabil pe maine acest subiect, pentru ca azi am trait o faza super penibila (cel putin pentru mine) si....multumesc lui Dumnezeu ca si de data asta am reusit sa-mi "musc" limba si sa nu reactionez asa cum s-ar fi impus.

N-am facut niciodata un secret din faptul ca am copilarit in cartierul Militari, care acum 20-25 de ani era cu mult mai "fioros" decat in prezent.

In plus, niciodata nu am negat faptul ca daca vreau, pot sa impresionez prin calitatea prestantei si a dialogului pana si un academician, insa.....in acelasi timp, pot sa fac gelos si cel mai nenorocit golan, vis-a-vis de vocabularul folosit si "turatia" cu care pot "expectora" injuraturi.

Este normal, nu am trait intr-un imens glob de sticla, ci.....de la 16 ani mi-am luat viata in "piept" si am fost nevoit a constientiza extrem de repede ca......parintii mei nu ma pot ajuta cu nimic, iar daca vreau sa am bani in buzunar.....trebuie sa muncesc.

Insa, peste toate "etichetele" care imi pot fi puse, stiu sigur ca sunt un om mai mult decat pasnic si civilizat.

In plus, sunt nascut in zodia "leului" si chiar daca nu pot generaliza, "leii" prin definitie sunt siguri pe ei si nu au nici cea mai mica inclinatie de a "ataca" daca nu sunt....."atacati".

Insa, si azi.....ca in foarte multe cazuri, am fost pus intr-o situatie mai mult decat jenanta, la care daca as fi cedat si as fi reactionat asa cum se impunea, din nou....as fi avut lipit pe frunte "eticheta" de golan.

Din fericire......si de data asta am reusit sa ma abtin, insa.....cu multa greutate.

Ce s-a intamplat de fapt?

Pai, pe la ora 9 dimineata trebuia sa ma intalnesc cu avocata mea care ma reprezinta intr-un proces.

Intalnirea a avut loc in fata unui tribunal, iar avocata mea era insotita si de sotul ei, pe care (ATENTIE !!!)....il mai vazusem o singura data, tot la o intalnire.

Am inceput sa discut cu avocata ceea ce era de discutat, si.....dupa ce ne-am aprins o tigare, nu stiu cum am ajuns la ....politica.

In acel moment, referindu-ma la alegerile din luna decembrie, am spus ca regret optiunea pe care am avut-o atunci, pentru ca din punctul meu de vedere, ceea ce am vazut ulterior, a fost dezamagitor.

Sotul avocatei mele, privindu-ma, m-a intrebat "scurt": L-ai votat pe x?"

Raspunsul meu a fost simplu: "Pai tocmai ce am spus ca da, si.....ca regret".

In acel moment, distinsul domn, foarte senin, de parca ne cunosteam de-o viata, a replicat:

"Pai, asta este dovada clara ca esti PROST".

Initial, am crezut ca nu am auzit bine, si....m-am uitat mirat spre el, insa....distinsul domn, nu s-a pierdut cu firea si a repetat:

"Da, exact asta am spus, este dovada clara ca esti PROST"

Dupa care, a inceput sa imi explice de ce sunt prost. Sincer, in acel moment eu nu mai auzeam nimic, si.....pur si simplu imi "muscam" limba sa nu-mi plece "dreapta" si Dumnezeu stie daca din inertie si nervi.....si vreo 3 "stangi".

Acel om ma vedea a doua ora in viata lui, si.....indiferent de optiunea politica poate chiar gresita pe care am avut-o, cel putin din punctul meu de vedere, nu-ti poti permite sa jignesti un om care nu-ti este vreun amic sau prieten apropiat cu care poate iti permiti astfel de dialoguri.

Dar....credeti ca asta a fost totul?

Nuuuu, dragii mei, pai daca domnul a vazut ca nu reactionez, a prin curaj.

Peste alte 2 minute, privindu-mi telefonul mobil pe care-l aveam in mana, imi spune plin de dispret:

"Si....daca tot vrei sa ai un Blackberry, macar cumpara-ti unul original si nu un fals"

Deja, vazusem "rosu" in fata ochilor......TUPEUL ERA FARA MARGINI.

Totusi...cu un efort maxim, am zambit si l-am intrebat de ce crede ca telefonul meu este un "fals" ?

Mi-a replicat ca nu scrie pe el "Blackberry"...si....mi-a aratat si locul unde trebuia sa scrie.

I-am explicat ca telefonul este cat se poate de original, insa in in acel loc de pe "fata" telefonului nu mai este scris "Blackberry", pentru simplul motiv ca baietelul meu a facut o pasiune pentru acest telefon si.....cum il "rod" dintisorii, l-a tot muscat pana a scrijelit insemnul cu "Blacberry". In plus i-am aratat "spatele" telefonului, care la fel, este plin de urmele de la dintisorii lui, dar....si faptul ca scrie "Blackberry. Deh...acel loc de pe spatele telefonului unde scrie "firma" a scapat de furia dintisorilor. :)

Avocata, era "rosie" toata la fata si....cumplit de jenata. Eu, spumegam de "nervi" si.....nici acum nu inteleg de unde am avut resurse sa ma abtin si sa nu reactionez pe masura obrazniciei si tupeului fara margini.

Stau si ma gandesc......daca confruntat cu 2 "faze" consecutive de TUPEU SI OBRAZNICIE CRUNTA, as fi reactionat pe masura......acum, cand scriu acest mesaj, avocata mea ar fi spus ca sunt un nesimtit care a facut-o de ras in fata tribunalului.

Cu siguranta ca....de aceeasi parere ar fi fost si toti cei care ar fi privit sau auzit reactia mea.

Pe nimeni nu ar mai fi interesat, cum am ajuns sa am acea reactie, nimeni nu si-ar mai fi adus aminte de faptul ca, dupa ce nu am reactionat la prima crunta obraznicie, distinsul domn, in loc sa se opreasca, a "accelerat" vazand ca este loc.

TUPEUL SI OBRAZNICIA IN ROMANIA SUNT NEMASURATE, insa.....daca si reactia este pe masura, paradoxal...."spectatorii" prezenti condamnata reactia si...uita cu desavarsire cauza....reactiei.

Acum, am o mare dilema.....ce sa fac ?

Sa pun mana pe telefon si sa-i atrag atentia avocatei, asupra faptului ca daca se mai intampla vreo data, nu mai pot garanta lipsa de reactie.......sau......sa tac din gura, insa.....stiu cu siguranta ca la proxima ocazie, distinsul domn o sa mai fie tentat sa ma "calareasca".......si.....la fel de sigur o sa aiba o mare surpriza, asa cum au avut-o multi care mizand pe faptul ca daca initial am preferat sa tac, au continuat, crezand ca este "loc" si de mai mult.

Deocamdata, nu m-am decis cum sa procedez....insa....sper sa iau decizia cea mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu