...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 12 iunie 2010

Familia Vanghelie &.....Familia Lahovary

Buna seara, dragii mei!

Nota: Este cald, extrem de cald, curg apele pe mine si, din pacate nu pot folosi "aerul conditionat" deoarece piticul meu alearga dintr-o camera in alta cu premergatorul. Mai mult, nu m-a tentat nici o "incursiune" in vestitul Mall AFI Palace Cotroceni, asa cum mi-a propus sora mea si sotul ei, care doreau sa-si cumpere niste haine, pentru ca...dupa ce am "transpirat" toata ziua, sa vad "meltenii si pitipoancele" care populeaza la greu astfel de mall-uri.....este ultimul lucru care imi lipseste pe ziua de azi.

Asa ca....m-am hotarat sa scriu.

Azi, am luat nota fara surprindere (de mult nu ma mai surprinde nimic) de faptul ca.....familia Vanghelie, mai nou, isi ingroapa mortii exact in capela in care de peste 100 de ani au fost ingropati mortii familiei Lahovary.

Sunt sigur ca multi dintre voi, habar nu au cine a fost in istoria Romaniei familia Lahovary, si......recunosc ca, pana azi cand m-am informat, intreband-o pe mama mea, nici eu nu aveam habar, dar.....cu totii am auzit cu siguranta de Piata Lahovary.

Cel mai cunoscut membru al familiei Lahovary, a fost.....Iacob Lahovary, om politic, general al armatei romane, Sef al Marelui Stat Major, ministru de razboi si ministru al afacerilor externe. In plus....a fost declarat EROU NATIONAL (in razboiul de independenta de la 1877), si inmormantat cu onoruri militare in Cimitirul Bellu in anul 1907.

Asadar, marele om de stat Iacob Lahovary (cel putin din marturia "istoriei"), isi "odihnea" sufletul, de peste 100 de ani in cimitirul Bellu.

Nici cei 50 de ani in care Ana Pauker, Dej sau Nicolae Ceausescu, personaje cu un real apetit de a "confisca" toata istoria neamului romanesc, nu au schimbat un lucru ce parea a fi pe vecie.

Insa...."norocul" nu putea merge la nesfarsit.

Bietul Iacob Lahovary, scapase de Ana Pauker, Dej, Ceausescu, insa......in momentul in care un "distins" mahar al vremilor prezente a pus ochisorii pe micuta dar eleganta constructie din cimitirului Bellu, "norocul" acestuia a luat sfarsit.

Si....in mod legal (cum altfel ???....deja nu trebuie sa ne mai mire), familia Vanghelie a reusit sa puna mana pe acel loc de veci, si....implicit, sa-si inmormanteze deja un membru al familiei.

Cum a reusit ? Eeeee.....extrem de simplu: Oficial, l-a cumparat de pe "piata" locurilor de veci.

Poate sunt eu nebun, sau....idolul "scenariilor", insa.....imi inchipui cum distinsul organizator de revelioane, graieste apropiatilor:

"Baiii, cand am sa mor, voi fi ingropat in cavoul care i-a apartinut lui Iacob Lahovary. Sunt tare, baiii. Unu-i Vanghelie in Romania si....daca vreti sa stiti, in istoria acestei tari, voi ramane ca fiind un om de stat, mult mai mare decat prapaditul ala, care ce mare branza a facut pentru aceasta tara? A organizat el cumva atatea Revelioane cate am organizat eu? Sau....a vopsit el blocurile in 3 culori ?"

Iar acum, in mod firesc, familia Vanghelie, dupa ce a reusit sa "indrepte" o mare nedreptate istorica, care nu stiu cum de a reusit sa scape pana si "ochilor" atat de vigilenti ale hoardelor comuniste, cred ca va purcede la pasul urmator.

Care ? Eeeee....este atat de simplu, ce naiba ?

Pai....de ce sa se mai numeasca "Piata Lahovary" si nu....."Piata Vanghelie".

Nu radeti pentru ca nu aveti de ce. Va pare cumva imposibil ?

Eu va spun ca nu.....totul se poate produce la fel de "legal" cum a fost realizata si achizitionare cavoului, sau.....largind "orizontul", cum au fost realizate toate privatizarile sau retrocedarile din Romania.

In alta ordine de idei....sa va mai povestesc de un film pe care m-am incapatanat sa-l vizionez pana la sfarsit, doar si pentru simplul motiv de a vedea pana unde poate merge nebunia si frustrarea unui regizor?

Hai ca o fac....insa foarte pe scurt.

In acel film, fiecare facea sex cu.....fiecare.

Prietena lui Vasile, se culca cu prietenul Anei. La randul ei, Ana, se culca cu prietenul, altei prietene....Cristina. Vasile, la randul sau se culca cu Cristina. Iar toti exclamau entuziasti ca...."Viata este minunata".

Din tot acest "carusel", usor dar sigur s-a desprins o posibila casnicie.

Evident, cum altfel......iubire mare. Atat de mare incat.....viitoarea sotie, inainte cu o zi de nunta s-a culcat cu unul dintre prietenii viitorului sot.

La randul sau, viitorul sot, inainte cu doar 1 ora de a merge la biserica si de a spune "da", s-a culcat cu.....sora viitoarei sotii.

Finalul filmului cat se poate de simpatic.....dupa o scurta ezitare (a miresei)....ceremonia religioasa a avut loc, iar sotii se priveau "ochi in ochi" si isi spuneau....TE IUBESC.

Bine ca baietelul meu are doar 11 luni, si....chiar daca era langa mine cand am vizionat filmul, nu a inteles nimic si nici nu mi-a pus vreo intrebare. :)

Ce intrebare ?

Pai, ma gandeam la una simpla: "Tati, ce inseamna cand oamenii isi spun TE IUBESC" :):)

Sa aveti o seara placuta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu