...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 5 iunie 2010

Cica....socializare :)

Buna seara, dragii mei!

Niciodata, pana azi, nici prin cap nu mi-a trecut sa-mi deschid un blog, unde sa-mi spun...DOAR O PARERE.

Este drept, navigam pe unul dintre site-urile de socializare si, atunci cand aveam chef sa scriu, nu ezitam sa-mi postez parerea.

Pana ieri, pe acel site de socializare, aveam ocazia sa fac acest lucru, la sectiunea "Comentarii" de la profilul meu, unde incercam pe cat posibil sa ma incadrez in cele 2.500 de caractere puse la dispozitie pentru compunerea unui comentariu.

Subiectele abordate, nu aveau o "linie" definita ci, pur si simplu, erau in functie de starea de spirit pe care o aveam.

Chiar imi placea sa fac acest lucru si....poate singurul "deranj" consta in faptul ca trebuia sa fiu atent a-mi "desfasura" parerea in limita celor 2.500 de caractere.

Ieri, cand am intrat pe site, aveam 2 mesaje primite de la "terte" persoane care imi spuneau ca au intrat pe profilul meu, insa.....administratorii site-ului au facut anumite modificari de "format", ceea ce facea imposibil a mai fi citite comentariile mele.

Luand "nota" de aceasta informatie, am verificat-o.

Realitatea era insa mult mai "cruda".Comentariile mele pe care le postasem de-a lungul timpului, nici nu mai existau la profilul meu.

Ma uitam ca un motanel si....nu-mi venea sa cred ochilor.

Dupa o jumatate de ora in care am "butonat" de zor, crezand ca poate noile modificari de "format", au "mutat" comentariile intr-un alt coltisor al profilului, am sfarsit prin a accepta crunta realitate: DISPARUSERA.

Mi-am spus "nu-i nimic, voi scrie altele" si, exact asta am si incercat sa fac, numai ca...dupa vreo 300 de caractere scrise, am realizat ca atata imi este permis sa scriu in acel comentariu.

Din nou, nu mi-a venit sa cred ochilor si...din nou, era extrem de real.

In acel moment, pur si simplu m-au apucat toti nervii si, simteam cum revolta era pe punctul de a exploda.

Am incercat sa scriu administratorului site-ului, insa fara succes.

Dupa ce am mai fumat vreo 3 tigari "sudate", mi-am dat seama ca ma lupt cu "morile de vant", iar cel mai bun lucru care exista, era sa vad adevarul "gol golut", pe care dealtfel il stiam foarte bine.

In ciuda "etichetei" pompoase pe care o poarta cunoscutul site, adica "Site de socializare", regulile impuse de administratori, si....totodata, "instrumentele" de interactionare cu "tertii", te obligau sa intri pe un drum al "limitarii si "suficientei".

Ooooo, site-ul pune la dispozitie o gramada de instrumente prin care iti poti exprima o parere:

- "buze" rosii....fara "numar", precum si o lista insemnata de alte emoticoane, inclusiv o ghilotina care tocmai decapiteaza o "capatana".

- niste imbecile "cadouri" pe care le poti trimite, insa....contra cost

- deasemenea, exista vestitii "neuro" (cica moneda siteului), iar daca intri zilnic, agonisesti cate 1 "neuro"/zi, pe care ii poti folosi pentru a te face "invizibil" pe site, ceea ce iti permite a accesa profile fara a lasa "urme", sau......a deveni "VIP", sau....a-ti atasa stickere la propriul profil (spre exemplu niste buze senzuale) samd

Asadar, o multime de "instrumente" prin care poti "SOCIALIZA", insa cu toate eforturile facute de catre administratorii site-ului, se pare ca, "segmentul" format din handicapati ca mine care, uneori, mai postau vreun comentariu cu o tema care sa nu coincidea cu "Buna, ai un id, mi-ar placea sa vorbim" sau "Mi-ar placea sa facem sex", fusese crunt ignorat.

Ce atatea comentarii "stufoase", ce atata filozofie ieftina, ce atat "risipa" de spatiu? Nu, trebuie sa fim concisi, in limita a 300 de caractere.

Ceee, nu-ti ajung 300 de caractere sa-i "notifici" unei distinse domnite ca faci sex de calitate iar "dotarea" este pe masura, adaugand in final vreo 5 "buze" rosii?

Sau, nu-ti ajung 300 de caractere, sa postezi la propriul profil un "sablon" de genul "Multumesc pentru vizita, ai un id. Te pooooop" ? (exprimarea trebuie sa fie musai cu "tz" si "o" in loc de "u"....suna mai bine).

Bai, eu nu sunt prea inteligent, insa in fata acestor dovezi, pana si eu am inteles ca asa este, iar administratorii site-ului au perfecta dreptate.

Asa ca, ce rost mai avea sa-i enervez suplimentar cu solicitarea mea imbecila de a lasa in continuare macar acele 2.500 de caractere pentru postarea unui comentariu? M-am gandit ca este mai bine sa ma ling pe botic cat mai repede si...sa gasesc o alternativa.

Si, iata-ma cum sunt posesorul unui....blog.

Daca-mi spunea cineva acum 1 luna asa ceva, l-as fi facut glumet :)

4 comentarii:

  1. Au facut si cei de le neogen un lucru bun cu acea limitare, altfel poate acest blog nu exista, iar cititorii lui nu si-ar fi petrecut clipe placute citindu-l. In cazul asta, zicala “un sut in fund, un pas inainte” s-a adeverit. Azi-maine se implinesc 5 ani de blog si sunt aproape 600 de postari. Waw, nu-i asa ca-i minunat? I-as pupa pe cei de la neogen, dar nu cred ca mai exista site-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Nici eu nu stiu cand au trecut 5 ani, si cand naiba am scris....nu 600, ci vreo 700 de comentarii, pentru ca vreo 100 le-am sters candva, cand am facut o mica igienizare a blogului. :))

      Ștergere
  2. 700??!!! Si de ce te-a apucat harnicia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand scriu, o fac din tot sufletul! Nu o fac comercial, pentru ca nu am reclama pe blog, si implicit nici public nu sunt ahtiat sa castig. In acest context, la inceputurile blogului, desi scriam la fel de serios, totusi, aveam un limbaj destul de dur. Cand blogul a inceput sa fie citit din ce in ce mai mult, am considerat ca, indiferent cat de revoltat sunt pe vis a vis de un anume subiect, modul cum ma exprim in scris trebuie sa nu contina niciun cuvant licentios. Si....am facut curatenie. Bine, acum vreo 2-3 ani. :)

      Ștergere